Прегряване на двигател
Прегряване на двигател
Вчера ми блокира термостата , но за щастие го усетих навреме ( имам навика постоянно да си следя уредите ) . Мисля , че не успях да прегрея двигателя ,нямаше "избиване на вода" , стигнах на 110 градуса , ако мога да вярвам на уредите.Обикновено при градско показваше до 90 градуса. И така купих си нов термостат , но след като се поразрових из форумите намерих интересна тема ,че има вероятност работата на термостата да се влияе от неизправна капачка на разширителното казанче. Или както разбирам ако капачката не отваря , следователно от повишеното налягане в системата ще се "затормозява " отварянето на термостата.Само че дали капачката отваря или не - незная .Та въпроса ми е как да проверя дали клапанчето в капачката работи ?
ivo123 написа:ами колега по този начин как ще усети дали е изправна - т.е. дали изпуска.
Купи си една капачка - не са скъпи, за да си сигурен
Съгласен съм . Че ще купя капачка то е сигурно , но исках да зная за в бъдеще да я проверявам . Но сега се сещам , че вчера трябваше да поразвия капачката и да видя резултата . Дори мога да препоръчам и на останалите се колеги -при подобна ситуация първо да пуснат парното на макс. и после да поохлабят леко капачката ( но с парцали да не боли после ).Но това при положение че термостата е блокирал ( горният маркуч на радиатора - горещ , а долният - студен ).
От къде да купя капачка ,че ме е страх ме е от ментета .
Ами на мен първо ми изби гуменото уплътнение (пръстенче) при всмукателните тръби, после гуменото уплътнение на пластмасовия тройник който излиза от главата, докато накрая се сетя да погледна и да видя, че капачката е задръстена с някакви ръждиви парцали.
Шегувам се колеги, проблемите не се дължаха на капачката, а на същия тоя тройник, който се запуши на няколко пъти откъм изхода за разширителния съд, но така или иначе смених и капачката. Някъде в по-старите теми пишеше, че тя си имала живот около 60 000 км.
Шегувам се колеги, проблемите не се дължаха на капачката, а на същия тоя тройник, който се запуши на няколко пъти откъм изхода за разширителния съд, но така или иначе смених и капачката. Някъде в по-старите теми пишеше, че тя си имала живот около 60 000 км.
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: Чет 15 юни 2006 11:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Колега, отивай в квалифициран сервиз да ти замерят при какво налягане ти отваря клапана на капачката , защото аз заради нея сменях радиатор на парното , тъй като се гръмна от налягането, а същия този радиатор го бях сменял преди 6 месеца . Така, че една капачка от 10 лв ми излезе 250 лв. На един колега му сменихме две капачки от магазина и двете отваряха на 0,2 -0,3 така , че има много ментета и затова ти казвам да ти я замерят , защото на пари излиза почти същото а си спестяваш много главоболия .
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
MobilLife написа:Ако недрънка - сменяй щото прави и поразии....
Преди 3-4 дена докато се занимавах с друго се сетих да пробвам капачката на казанчето - ами не дрънка!А проблеми с охлажднето нямам,като изключа проблема през лятото който обаче беше свързан с кабели дали на късо.
По вашата логика капачката е сдала багажа?!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта