Въпрос относно разреждане

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
didko20
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 12 авг 2009 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Въпрос относно разреждане

Мнениеот didko20 » Нед 13 май 2012 18:55


Здравеите

Какво мислите за разреждане с 2 гарнитури :) Става въпрос за Киа сепиа 1.5 8в (мотора е мазда) степената му на сгъстяване е 9.4:1 смятам да гоня буст около 0.6-7 бара

Иначе за "проекта" (искаме да си засилим колата с която ще ходим на плаж) сме подготвили турбо от AGU кулер от е класа W210 300 тд дюзи от 1.8Т няма да правиме колектор ще използваме оригиналния (чугунен) само ще му присадим фланец за ККК

П.С. Колеги ако някои има началото на ауспуха (двуцефката) за AGU мотора го купувам веднага ако може да има 5-10см тръба ако не ... здраве да е ... :banana




Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: Въпрос относно разреждане

Мнениеот miro_hack » Нед 13 май 2012 19:17


Голям скуошбанд на теория не е добре. Но дори и най-добрите в тази сфера разреждат така.Това е възможно най-ефтиния вариянт.Има много недостатъци,които го съпътстват,плюса му е че за 1/10 от цената на буталата мотора е наглед разреден.


didko20
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 12 авг 2009 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Въпрос относно разреждане

Мнениеот didko20 » Нед 13 май 2012 19:26


miro_hack написа:Голям скуошбанд на теория не е добре. Но дори и най-добрите в тази сфера разреждат така.Това е възможно най-ефтиния вариянт.Има много недостатъци,които го съпътстват,плюса му е че за 1/10 от цената на буталата мотора е наглед разреден.



колега благодаря за оговора :lol: при положение че няма да се гоним с големите турбо коли и ще караме на 0.6-7бара
би трябвало да няма проблеми или... ? хах

а някои жокер относно аванса


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Re: Въпрос относно разреждане

Мнениеот Сиромаха » Нед 13 май 2012 19:33


Аз съм по атмосферните,но въпреки това ми е чудно защо ще го разреждаш :?: 9,4 си е перфектно за този буст,зависи вече от настройката(Мега предполагам).Но щом питаш за аванса май не си наясно.


didko20
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 12 авг 2009 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Въпрос относно разреждане

Мнениеот didko20 » Нед 13 май 2012 19:59


Сиромаха написа:Аз съм по атмосферните,но въпреки това ми е чудно защо ще го разреждаш :?: 9,4 си е перфектно за този буст,зависи вече от настройката(Мега предполагам).Но щом питаш за аванса май не си наясно.



там е работата че мега няма да се купува и прави понеже струва малко повече от колата.... :) а за разреждането един вид застраховка да има малллкоооо по малък шанс да го строшиме :) (почти веднага) :063:


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Re: Въпрос относно разреждане

Мнениеот Сиромаха » Нед 13 май 2012 20:35


Кой ще ти управлява дюзите :shock :?: Хайде аванса ще го заковеш на 10-на градуса като елиминираш участието на компа.Ама ти наистина не правиш разлика да дъдвчеш дъвка и да турбинираш.Какво пък все повече го правят :lol: .


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: Въпрос относно разреждане

Мнениеот indjov_GTI » Нед 13 май 2012 20:40


с 9.4:1 си караш на 0.5-0.6 и си свиркаш колега,но си иска някой да връща аванса в бууст....пък и малко повече бензин трябва да има в този режим на пълнене...;)моя съвет е вместо да се заигравате с разреждане на мотора,по добре му направете едно усвежаване(сегменти,лагери) да ти е мирна главата :да:


didko20
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 12 авг 2009 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Въпрос относно разреждане

Мнениеот didko20 » Нед 13 май 2012 22:05


.

Последна промяна от didko20 на Пон 14 май 2012 8:42, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: Въпрос относно разреждане

Мнениеот miro_hack » Нед 13 май 2012 22:28


Освен че някой трябва да връща аванса,някой трябва и да обогатява в буста,а това незнам как ще стане с една идея по-големи пръскалки :D .Тука го бяха измислили едни умове със пресостат от кафеварка :lol: или от миялна машина не помня! Ама ако го направиш със части от кафе индустрията рискуваш да правиш само слънчеви бани. :D


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: Въпрос относно разреждане

Мнениеот indjov_GTI » Нед 13 май 2012 23:44


с по големите дюзи,колата в атмоферен режим,ще ти е задавина,а в бууст не се знае какво,ще е ....+ това ,еку-то дали ще се разбере с тези дюзи високо/нискоомни :roll: .....ако питаш мен,монтирай една газова с тунинг изпарител за да си се оправя д/г сама в атмосферен/бууст режим,ще остане грижата,само за аванса :D


Потребителски аватар
GOLF 2 GTI16v
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Въпрос относно разреждане

Мнениеот GOLF 2 GTI16v » Сря 16 май 2012 12:54


най лесно и евтино става на газ с тази степен и този буст ако входящият въздух не е над 50 градуса няма да имаш ядове с аванса пробвано е


didko20
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 12 авг 2009 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Въпрос относно разреждане

Мнениеот didko20 » Сря 16 май 2012 16:44


да това е ясно :) наи вероятно така ще бъде :) напомням ако някои има началото на генерацията за AGU купувам


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос относно разреждане

Мнениеот Vizor » Сря 16 май 2012 17:27


И не забравяй, че 0.5 на к03 и 0.5 на TD05-20G има разлика :Mr Green Fun

Най-добре сложи една мега. Има ги вече евтини + това се слага за отрицателно време.
Ще спестиш главоболията по правене на ново на мотора.. Варианта с газта пак е добре! Особено, че там ще държи на по-високия аванс. Хубаво е да ограничиш с едно ценерово диодче мерачката за въздуха mhihi за да не бие таван мап/маф-а и да влиза в авариен режим..


Потребителски аватар
Радо Пеев
Мнения: 651
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 7:10
Автомобил: Vw Golf MK3
Двигател: ABF 2.0 16v GTI
Местоположение: Варна

Re: Въпрос относно разреждане

Мнениеот Радо Пеев » Сря 02 апр 2014 8:21


Гледам че е писано малко по темата,а аз така си разредих АБФ-а с 2 метални гарнитури и в следствие на това имам проблем.Би било добре ако някой по-запознат каже някоя дума,как точно става тази операция.
А аз искам да попитам.Как точно се слагат гарнитурите,разглобяват се на части (3 компонентни са) или се слагат в нормален вид?Трябва ли да се слагат шпилки?Гледам по др форуми хора които разреждат по този начин слагат.Ако главата е стегната с болтове,то с стандартните моменти и градуси ли стягаме?Може ли да сложим някой др момент и градус от нас?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта