


Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя .99 год.РЕШЕНО
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя .99 год.РЕШЕНО
Колеги от известно време при различни ситуации сама се изфорсирва за секунди,или сама ускорява по време на движение.Смених маркучите за обратната нафта,горивен филтър,няма оправяне.Прегледах темите тук във форума ,но не намерих нищо.Помагайте ако ви се е случвало това.
Последна промяна от stivenj на Сря 20 юни 2012 16:53, променено общо 1 път.
- BruDoNe
- Мнения: 267
- Регистриран на: Вто 06 окт 2009 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
Колега при мен е подобен филма .. смених си термостата и сега по рядко ми се случва ... не знам дали има връзка с това но .. факт .. а и съм забелязал, че като я карам като хората.. не икономично .. няма проблеми ама тръгна ли да я карам в ниски обороти чат пат си вдига сама както при теб .. виж си маркучлетата за вакума аз мойте ще ги сменям но не знам кога 

-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: постоянно...
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
хммм а загуба на масло да имаш случайно ???
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
stivenj написа:Колеги от известно време при различни ситуации сама се изфорсирва за секунди,или сама ускорява по време на движение.Смених маркучите за обратната нафта,горивен филтър,няма оправяне.Прегледах темите тук във форума ,но не намерих нищо.Помагайте ако ви се е случвало това.
колега ако помпата ти е бошова се сменя една фтулка на реиката струва окло 20 лв и моя беше така палиси нема проблеми няма теч но правеше сищия номер но преди да се заемеш с тая си свали сондата в резорвоара и ги почисти успех
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
Колега чистих сондата два пъти,не е там заровено кучето.Помпата е Лукас,нищо не съм правил по нея досега.Вакуум маркучите ги проверих няма теч от там,ЕГР клапана съм го запечатал ,нямам идея откъде е това чудо,започна да ме влудява и ще я намразя.Колегата по горе дето пише ,че като я натискам да върви по здраво не го прави ,само на леко каране на ниски обороти се форсира сама,покачва оборотите и сами си слизат.Днес смених маслото,колкото сипя ,толкова изхвърлям 4.5 лт.Ще я видя докъде ще стигне,то явно нещо започва да се чупи ,но не е показало видими признаци.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
Аз не съм запознат с Лукас помпите ,та затова е вероятно и да дам грешен съвет
Не знам как на Поло с Лукас е направено студеното стартиране - на самата помпа трябва да има някаква кондика ,която да е зависима от температурата на мотора и ГНП-ето повишава леко оборотите на мотора (и вероятно прави и леко предварение) с цел по-лесен старт и по-малко вибрации студен ,ако не е наред нещо там ..може да е причина
.Другото което може да е -рейката за газта да заяжда (или да мърда по време на работа поради някаква причина) Третото - вътре в самото ГНП има центробежни тежести-регулатор (99% съм сигурен),те коригират оборотите спрямо рейката за газта и ги държат константни - там е вероятно нещо да не е в ред


-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
Колега само печка, това за температурата на мотора за което казваш при Поло-тата е направено така, след запалване на мотора работи 3 мин. на около 1200 об. и след това падат на около 950-980об. и повече не мърдат(като това повичаване на оборотите е с изместване на авансатора на предварение). Може ли да обясниш малко повече за рейката какво представлява и как действа, най-добре и някоя схема. Също ще ми е интересно да дадеш малко по-вече инфо и за центробежните регулатори, схема ако може. Намесвам се в темата защото и аз го имам същия проблем и то наистина както каза колегата по горе само ако съм я карал "нежно", но най интересното при мен е че след като спра на светофара или след паркиране вдига оборотите за известно време и после ги смъква. При колегата стивен май е същото, интересното е че е дизел и не би трябвало да го прави това като бензинови коли на газ, като вземеш да спираш и да се форсират.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
Здравейте отново колеги .Както бях споменал -не съм запознат с помпи Лукас ( то и с Бош не съм на "ти" чак толкова , но поне знам принципа им на работа и имам общо взето понятие с карантиите им
-разглобих вече три и ги сглобих успешно
)Та ровнах в немски сайтове за инфо ( в англоезичните има много ,ама с езика съм ..
)За съжаление не намерих много информация за проблема - менене на обороти и самофорсирвания .Като цяло се свеждат до повредени или пропускащи уплътнения и о-ринг пръстени (при и най-малкото засмукване на въздух- вдигала обороти -това чета
така ли е,не е ли
) Нарочно влязох и във Форд форум (клуб форд българия)- сетих се ,че те са редовно с Лукас, Делфи ,там имат един колега, който по мненията е явно добре запознат с проблемите им http://www.clubford.org/forum/memberlis ... le&u=10879.





-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
Няма промяна на ситуацията прегледах и маркучите на сервото срязах краищата за да не са напукани,вече очаквам да се скапе окончателно и проблема да се види откъде идва.Добре ,че върви поне ,а не да я гледам пред блока ,че ми идва да я взривя направо.
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
Не съм запознат с Форд-овете но на двата който съм виждал(с и без турбо) май помпите им бяха Бош. Може ли да дадеш линкове за това коеот си намерил в англоезичните форуми, че незнам как да формулирам критерия на търсене.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
Съжалявам колеги
опитах с приятел, който перфектно владее английски - наистина се оказа ,че няма конкретно инфо с решение по въпроса в темата
А аз си мислех ,че има ( бяха излезли доста страници ) ,но като се вкараха в търсенето(критерия търсене) повече ключови думи - няма .Все си мисля ,че едно запитване на колегата от Форд форума няма да е излишно http://www.clubford.org/forum/memberlis ... le&u=10879


-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
samo_pechka написа:Съжалявам колегиопитах с приятел, който перфектно владее английски - наистина се оказа ,че няма конкретно инфо с решение по въпроса в темата
А аз си мислех ,че има ( бяха излезли доста страници ) ,но като се вкараха в търсенето(критерия търсене) повече ключови думи - няма .Все си мисля ,че едно запитване на колегата от Форд форума няма да е излишно http://www.clubford.org/forum/memberlis ... le&u=10879
Ще чакам да видя кое ще се скапе,все пак не може все така да е ,явно нещо е тръгнало ,но не може да се разбере от видимите причини.Ако го открия ще пиша в темата ,каквото ме посъветваха пробвах,няма промяна.
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 98
- Местоположение: Sofia / Dobrich
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
Здравейте,
колегата @grishitu май ме беше питал, но да споделя и на колегата @stivenj.
Абсолщтно същият проблем при мен един дизелджия го реши за 5 мин по следния начин.
Жилото на самата помпа беше прекалено натегнато и го освободи. Изглежда елементарно, но явно когато е много натегнато, подава доста повече от необходимата нафта и след натрупване на произволни интервали прави тази мизерия. От както направих тази манипулация, нямам такива форсирания на нулева.
Що се отнася до форсирания в движение, на мен също ми се случват точно когато колата се кара уж нормално около 2000 оборота. Явно ако не се форсира не е достатъчно изгарянето.
Все пак това са 13-16 годишни коли с помпи ЛУКАС. За справка, моята пали на 1000 оборота и след няколко минути пада на 970. Но аз вече сам си давам повече предварение зимата и го намалям лятото.
Лично мен в момента ме влудява един друг проблем и ще използвам темата да ви попитам все притежатели на такава кошница - имам страшно тресене на 0лева, включа ли на скорост изчезва. По светофари откачам. Клубните майстори казаха, че са заминали двата тампона на ДВГ, които го държат за скоростната кутия. Понеже не са много евтини по 160 и 60лв съответно, а те не са сигурни, че ако ги сменя, ще реша проблема, Ви моля за съвет. Също така има ли начин да мина на съединител с твърд маховик или както там се казва, понеже съединителя ми заминава, а знаем там каква цифра е. Мерси предварително.
колегата @grishitu май ме беше питал, но да споделя и на колегата @stivenj.
Абсолщтно същият проблем при мен един дизелджия го реши за 5 мин по следния начин.
Жилото на самата помпа беше прекалено натегнато и го освободи. Изглежда елементарно, но явно когато е много натегнато, подава доста повече от необходимата нафта и след натрупване на произволни интервали прави тази мизерия. От както направих тази манипулация, нямам такива форсирания на нулева.
Що се отнася до форсирания в движение, на мен също ми се случват точно когато колата се кара уж нормално около 2000 оборота. Явно ако не се форсира не е достатъчно изгарянето.
Все пак това са 13-16 годишни коли с помпи ЛУКАС. За справка, моята пали на 1000 оборота и след няколко минути пада на 970. Но аз вече сам си давам повече предварение зимата и го намалям лятото.
Лично мен в момента ме влудява един друг проблем и ще използвам темата да ви попитам все притежатели на такава кошница - имам страшно тресене на 0лева, включа ли на скорост изчезва. По светофари откачам. Клубните майстори казаха, че са заминали двата тампона на ДВГ, които го държат за скоростната кутия. Понеже не са много евтини по 160 и 60лв съответно, а те не са сигурни, че ако ги сменя, ще реша проблема, Ви моля за съвет. Също така има ли начин да мина на съединител с твърд маховик или както там се казва, понеже съединителя ми заминава, а знаем там каква цифра е. Мерси предварително.
- BruDoNe
- Мнения: 267
- Регистриран на: Вто 06 окт 2009 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
Това ще се провери което каза колегата al3xbg .. аз също имам въпрос .. значи имам ограничител под педала на газта .. мисълта ми е ако го махна има ли шанс като и давам повече газ да се скъса жилото за газта , и за каква по-точно функция извършва този ограничител .. колата може да си се форсира до критични 

-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 98
- Местоположение: Sofia / Dobrich
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
al3xbg написа:Понеже темата е активна, да попитам нещо притеснително, което забелязах преди малко като отворих капака.
По задните краища на обвивката на въздушния филтър има омаслено все едно връща масло в него ... Идея от какво може да е и как да процедирам ?
Цяла зима не бях проверявал маслото и като позатопли забелязах, че беше дръпнало 200-300гр и долях. Сега не мърда, но посоченото от мен стои доста омаслено и ме притеснява. Ще съм благодарен за съвет.
Колега, аз такъв ограничител нямам, но щом колата си влиза в червените и не ти пречи, не мисля че има какво да те притеснява в него.
Понеже темата е активна, да попитам нещо притеснително, което забелязах преди малко като отворих капака.
По задните краища на обвивката на въздушния филтър има омаслено все едно връща масло в него ... Идея от какво може да е и как да процедирам ?
Цяла зима не бях проверявал маслото и като позатопли забелязах, че беше дръпнало 200-300гр и долях. Сега не мърда, но посоченото от мен стои доста омаслено и ме притеснява. Ще съм благодарен за съвет.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Sky_is_the_Limit и 41 госта