турбиниране на abf мотор

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: турбиниране на abf мотор

Мнениеот Vizor » Вто 08 май 2012 20:17


Пробвай с някое TD04 или IHI.. голям фен съм им на тях.. турбини бол!!




Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: турбиниране на abf мотор

Мнениеот Vankata_84 » Сря 09 май 2012 22:47


GOLF 2 GTI16v написа:
Vankata_84 написа:
С коя турбина АБФ-а става най-еластичен и приятен за каране в диапазона 2500-6000 оборота? Нали като се вземе предвид разреден на 9.5:1 и налягане 0.8 - 1 бар


всякакви излишни глупости се изписаха но не и отговора на това


А най-много ме радва факта как уверено се казва не може, не става :mrgreen:

Да точно така мисля да я направя с части от моргата, и малко от Илиянци. Може да си сложа някое друго "синьо" силиконово коляно ако конете не стигат...Все пак трябва от нещо да върви колата mhihi Пък като не стане следващия двигател АЦЕ на цена 300лв от моргата и газ :Mr Green Fun

И кво викате на АЦЕ/АБФ не става варианта:
- 2 гарнитури за глава за разреждане
- правен изпускателен колектор, който за да може да го сгреши човек се изисква талант
- дюзи от кола с показатели който търсим
- регулируем регулатор за наляне на бензин и буст контрол сини на цвят за най-лесно с кранчета и двете
- една мега да управлява всичко това
- специален кулер от дизел и турбопътища от автоморгата

И това казвате няма да вдигне показателите 30% така ли? Стига да имам време аз ще пробвам. Така според мен може и да успея, а който не опита няма и да успее.

Vizor - Да благодаря. За сега мисля, че съм се ориентирал :да: Ама дали съм на прав път само времето ще покаже :bishop


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: турбиниране на abf мотор

Мнениеот niikoo_1 » Чет 10 май 2012 22:46


Съединителя е първото нещо, което ще се предаде.
Да примем, че ти направят 600/700/800лв. да приеме че сам си го монтираш, добавяш маслена линия и две гарнитури за главата + нови болтове и ти остават 300/400лв. за другите неща, айде кажи какво по напред ще купиш с тях?

Кулер от моргата 40-50лв.
Разтоварващ клапан Бош пластмасов - 40-50лв.
Буст конролер кранче ?
Нови по-студени свещи 50-60лв.
Остават 150лв. за турбо/гейт/даунпайп/генерация/турбо пътища/всякакви други маркичу/елетроника/читаво масло/изпускателен колектор/преработване на всмукател/дюзи/рейка на която ще се закрепят/горивни линии и още хиляда неща :mrgreen: mhihi


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: турбиниране на abf мотор

Мнениеот Vankata_84 » Пет 11 май 2012 21:59


Занимавам се с ремонт на автомобили професионално. Чета форуми защото човек може да научи нещо ново, винаги и на всякъде. Питам защото с тунинг не съм се занимавал, а е нещо много различно от ремонт.
Колата ми е А6 96г. 4х4, 2.0 16кл. АЦЕ. Колата е почти в топ състояние. При мен претърпя:
-Ревизия на спирачките и сега са ок.
-Смяна на съединител.
-Ремонт на двигателя който включва подмяна на сегменти, мотовилкови лагери, и ревизия на главата.
-В момента правя и водната система в топ състояние. Тия маркучи на по 15 години не държат на нормално каране еле на ръчка.
-Окачването е в топ състояние.
-Имам колебания дали да има климатик ако ще е турбо??? Сега не работи.

И сега след като обясних всичко това пак казвам какво толкова има че с едни до 1500-2000лв да не я направя турбо? На този етап ще ми е трудно да кажа(определя) евентуален бюджет защото никъде не намирам инфо...Коя турбина да плеснем за нормално каране(демек широк диапазон и налягане под 1 бар)??? Навсякъде се гонят само драг постижения с който аз нямам нищо общо. ..Ама съгласи се за 30-40% повече коне да дам 2500-3000лв само за мотовилки и бутала ли? Като и двамата знаем, че не те ще опазят мотора здрав. А пък и факта че това което ще правя, е правено и става! Не е за пренебрегване.

Крайни цифри мога да кажа като приключа с колата. На първо време събирам нужните части, и търся инфо. Ако имах средства щах да си купя готова кола.


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Re: турбиниране на abf мотор

Мнениеот Сиромаха » Пет 11 май 2012 23:06


Аз бих поостъргал камерите и леко легенче на буталата.Соуш банд един километър никак не ми се нрави(две гарнитури).Но си е къртовска работа.На 9,7-8 ще е с предимствата на атмосферния и турбинирания.


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: турбиниране на abf мотор

Мнениеот miro_hack » Пет 11 май 2012 23:28


Като си завариш колектора както ти дойде на ум и в последствие като вземе да грее до червено,какво ще правиш?Проба-грешка каде ще му излезе края?Знаеш ли как да изолираш пулсациите на отделните цилиндри? Лазер имаш ли под ръка?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: турбиниране на abf мотор

Мнениеот Vizor » Съб 12 май 2012 7:54


miro_hack написа:Като си завариш колектора както ти дойде на ум и в последствие като вземе да грее до червено,какво ще правиш?Проба-грешка каде ще му излезе края?Знаеш ли как да изолираш пулсациите на отделните цилиндри? Лазер имаш ли под ръка?


Ей някой като каже нещо такова, а не си гледа неговата кола направо полудявам.
Я сега кажи ти смята ли тромпетите, резонансите във входящия колектор или ги настройва на дино? Аванса ти на пътя "на око" ли е правен? Или кабелите за свещите, които наистина нямам на представа от кой модел лада си ги взел. Спрете да пишете такива работи. Оставете го да си направи колата както пожелае!

Ти не смяташ, правиш, караш и викаш супер стана, а после питаш другите дали смятат. Ми аз съм виждал максимум 5 сметнати изпускателни колектори в БГ. Аз лично бих подкрепил момчето! И не само бих, а и ще го направя и с кеф ще му помогна да си строши колата като желае. В интерес на истината с малко знания може да се получи нещо доста идиото-устойчиво.


Потребителски аватар
GOLF 2 GTI16v
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: турбиниране на abf мотор

Мнениеот GOLF 2 GTI16v » Съб 12 май 2012 8:18


ето че пак се вкарват яко вав филма пулсации лазери загряване тои иска 0.8 с правилен аванс какъвто и да му е колектора няма да грее за лазера да кажа че ако го няма под рака има достатъчно хора които предлагат готови фланци какав е тоя правен съединител за 600-700-800лв нз ито за кола да кажем 200 коня на мотора това са смешно надути цени керамични плочки 120лв за петолъчка един диск от циркуляр на райдър 25лв у 30лв стругарски услуги както и да ги сметна са си под 200лв ако е 228мм ще държи поне 350Nm ако искаш повече подсилване на притискатела струва 200лв до тук съм написал само тествани вариянти


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: турбиниране на abf мотор

Мнениеот miro_hack » Съб 12 май 2012 9:02


Vizor-e какво има да си гледам на колата бе ПСЕВДО ТУНИНГАР?Правиш ли разлика от, това да имаш опит в правенето на колектор ,до това да сметнеш колектор? Къде виждаш да съм написъл нещо за сметки на колектор бе заядлив психар? За разлика от теб мапер такъв,мойте лоши или добри проекти седят по формите и хората ги четат,а не са като твойте проекти,който са като бялата лястовица-всички са чували за нея,ама никой не я е виждал :lol:
Тромпетите са изчислени,имат и метални матрици,има и два комплекта-къси и дълги. Кабелите ми са универсален бош и ако искаш провери им цената в магазина :lol: авансите ми са временно уточнени от човек който има бая повече мапнати коли от теб клавиатурен тунингарчо :x ама незнам кой беше ти чи да ти давам обяснения?А сетих се! Ти беше този който помага на колегите да си чупят колите! Къде е общото между моята кола с колата на колегата,като това което казвам си е истина? Аз ще ти кажа -Избиваш си комплексите из форума.Ама недей тук а дай в гаража.Когато си вземеш кола специално за разрботка,вземеш си гараж и вземеш да наливаш яко пара в нея и стане здрава и надеждна бегачка,тогава ти разрешавам да ме храниш! И то само когато не съм прав! А не да помагаш на колегите да си "строшат колите качествено" с техни средства! - Това ми напомня,че копираш клишета на пацо,ама това,че неговия колектор беше направен без разделител на отделните рънъри не значи че трябва да го отхвъряш категорично :lol:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: турбиниране на abf мотор

Мнениеот Vizor » Съб 12 май 2012 9:32


Можеш да заповядаш когато пожелаеш на ул. Крайречна 8 в Горубляне и да видиш аз какво правя. Аз не се занимавам с тунинг/перформънс, а с Mainframe z/OS. Там можеш да дойдеш също да ми обясниш някои неща ако желаеш.

Ще ти пратя телефона си на лично съобщение да се обадиш предварително за да съм наоколо, а не на работа.

Поздрави и без лоши чувства. Мисля думите като психар и така нататъка просто да ги игнорирам ;) Може би преди 4-5 години щях да се вържа на тях.. Ако искаш най-добре ела и ми ги кажи на живо какъв психар съм..


п.п. написах едно по-дълго мнение, но мисля, че караниците и обясненията няма да помогнат на никой. Като искаш да се убедиш в обратното на това, което говориш.. заповядай .. ще видиш аз с какво се занимавам в свободното си време. Докарай и колата да видим разликите :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта