Здравейте колеги. От скоро карам Пасат Б4 GT, комби 2.0, 115к.с. AGG мотора. Вече всичко по колата е наред и сега дойде времето за газова уредба. В тази връзка събирам мнения за вида на уредбата / Газов инжекцион или обикновена /, също така марка и модел. Чета и слушам мнения на приятели и познати, че обикновената уредба също ставала за конкретния мотор и работела безпроблемно. Желая и вие да ме консултирате. Дайте мнения за вида на уредбата, модела, марката, а също така ако има колеги от Пазарджик и мнения за сервиз. Подава ли се на газификация този  AGG мотор, като епичния и култов ABS, какво да очаквам от работата му на газ и всичко полезно свързано с темата.
Предварително благодаря.
			
									
									Избор на Газ. уредба за Пасат Б4.Съвет за сервиз в Пазарджик
- dimovip
 - Мнения: 1085
 - Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
 - Автомобил: Passat B5
 - Двигател: ADR
 - Местоположение: Бургас
 
Re: Избор на Газ. уредба за Пасат Б4.Съвет за сервиз в Пазарджик
аз съм със 150 коньовия мотор пак на Б4 и съм с обикновенна БРЦ.Ако имаш проблем по запалителната уретба може да ти побелеят косите.Ако газов инжекцион не беше по-добре хората нямаше да са го измислили.Ако имаш пари слагаи ГИ, ако ли не обикновенна.При ГИ почти няма да усещаш разлика в мощността и разхода ще е като на бензин, докато при обикновенна не е така.Честно да ти кажа моя пасат макар че е 150 коня на газ върви като 100 коня.На бензин нещата обаче изобщо не са така.А и Б4 е тежка кола, но в кражна сметка зависи колко ще я караш на година и дали си заслужава да се слага ГИ.
			
									
										
						- 
				ponifar1
 - Мнения: 52
 - Регистриран на: Съб 29 сеп 2007 21:11
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Пазарджик
 
Re: Избор на Газ. уредба за Пасат Б4.Съвет за сервиз в Пазарджик
Мисля, че няма да минавам повече от 8хил.км. максимум 10хил. на година Точно за това се чудя дали да давам 800-900лв. за ГИ. Ако обикновената ми свърши работа и е 450-500лв. май си заслужава, а и по-лесно и бързо се избива.Ако трябва да сменям кабели, свещи и други подобни при положение, че в момента колата работи повече от перфектно, май е по-добре да се вложат още 200-300лв за ГИ. Не знам дали този мотор AGG  се газифицира и приема добре работата на газ. Точно за това търся мнения от форума. 
-Какво да очаквам като разход на гориво съответно с ГИ и обикновена ?
-Евентуални проблеми при работата на газ и при двете уредби ?
-Конкретни препоръки относно избора на марка уредба и сервиз за монтаж в гр.Пазарджик или евентуално в гр.Пловдив ?
-Мнения от притежатели на автомобили с AGG мотор.
			
									
										
						-Какво да очаквам като разход на гориво съответно с ГИ и обикновена ?
-Евентуални проблеми при работата на газ и при двете уредби ?
-Конкретни препоръки относно избора на марка уредба и сервиз за монтаж в гр.Пазарджик или евентуално в гр.Пловдив ?
-Мнения от притежатели на автомобили с AGG мотор.
- donotdisturb
 - Мнения: 367
 - Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: pazardjik
 - Контакти:
 
Re: Избор на Газ. уредба за Пасат Б4.Съвет за сервиз в Пазарджик
За разхода с обикновена газ почти винаги е по - висок следователно с ГИ е като на бензин
Мощността при ГИ е същата като на бензин а с обикновената намалява.
Ако колата ти е инжекцион и сложиш обикновена има рискове от детонации - слага се кихалка фланец с дупки и отгоре гумен пръстен да избие от там ако гръмне нещо , възможно е да ти пръсне кутията на въздушния филтър .
Сервиз - колегата Pavko (намира се до икономиката) отпред стой една матова костенурка , приятел си качва при него инжекцион много е доволен правят го с внимание и не претупват нещата . Отиди ги питай те ще ти обеснят най - добре на място + и - на двата вида уредба . Успех
			
									
										
						Мощността при ГИ е същата като на бензин а с обикновената намалява.
Ако колата ти е инжекцион и сложиш обикновена има рискове от детонации - слага се кихалка фланец с дупки и отгоре гумен пръстен да избие от там ако гръмне нещо , възможно е да ти пръсне кутията на въздушния филтър .
Сервиз - колегата Pavko (намира се до икономиката) отпред стой една матова костенурка , приятел си качва при него инжекцион много е доволен правят го с внимание и не претупват нещата . Отиди ги питай те ще ти обеснят най - добре на място + и - на двата вида уредба . Успех

- 
				ponifar1
 - Мнения: 52
 - Регистриран на: Съб 29 сеп 2007 21:11
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Пазарджик
 
Re: Избор на Газ. уредба за Пасат Б4.Съвет за сервиз в Пазарджик
Какво ще кажете за обикновена газова уредба - турска "Мимгаз" за този мотор - 2.0 115к.с.  AGG  ?
			
									
										
						- stefan4o
 - Мнения: 19336
 - Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
 - Автомобил: VW Jetta
 - Двигател: PN 1990+KR 1987
 - Местоположение: Стара Загора
 - Контакти:
 
Re: Избор на Газ. уредба за Пасат Б4.Съвет за сервиз в Пазарджик
За 300 лева разлика не знам какво изобщо има да го мислиш. Прилична ГИ струва сигурно вече 800 лева, ако имаш познат в сферата може да има шанс и за цена по-надолу. Не си трепи хубавата кола с плочки, кранчета и т.н. щуротии  
			
									
										
						
- 
				ponifar1
 - Мнения: 52
 - Регистриран на: Съб 29 сеп 2007 21:11
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Пазарджик
 
Re: Избор на Газ. уредба за Пасат Б4.Съвет за сервиз в Пазарджик
Колеги дайте мнения за това турско АГУ - "Мимгаз". Чувам много добри отзиви , помогнете и Вие с мнения.
			
									
										
						- Iezekil
 - Мнения: 6186
 - Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
 - Автомобил: Passat B4 Variant
 - Двигател: ABS 94
 - Местоположение: Шумен
 
Re: Избор на Газ. уредба за Пасат Б4.Съвет за сервиз в Пазарджик
аз съм моно с обикновена уредба и турски изпарител.Искам да мина на ГИ и ми обявиха 200 лв.за преобработката.Като цяло за тези 10 000 които ще минеш в следващата година,си избиваш масрафа за разлликите в уредбата.Много по-добре е ГИ във всяко едно отношение като разход и динамика.Единствения недостатък е,че ще трябва да сменя и ламбдата,понеже бая години карам на газ и въпреки,че се движа и на бензин според книгите е за смяна.Та няма кво да питаш,още повече ,че мотора ти си е баш за ГИ.
			
									
										
						- muns61
 - Мнения: 7965
 - Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: pleven
 
Re: Избор на Газ. уредба за Пасат Б4.Съвет за сервиз в Пазарджик
Iezekil написа:Като цяло за тези 10 000 които ще минеш в следващата година,си избиваш масрафа за разлликите в уредбата.Много по-добре е ГИ във всяко едно отношение като разход и динамика..
Като покараш едно лято и една зима с ГИ,ще разбереш колко си икономисал. И като се скапе рейката, дадеш един път 50 лв за ремонтен комплект, втори път 100 за нова рейка, после за МАП, за ремонт на изпарител, щото бюджетните карат 2 г, ходене за настройки... Карай моното така, на следващата кола слагай ГИ.
- Iezekil
 - Мнения: 6186
 - Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
 - Автомобил: Passat B4 Variant
 - Двигател: ABS 94
 - Местоположение: Шумен
 
Re: Избор на Газ. уредба за Пасат Б4.Съвет за сервиз в Пазарджик
може да те послушам,щото знам че разбираш,но ми се иска да усетя пак динамиката под краката си...То всичко е на късмет,и ти казваш да се сменя филтърчето всяка година,ама аз за 7 години един път го отворих да погледна как е и толкоз.
			
									
										
						- muns61
 - Мнения: 7965
 - Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: pleven
 
Re: Избор на Газ. уредба за Пасат Б4.Съвет за сервиз в Пазарджик
Не зная къде ти е динамиката, но на добре настроена газова загубата на мощност и динамика е незначителна. При леко обогатяване става като на бензин, с малко по-висок разход. Ала факторите да стигнеш до този резултат са доста...
			
									
										
						- Iezekil
 - Мнения: 6186
 - Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
 - Автомобил: Passat B4 Variant
 - Двигател: ABS 94
 - Местоположение: Шумен
 
Re: Избор на Газ. уредба за Пасат Б4.Съвет за сервиз в Пазарджик
е,нали гоним и разход,карам като баба да хвана 8/100,осле минавам 20 км. на бензин докато стигна газстанцията и виждам къде е разликата...
			
									
										
						Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта