Проблем при паленето

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
babcho
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 23 май 2009 21:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем при паленето

Мнениеот babcho » Пет 11 май 2012 11:43


Здравей те приятели имам проблем с голфа когато загрее и я изгася после ниска да запали смених капачка на делкото и палеца но пак е така. scare :banghead: Моля кажете какъв може да е проблема и какво да направя.МОЛЯ МОЛЯ МОЛЯ МОЛЯ МОЛЯ МОЛЯ МОЛЯ голфа 3 комби бензин 1.8 моно :077: :037:

Последна промяна от babcho на Пет 11 май 2012 12:40, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем при паленето

Мнениеот radotom » Пет 11 май 2012 11:47


Бабчо, а айде моля, моля, моля, моля, моля да кажеш какъв е ГоУфът, даже направо код на мотора да дадеш, и на какво гориво го караш


babcho
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 23 май 2009 21:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем при паленето

Мнениеот babcho » Пет 11 май 2012 12:00


Голфа е 3 комби а номера къде да го намеря
А забравих да кажа че го карам на бензин


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем при паленето

Мнениеот radotom » Пет 11 май 2012 14:35


Кода на мотора най-вероятно е ABS, ADZ или ААМ.
Погледни първите 2 или 3 символа в графата 'Двигател № ' в големия талон на колата
Хубаво е да закачих колата на диагностичен софтуер - VAG-COM или по-добро.
Специално ВАГ-а е евтин и вече доста колеги го имат - вероятно все някой ще се навие да му 'боднете едно ВАГ-че' на ГоУфУ.
Като правило при подобни симптоми първо вината пада в/у температурния датчик. Показва, че колата е студена, а тя вече е загряла и съответно дави при опит за палене.
Ако е така би трябвало и разхода на бензин да е огромен.


babcho
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 23 май 2009 21:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем при паленето

Мнениеот babcho » Пет 11 май 2012 21:39


Разхода ми е нормален а мотора е ABC а кой топлинен датчик на главата ли


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: Проблем при паленето

Мнениеот snupeca » Пет 11 май 2012 22:48


ЛамБа сонда? :mrgreen:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем при паленето

Мнениеот radotom » Пет 11 май 2012 22:50


Амииии... не е точно на главата - пред нея е.
На самата глава, отпред на мотора, имаш хванат един пластмасов тройник. От него напред излиза горния маркуч за радиатора, както и едно тънко маркучле към разширителния съд.
Точно на този фланец отгоре, седи датчика.
Всъщност са 2 датчика, но при теб е в един корпус сдвоен ;)
Има куплунг с 4 пина.
единия датчик дава показания за уреда на таблото, а другия - към компютъра на колата ;)


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Проблем при паленето

Мнениеот Iezekil » Пет 11 май 2012 22:52


хм,още един в отбора...Ама въобще ли не пали или пали но трудно?


babcho
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 23 май 2009 21:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем при паленето

Мнениеот babcho » Пет 11 май 2012 23:14


искаш да кажеш в корпуса са по отделно

здр Iezekil тя пали но след малко въртене

здр snupeca защо да ЛамБа сонда та


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем при паленето

Мнениеот radotom » Пет 11 май 2012 23:30


Ами просто корпуса е един.
Иначе чисто физически в него има 2 отделни, независими датчика. На всеки от тях съответстват по 2 кабела, свързани са на кръст: 1+3 и 2+4 пинчета.
Иезекил пита, защото и той в момента страда от твоето 'заболяване' :lol:
Ама той има и газова - това е разликата.
Относно Ламбдата - дори при загрял мотор мисля, че първите няколко секунди не се меси в играта със смесообразуването, но не смея да се закълна :lol:
При студен мотор със сигурност не играе!


babcho
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 23 май 2009 21:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем при паленето

Мнениеот babcho » Пет 11 май 2012 23:36


е аз и двата ли да ги сменя


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем при паленето

Мнениеот radotom » Пет 11 май 2012 23:42


'ма те са в общ корпус бре, човек!
няма как да смениш само единия, освен ако не вземеш един сатър и не цепнеш датчика на половина :lol:
Да, и двата!


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Проблем при паленето

Мнениеот bobocamaro » Пет 11 май 2012 23:46


с любезното съдействие на emo-gar
Изображение
И Радо да подкрепиме, в тезата му :Mr Green Fun


babcho
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 23 май 2009 21:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем при паленето

Мнениеот babcho » Съб 12 май 2012 0:09


утре ще го видя сега разбрах :lol: малко трудно зацепвам ама зацепих а и благодаря
До утре лека нощ от мен за сега


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Проблем при паленето

Мнениеот Iezekil » Съб 12 май 2012 8:19


Питането е кам бате Радо но е хубаво да е тук,понеже може да има и други неграмотници като мен.
Та за паленето-след прочит на тази тема viewtopic.php?f=17&t=174901&start=0&hilit=%D0%B4%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%B5%D0%BB%2A
след прегелед на тези download/file.php?id=183284&mode=view
download/file.php?id=183283&mode=view

отидох да меря и аз.Но като не знам правилно ли съм разбрал??ето това изречение Нагласяме м/у пинове 1 и 2 напрежение 0.2V и това След това е добре да замерите напрежението м/у 1 и 2 пин с включени консуматори. Би трябвало напрежението да е 0.7 V (при мен 0.65-0.95).

Значи аз това го разбирам да се мери на пиновете на ТПС-а.Проблема е,че явно нещо не съм разбрал,понеже при мен не показва никакво напрежение между въпросните пинове/или аз не знам как точно се извършва действието/.Иначе като съпротивление ми дава 1500 ома при отваряне на 1/4 дросела.

Мерих и на куплунга за дюзата,външните пинове за датчика които са.Не знам дали правилно съм разчел,че има връзка на показанията с температура на двигатела според таблицата download/file.php?id=183284&mode=view ,явно нещо бъркам и това не се отнася за там??При мен независимо от температурата на мотора ми вади 1800 ома.Моля за пояснение и не се присмивайте на техническата ми неграмотност,все повече в главата ми става хаос.


Докато чакам отговор ще отида да сменя потенциометъра на дросела,за да съм сигурен напълно че не е той.Датчика за температурата на антифриза го изключвам от заподозрените за момента,понеже нямам заместител.Ще остане за проверка само този в моното,но да видим...

пп.Ако някой е купувал от тези http://www.elinexltd.eu/categories.php?CategoryID=44 и е доволен ,да казва



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта