Проблема е следния.Купих си един голф 4 тди 116 пд.но беше с ударено турбо.перките бяха малко по зле от това дето сам снимал в момента(3-тото)и реших да го сменя макар че колата си вървеше но не както трябва.Купих 2-ро изчистих цялата турбо система +кулера то изкара около 10000км.и скъса оста.Купих 3-то(за втора употреба говоря но перфектни)пак изчистих цялата система защото я беше напълнило с масло пак и знам ли с какво още и сичко си беше добре.Но в един момент колата почна да забива и разбрах че геометрията е блокирала след като я прекарах на канал и бутнах пръчката на геометрията и вече бях сигурен,вчера свалям турбото до го чистя и се оказва ше пак е ударена перката на студената част(на снимка се вижда дори по стената си личат ударите от това нещо каквото и да е то вече не знам кво да правя всеки път чистя перфектно системата и си го правя аз не някои измислен майстор които да го претупа и да не я изчисти перфектно.
изчистих геометрията перфектно и сега имам 2 въпроса:
1.от какво може да се полушава този проблем ???
2.да го слагам ли пак това турбо след като го изчистих(вижте снимката)и сега геометрията си е перфектна но перките не са.но работи.
Ако може някой да даде съвет че мисля утре да я събирам.Какво мислят по компетентните?????
мерси предварително.



3-то турбо за 47000км.проблем?
- Ludiq
- Мнения: 733
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: 3-то турбо за 47000км.проблем?
Тези поражения изглеждат да са направени от външно тяло,попаднало през филтърната кутия.Там като отвори не откри ли нещо? 

- RoadRunner
- Мнения: 4117
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003
- Местоположение: София
Re: 3-то турбо за 47000км.проблем?
Възможно е да се чупят ако колата има някакъв некадърно написан чип.
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пет 06 мар 2009 22:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: 3-то турбо за 47000км.проблем?
колата няма чип




- RoadRunner
- Мнения: 4117
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003
- Местоположение: София
Re: 3-то турбо за 47000км.проблем?
Гледал ли си и файла, защото доста хора си продават колите и не казват, че има чип.
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: 3-то турбо за 47000км.проблем?
Нещо удря перката за да стане така.Както каза колегата има намеса на външно тяло.С оригиналния филтър(филтърна кутия) ли е колата 

-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пет 06 мар 2009 22:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: 3-то турбо за 47000км.проблем?
Да оригинален филтър+оригинална кутия
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: 3-то турбо за 47000км.проблем?
Кулера сваля ли да почистиш или както е на място 

-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: постоянно...
Re: 3-то турбо за 47000км.проблем?
Още при първото чупене на турбината са останали парчета... промивка трябва на всичко, турбо пътища кулер всмукател и т.н. отделно си погледни филтърната кутия не уплътнява добре!
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пет 06 мар 2009 22:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: 3-то турбо за 47000км.проблем?
свалях всички турбо пътища и кулера и всяко едно по отделно чистих перфекто,токущо свалях филтърната кутия -перфектна и тя и няма грам следи от вътре да е влизал дори и прах от някъде.не мога да си обясня.
- Supawiza
- Мнения: 996
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: 3-то турбо за 47000км.проблем?
Jivko7777 написа:Още при първото чупене на турбината са останали парчета... промивка трябва на всичко, турбо пътища кулер всмукател и т.н. отделно си погледни филтърната кутия не уплътнява добре!
Дори и да е останало нещо по тръбите няма как да се върне и да удря перките там по скоро би трябвало да са ударени странично ако идва нещо от кулера а не така челно.
Това което е намачкало перката там би трябвало да идва от въздушен филтър или масленни пари.
Колега гледал ли си скоро дебитомера да не би от него да падат някакви отломки?
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 3-то турбо за 47000км.проблем?
И аз подкрепям това мнение.Не може от кулер или турбопътища, да стане тая беля ,парчетата няма как да се върнат назад( към турбото) ,ако е имало някакви парчета в кулера те по-скоро ще са натикани в смук.канали на главата.Нещо е засмукало откъм филтърната кутия ( или от отдушника за маслени пари)
,ма какво ...това е въпроса

- BruDoNe
- Мнения: 267
- Регистриран на: Вто 06 окт 2009 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: 3-то турбо за 47000км.проблем?
Ако бях на твое място бих сменил турбото и на отвора където е перката бих сложил мрежа от цедка .. ама трябва да се хване хубаво ..



- Enforcer
- Мнения: 152
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 3-то турбо за 47000км.проблем?
element77 написа:...всеки път чистя перфектно системата и си го правя аз не някои измислен майстор които да го претупа и да не я изчисти перфектно.
Колега, във форума има проверени и доказали се майстори, които рециклират турбини и едва ли претупват работата, защото дават една година гаранция без ограничение на километрите.

Ако не си абсолютно сигурен какво точно правиш, по-добре се обърни към специалист; така не ти излиза по-евтино, като често купуваш и сменяш турбини.

- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 3-то турбо за 47000км.проблем?
Задължително лог файл за да се види при какви налягания работи турбината.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта