Здравейте!!! Дано не съм банален с тази тема, но не можах да открия точно за тези "симптоми" .
Ако нямакой им предположение какво може да е нека помогне ,ще бъда благодарен . Отностно "симптомите" са следните:
- при студен двигател малко трудно пали ( от втория път)
- при каране когато е под 2000 оборота забива моцуната и не върви , а когато качи над 2000 се отпушва и почва да въври.
- Има малко плоблеми с оборотите , не работи равномерно (но си държи добре малките обороти)
- И когато пусна климатика , след като го изключа малко бавно се стабилизират оборотите.
Днес го карах на майстор и го закачи на комп. Каза, че всичко е наред освен че излиза една грешка за датчика на разпределителния вал. Иначе каза че дросела бил в нормата. Каза че евентуално от него може да било , но било малко рисковано да се чисти и да се напасва ,защото се прецаквали много лесно. Видя че на бобината (или комутатор нз как му
викат) има малка цепнатина , но каза че това сега няма да бъдело проблем , докато не се намокри...
Не съм му проверявал също свещите...
Ако някой има мнение или предположение да казва . Мерси
Голф 4 1.6
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Нед 15 апр 2012 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4 1.6
Забравих да спомена , че е сменено маслото преди 1000 км и че са сменени ролките , филтри , ремъци преди 2 дена!
- chinadracon
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 12 юли 2006 14:10
- Автомобил: VW Golf MK4
- Двигател: AKL 1999
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.6
Второто от нещата, които си описал, със сигурност ти е от този датчик, т.е. трябва да го смениш. Предполагам ти прави това "забиване" на вече топъл двигател, нали? Ако е така, 100 процента сменяй датчика, аз имах същия проблем. За другото вече нека колегите да кажат, но предполагам, че смяната на датчика ще ти подобри и в по-цялостен мащаб поведението на колата. Успех!
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Нед 15 апр 2012 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4 1.6
Да при топъл двигател го прави . От първа към 2-ра когато не го юркам , когато е под 2000 оборота е като куц кон.... Забива муцуната и като надхвърли 2000 и се едно се отпуши.. Имаш ли представа какви пари е този датчик??? И лесно ли се смянава?
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.6
170 лв е този датчик оригинален. Относно климатика - имах същия проблем и колкото и да е странно (поне за мен) смених тампони на двигател - ляв и на скорости (той се води и заден на двигател) т.н. dog bone и заспа колата оттогава. Естествено всичко оригинално от Порше, защото останалото е пари на вятъра.
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: Пет 05 ное 2010 16:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: казанлък
Re: Голф 4 1.6
Колега,какво ти показва за ламбда сондата,при мен оборотите се заиграваха от нея.Не е лошо да се провери.
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Нед 15 апр 2012 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4 1.6
Единствената грешка която показа е за този датчик на разпределилтения вал . Не разбирам много . Майстора гледа дросела и каза че бил в норма там имало някакви допустими граници от 2-6 градуса или нз точно какво е и то беше към 3 маи. Сега ще го карам да го погледне от герман майстора (не съм ходил при него никога) да видим какво ще каже.
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Нед 15 апр 2012 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4 1.6
Днес смених 4-те свещи на голфчето - сложих му Беру.. (надявам се да излезнат сполучливи) , смених също уплатненията на всмукателния колектор към двигателя (4 -о- пръстена), и за нещастие взе че се счупи тръбичката дето се вкарва пръчката за маслото та и нея сменихме с нова ( тя без това беше поизгоряла вече )... Направих 1 кръгче и мисля че това забиването до 2-хил оборота го нямаше. Ще го тест са през седмицата да видим дали наистина се е изчистило..
- Steels
- Мнения: 418
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Arteon SB 280hp
- Двигател: DNFE
- Местоположение: Бургас/София
Re: Голф 4 1.6
Тоя датчик много майстори го пренебрегват, а в същност много проблеми идват от него. В Бургас в няколко сервиза ми казаха "Аааа, карай тоя датчик нищо не прави, може и без него" (А в същност защо тогава е сложен некъдърни майсторе!!??) . Аз на собствена глава го смених и проблемите които имах изчезнаха. Точно тези проблеми който ти споменаваш забиване на 2000 оборота при мене беше и придружено и с трудно палене. 

-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Нед 15 апр 2012 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4 1.6
мхм , ще отида да го закачат пак и ако пак излезне и аз ще го сменям. Steels колко пари ти излезна датчика??
- Steels
- Мнения: 418
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Arteon SB 280hp
- Двигател: DNFE
- Местоположение: Бургас/София
Re: Голф 4 1.6
180лв със смяната 

-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Нед 15 апр 2012 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4 1.6
Тези дни ще хода при ники и мишо да го закачат и финално да се види дали точно този датчик на разпределителния вал дава ядовете.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта