



Ужасен проблем, Голф 4 116к.с (пд); тресе двигателя
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Ужасен проблем, Голф 4 116к.с (пд); тресе двигателя
Добре го е обяснил но явно говори за някакъв друг маховик не автомобилен 

-
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Ужасен проблем, Голф 4 116к.с (пд); тресе двигателя
За съжаление от вчера и аз съм със същия проблем. Карах извънградско и на магистралата преди Бургас реших да я продухам малко. От 130 ускорих до 190 и веднага след това пак намалих. През това време и след това не се усети никаква промяна в работата на двигателя. Като спрях обаче на първото кръстовище в Бургас усетих, че колата се тресе както никога досега, а звукът се е променил. При набиране особено на 1-ва и 2-ра се чува някакво гъргорене или не знам как да го определя. Колата си пали както преди без проблем, но тресе особено на празен ход, като с увеличаване на скоростта тресенето затихва. Като работи на място при натискане на съединителя звукът се променя значително, а преди почти нямаше разлика. Утре ще я карам в сервиз, но ще ви бъда благодарен, ако споделите предположенията си, за да съм подготвен.
Re: Ужасен проблем, Голф 4 116к.с (пд); тресе двигателя
сигурно повредата не е в автомобилния маховик...... много е трудно да обяснищ нещо как работи на човек които не го е виждал.аз се отказвам,ако някои от знаещите може нека да пробва.
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Ужасен проблем, Голф 4 116к.с (пд); тресе двигателя
Развитието при мен е следното:
Беше малко вероятно да са тампони, защото при палене няма разклащане по-силно от нормалното. Като я закарах в сервиза също веднага отхвърлиха варианта за тампони и се усъмниха в шината на дюзите. Диагностиката обаче показа, че всички цилиндри си работят както трябва и стойностите на дюзите са добри. Тогава минаха на варианта, че маховика е блокирал и дебалансира двигателя. Свалиха стартера, за да проверят и казаха, че 99% е от маховика. След като свалиха скоростната кутия се установи, че маховика е разбит, а съединителя си е "заминал". Сега проверявам какви са цените и най-евтиното, което открих до момента е пълен комплект на Лук - съединител, маховик и лагер за 1220 лв. Ако някой е сменял скоро моля да сподели това добре ли е като цена?
Беше малко вероятно да са тампони, защото при палене няма разклащане по-силно от нормалното. Като я закарах в сервиза също веднага отхвърлиха варианта за тампони и се усъмниха в шината на дюзите. Диагностиката обаче показа, че всички цилиндри си работят както трябва и стойностите на дюзите са добри. Тогава минаха на варианта, че маховика е блокирал и дебалансира двигателя. Свалиха стартера, за да проверят и казаха, че 99% е от маховика. След като свалиха скоростната кутия се установи, че маховика е разбит, а съединителя си е "заминал". Сега проверявам какви са цените и най-евтиното, което открих до момента е пълен комплект на Лук - съединител, маховик и лагер за 1220 лв. Ако някой е сменял скоро моля да сподели това добре ли е като цена?
- batteto.1984
- Мнения: 232
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Ужасен проблем, Голф 4 116к.с (пд); тресе двигателя
Бягай от тоя ЛУК,търси си закс!
Re: Ужасен проблем, Голф 4 116к.с (пд); тресе двигателя
сега лук и закс в момента е едно и също нещо, ако колегата иска да чуе от препатили трябва да си вземе валео.валео са пуснали от скоро време коплект съеденител с твърд маховик на 240мм.аз съм слагал и лук и закс и в момента пак съм в същото положение-имам от време на време вибрации.моята кола а малко по засилена и може би това е причината.но когато ги сменях търсих коплект с твърд маховик на 240мм и нямаще -имаще на 228мм.отгоре на всичко мисля че коплектите на валео с твърд маховик са по евтини от коплектите на закс и на лук.така че рещаваи сам.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Ужасен проблем, Голф 4 116к.с (пд); тресе двигателя
Я се поразрови в ebay и виж какво има... Няма смисъл да го плащаш на 1200,ако можеш да го платиш МНОГО по-малко...
Re: Ужасен проблем, Голф 4 116к.с (пд); тресе двигателя
И аз бях със същия проблем като на колегата "jollycatman" купих си маховик от Голф 3 "олекотен"-"70лв" и комплект съединител за АБФ "Люк"-"205лв" и се отарвах от скапания демфер който не издържа на мой то каране ... сега му е по леко върви много по хубаво и съответно харчи по малко





- Stivi
- Мнения: 8372
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Ужасен проблем, Голф 4 116к.с (пд); тресе двигателя
lion_heart002 написа:Я се поразрови в ebay и виж какво има... Няма смисъл да го плащаш на 1200,ако можеш да го платиш МНОГО по-малко...
Ами ако говорим за марков демпферен комплект /каквото и да означава това като качество/ в английския ebay например едва ли ще намери по-евтино...или поне аз не съм намирал !
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта