bachest написа:Когато правите ремонти вдигайте и двете предни колелета във въздуха. Така колелетата падат надолу заедно със стабилизиращата щанга, без тя да се усуква. В това положение, биалетките и вътрешните тампончета не са под напрежение.
Стана ми любопитно. Това означва ли че не трябва да спирам на бордюр или тротуар като цялата лява страна примерно да е върху тротуара ?

Откъснало се е цялото ухо на биелетката, и е изпаднало някъде! Само, че си купих биелетка с диаметър на отвора на тампона 24 мм. Сега разгледах темата, и видях, че понеже стабилизиращата щанга ми е 24 мм биелетката трябва да е с 20 - 21 мм на отвора. Та тия дни ще е сменя с такава 20 -21 мм диаметър, при първа възможност е и слагам
....