B3 115 k.с.От беля по голяма беля

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: B3 115 k.с.От беля по голяма беля

Мнениеот Iezekil » Нед 06 май 2012 20:46


еми търси теча от къде е,явно не е малък




Потребителски аватар
emil210378
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 15 дек 2010 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: B3 115 k.с.От беля по голяма беля

Мнениеот emil210378 » Пон 07 май 2012 12:01


Здавейте, явно проблема не е и в помпата :banghead: ще видя какво ще правя от тук нататък,писна ми е.....го у мотора ще се разделяме с него.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: B3 115 k.с.От беля по голяма беля

Мнениеот Iezekil » Пон 07 май 2012 13:00


абе загрей го тоз двигател до 90 градуса,отвори капака,угаси го и се ослушвай за пробойна.Но направи първо теста с радиаторчето за парното...


Потребителски аватар
emil210378
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 15 дек 2010 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: B3 115 k.с.От беля по голяма беля

Мнениеот emil210378 » Пон 07 май 2012 20:13


Парното го изолирах сложих и термустат загрях я до като включи пермите и се чува през маркуча за обезвъздушаване като съска.Като го извадя излиза само пара.Мисля да потърся в нета снимки или графики на водната система ,кое къде върви, и защо.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: B3 115 k.с.От беля по голяма беля

Мнениеот Iezekil » Пон 07 май 2012 21:04


на кой маркуч викаш за обезвъждушаване?Огледа ли за теч,следващата проба я направи на отворена капачка и следи за въздух в течноста.Ако пада доливай,ако почне да излиза-спри мотора.Все пак като си слагал термостат се полага и обезвъждушаване първо.Ослуша ли се за съскане,огледа ли маркучите за течове?Свали свещите и ги огледай за влага.Ако всичко това не е ефективно се връщаме на малка пробойна по съединенията.Не си написал дали хвърли водата,парата говори за въздушна възглавница.Ако всичко това няма ефект,проверка с газ анализатор за гарнитура....Огледай и за маркучи около колекторите и състоянието им но на горещ и загасен двигател..


Потребителски аватар
emil210378
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 15 дек 2010 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: B3 115 k.с.От беля по голяма беля

Мнениеот emil210378 » Пон 07 май 2012 22:16


Говоря за тънкото маркуче което излиза от главата и влиза в разширителния съд.От него се чува съскане и излиза пара.Свещите са добре,за теч не се вижда защото бях разглобил всичко отдолу под колата и старателно ги зглобих,ако имаше теч щях да видя .Даже свалих и металната тръбичка която е свързана с разширителя, парнито и слиза долу в помпата .Помислих че е запушена защото има стеснение( фабрично е направена така )и върви близо до масления филтър .Смених и маркуча, горния дето излиза от радиятора и влиза в главата.Направи ми впечатление че за момент този маркуч стана малко твърд,в смисъл твърд имам в предвит пълен с вода,и усетих че има налягане. След товасе включиха перките и той пак стана мек това го забелязах ча го прави всеки път преди да се включата перкита.След това пак е мек. че какви маркучи има по колекторите.Вода хвърля след като спрат перките.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: B3 115 k.с.От беля по голяма беля

Мнениеот Iezekil » Вто 08 май 2012 7:38


при теб може и да няма до колекторите маркучи,при мен има едно на моното и от там ми пръскаше върху колектора.Не са ти подробни обясненията-това,че излиза въздух от тънкото маркуче говори,че колата се обезвъждушава-все пак си бърникал пак термостата.Въпроса е след това какво се случва.Системата работи под налягане 1.2 бара мисля,ако омеква нещо то е вследствие загубана налягане.За да не се хващам за страшните неща опирам до извода-капачка.Ако не е тя е пробойна,огледай и големия радиатор за влага.Даже и да допуснем,че водната помпа ти прави мизерии,маркучите не би трябвало да омекват.Значи твърдо съм за дупка в системата/освен капачка/,ако имаш клима е възможно теча да е между двата радиатора и за това да не го виждаш.Няма как затворена система да хвърля вода,ако не е температурата над 100 градуса или не смуче въздух от някъде.Засечи колко вода губи,колко бързо загрява,колко точно ти показва датчика на темп.При отворена капачка както вече ти писах,можеш да направиш опит колко и какво ти излиза от тънкия маркуч и дали по-бавно загрява.Така няма да вдигаш налягане и е възможно да разбереш какво става.Помня един колега писа,че при неговия проблем-издухана гарнитура така е пречил на колата да хвърля вода и да прегрява.Друг спосо е да отвиеш капачката на студен двигател и да обърнеш внимание системата дали всмуква или изпуска въздух.Понеже ти прави ремонт на главата аз се насочвам към пробойна,но знае ли човек?Предполагам,че някой майстор има и уред за мерене на налягането в системата,това също ще свърши работа в случая.С ослушването какво стана?Пипаш ли дали загрява и долния маркуч,преди термостата?Колко вода наля в системата?


Потребителски аватар
emil210378
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 15 дек 2010 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: B3 115 k.с.От беля по голяма беля

Мнениеот emil210378 » Пет 11 май 2012 11:20


Открих къде е проблема ,отпред на радиятора най отгоре има шупла и е почти незабележима.А уж го купих чисто нов, февроаро . Сега след лепене ще монтирам радиятора и се надявам да няма вече проблеми,че искам вече да карам, не само да правя. Не мога да си обесня как се е спукал .Явно е фабричен дефект,защото е едва забележимо,след като го надух с въздух и го потопих в вода се видя шуплата от където съска.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: B3 115 k.с.От беля по голяма беля

Мнениеот Iezekil » Пет 11 май 2012 11:47


Iezekil написа:... аз се насочвам към пробойна...

:да: знам си аз :D


Потребителски аватар
emil210378
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 15 дек 2010 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: B3 115 k.с.От беля по голяма беля

Мнениеот emil210378 » Пет 11 май 2012 16:41


Добре че има хора дето чуват,и разбират бях се нагласил да отхлюпя главата. благодаря на Iezekil за това че ме напътсва иначе щях да си бия :banghead: .Искам само да споделя как откриха че е спукан радиятира. С огледало,накараха ме да загрея мотора,като предварително бях махнал маски ,фарове,абе всичко до радиятор.Пича бръкна в джоба извади огледалото и аз останах :047: :047: стана ми смешно докато не ме извика да погледна. След това аз сам пробвах,и уверих че сме открили повредата. Вече всичко е наред имам вече първите 100 км.след ремонта.На всички приятни почивни дни. :beer



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 143 госта