Демонтаж на турбина Голф 3 1Z 1994 г.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
boss_901
Мнения: 340
Регистриран на: Пон 02 фев 2009 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: пазарджик

Демонтаж на турбина Голф 3 1Z 1994 г.

Мнениеот boss_901 » Съб 12 май 2012 9:51


Колеги турбината започна да вие странно и трябва да я сменям, :( обаче не съм свалял до сега и не_знам как се сваля. Ако може да ми помогнете със снимков материал ще съм ви много благодарен. Колата е ГОЛФ 3 ТДИ 1994 год. 1з двигател. Тези двигатели с какви турбини са? За да знам каква турбина да търся.
Благодаря предварително :да: :да: :да:




Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Демонтаж на турбина

Мнениеот Golf_Diesel_ » Съб 12 май 2012 10:25


Повечето са със Garret Gt15, но най-добре след като я свалиш да видиш.


Потребителски аватар
GTI 150
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofiq

Re: Демонтаж на турбина Голф 3 1Z 1994 г.

Мнениеот GTI 150 » Съб 12 май 2012 21:28


Турбината ти колега се сваля елементарно за точно има няма - 15 мин ако си по сръчен и най важното ключ - 12 (гедор , лула и тн.) ,
1- отиваш болтовете на турбото към ауспуха - 4 гайки са напръскай обилно с нещо за да не ги скъсаш.
2-Да не забравиш да отвиеш маслените магистрали - тази която влиза от горе - с ключ 17 се развърта и се изважда с малко почукване или ако излезе свободно добре за теб . След което си приготвяш лула 10 и зведогайчен ключ 10 за тази от тъбото към карта която отива малко е кофти но не е болка за умиране (много важно при свалянето на тръбата от турбото към картера да внимаваш има гарнитурка и е много малка да не изпадне за да не купуваш нова )
3- при голф е много кофти да отвиеш 3те болта на турбото които го държат към изпусквателните колектори - ЗА ТОВА го свали направо с изпусквателните колектори - имаш да отвиеш ако не се лъжа - 8 болта са точно - напръскай които можеш нищто че са медни гайките за да не превърти някоя или да скъсаш .
4-след като свалиш турбото барабар с колекторите после живота е песен се развърта много лесно има само три болта и са удобни иначе на место е ъпсурт да се отвият тъй като е под наклон и е много зле ще се мъчуш много повече отколкото да свалиш турбото и колекторите и това е цялата процедура.
Успех ако има нещо питай ще помагам .


Потребителски аватар
boss_901
Мнения: 340
Регистриран на: Пон 02 фев 2009 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: пазарджик

Re: Демонтаж на турбина Голф 3 1Z 1994 г.

Мнениеот boss_901 » Нед 13 май 2012 16:45


Колега тея дни ще я свалям. Ако запецна някъде ще трябва помощ :да: :да:

Става ли турбината от 1,9TD на 1,9TDI

Ето турбината малко е омаслена
http://boss901.snimka.bg/automobiles/vw ... 201543.big
http://boss901.snimka.bg/automobiles/vw ... 201557.big
http://boss901.snimka.bg/automobiles/vw ... 201586.big
Кулера той е малко омаслен. Това от турбината ли???
http://boss901.snimka.bg/automobiles/vw ... 201607.big
http://boss901.snimka.bg/automobiles/vw ... 201625.big


Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Re: Демонтаж на турбина Голф 3 1Z 1994 г.

Мнениеот Golf_Blade » Нед 13 май 2012 17:24


Незнам при теб как е ,но при мене се сваля-въздушната кутия,всички турбопътища ,които пречат на смукателя,смукателя и чак тогава турбото се вади отгоре. На мене с пиенето на бира ми отне около час. Отдолу има една пета ,която държи турбото за блока,там ше видиш зор....иначе е елементарно.

п.п. Кулера ти е омазнен от турбото да,най-вероятно и вътре е набит с масло целия. Турбината ти много страшно е омазана,това не е на добре..........



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Sky_is_the_Limit и 42 госта