е аз нали това съм го написал горе шлаифането е между 20 и 40 лв говориме за качествена изработка на струг .... рейка не съм давал да ми престържат това са цени за колянов вал предполагам че за рейка даже трябва да е по евтино
за семерингите не съм се сблъсквал за сега с такъв който го няма на пазара или който не може да се свали , възможно е да има и такъв вариант капсулован в алуминиев корпус ... тогава определено е по сложно, но заслужава ли се да се преправя...
една брак рейка за рециклиране на която оста и само е за шлайфане е 10лв
Б4 94 година 1.9 тди 90 коня въпрос за хидравлична рейка
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 06 фев 2008 16:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Хидравлична рейка въпрос
Въпроса ми е за хидравликата на B3 или по точно за 2000куб.;136к.с;16V.Не мога да разбера проблема в рейката ли е или в помпата или в нещо друго.При леко завъртане на волана на ляво или надясно без значение,се чува виене и оборотите падат от 1000 до 400;500 или е готова да изгасне колата.А волана се върти много лесно.Всеки майстор ми казва че е от помпата.Смених я веднъж с друга,а тя се оказа по зле от моята.Виеше силно и по време на движение и дори без да завъртя волана.Сега купих помпа и рейка от кола,която преди да я разглобят за да я продават на части,хидравликата е работила без проблем.Смених помпата,но и с нея вие и оборотите също падат така както си беше с моята помпа.Остава ми да сменя и рейката,но се опасявам че ще бъде същата работа и ще си остана с даването на пари по майстори и излишни гимнастики.Някакъв съвет Как да разбера дали е от помпа или от рейка или от нещо друго без да разглобявам?А между другото как върви цената за смяна рейка
Благодаря!
Благодаря!
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Хидравлична рейка въпрос
имам го същия проблем колега
1:1 с твоят,на место като въртя волана вие и падат оборотите,все едно се товари много помпата.И аз сменях помпи,наскоро ми подариха рейка която е текла от всякъде и аз си смених уплътненията вътре за 16лв всичко,но.. не съм я пробвал засега-липса на време и мързел да ида до стенда да ми я надуят за течове.
Обикновенно за сваляне и качване на рейка вземат около 100лв/аз си я качвах сам-садих хидравлика на моята кола/,има още 20-30лв стенд след това.
При мене единият маркуч е ремонтиран и имам една капка съмнение че е от него-този за високото налягане,сдобил съм се с друг който ще подменя и ще пиша как е.Огледай си маркучите дали са оригинални и дали е имало интервенции по тях.
Ако не остава рейката да е проблема и...така.Принципно все още не мога да си обясня как може да вие от рейката понеже съм я разглобявал и знам кво е вътре,освен да има попаднали боклуци в отворите на разпределителя на налягането или запушване по тръбичките откъдето влиза и излиза маслото за цилиндъра.Или някога някой да я е рециклирал и да го е направил некадърно.
1:1 с твоят,на место като въртя волана вие и падат оборотите,все едно се товари много помпата.И аз сменях помпи,наскоро ми подариха рейка която е текла от всякъде и аз си смених уплътненията вътре за 16лв всичко,но.. не съм я пробвал засега-липса на време и мързел да ида до стенда да ми я надуят за течове.
Обикновенно за сваляне и качване на рейка вземат около 100лв/аз си я качвах сам-садих хидравлика на моята кола/,има още 20-30лв стенд след това.
При мене единият маркуч е ремонтиран и имам една капка съмнение че е от него-този за високото налягане,сдобил съм се с друг който ще подменя и ще пиша как е.Огледай си маркучите дали са оригинални и дали е имало интервенции по тях.
Ако не остава рейката да е проблема и...така.Принципно все още не мога да си обясня как може да вие от рейката понеже съм я разглобявал и знам кво е вътре,освен да има попаднали боклуци в отворите на разпределителя на налягането или запушване по тръбичките откъдето влиза и излиза маслото за цилиндъра.Или някога някой да я е рециклирал и да го е направил некадърно.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон 20 дек 2010 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: tarnovo
Re: Хидравлична рейка въпрос
Здравейте колеги,моят пасат е B4,1.6i,101к.с.,1995г.,тече ми рейката,някой може ли да ми каже дали мога да сложа от Джета.
- ivchoto
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
- Автомобил: SUBARU OUTBACK
- Двигател: 2000
- Местоположение: bg okolo plovdiv
Re: Хидравлична рейка въпрос
stoichev написа:Здравейте колеги,моят пасат е B4,1.6i,101к.с.,1995г.,тече ми рейката,някой може ли да ми каже дали мога да сложа от Джета.
Май не.От голф3 става,но си сменяш накрайниците и каренцето със шлиците щото май са различни.
- =TDI=
- Мнения: 64
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 16:17
- Автомобил: Passat 1.9 TDI
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Хасково
Re: Хидравлична рейка въпрос

...имам осезаем луфт в хидравкичната рейка. Интересува ме дали е удачно да се опитам да го обера от регулиращият винт, който се вижда на снимката ( вътрешният шестограм)!
Един майстор на предници ме посаветва да не пипам, защото имало случеи в движение рейката да затегне в някои от крайните положения, в които износването било по-малко!
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: Сря 09 дек 2009 22:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мездра
- Контакти:
Re: Хидравлична рейка въпрос
Колеги искам и аз да се включа в темата преди да купя нов рейка в смисъл 2-ра ръка здрава
значи карам Б5 пасат и има лек луфт волана и дърпа постоянно на дясно не е за реглаж.И проблема който ме дразни е че като карам примерно със над 100 км и имам лек завой наляво и ако има каквито и да са неравности почва яко да дърпа волана на ляво на дясно и се клати целата кола и е ужасно трябва да държа здраво волана супер гадно е дали е от реиката ?

-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 06 фев 2008 16:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Хидравлична рейка въпрос
Смених помпата,смених и рейката.И отново като пробвам да завъртя волана,оборотите падат помпата вие.Какво друго може да е причината за това?Дотук съм съм с 250 лева вътре.КАкво друго да експерименрирам?
Благодаря!
Благодаря!
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Хидравлична рейка въпрос
Моторче за празен ход?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12135
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Хидравлична рейка въпрос
=TDI= написа:
...имам осезаем луфт в хидравкичната рейка. Интересува ме дали е удачно да се опитам да го обера от регулиращият винт, който се вижда на снимката ( вътрешният шестограм)!
Един майстор на предници ме посаветва да не пипам, защото имало случеи в движение рейката да затегне в някои от крайните положения, в които износването било по-малко!
Късно виждам, но все пак майстора те е посъветвал правилно. По принцип отдолу под гайката е една пластмасова подложка, която се продава с ремонтния комплект мисля. Външната гайка е контра на тая със шестограма и поне аз на място изобщо не успях да се справя със законтрянето. Правих си опити със старата рейка преди да я изхвърля и така.
- Santa Fe
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пон 12 мар 2012 21:14
- Автомобил: VW Passat B5 2000
- Двигател: 1900 TDI 116
- Местоположение: София
Re: Хидравлична рейка въпрос
При мен смениха маншнон на рейката и, естествено, започна да се върти трудно волана. Или нещо са омазали и е изтекло масло (кофти маншнон, незатегнат пиньон) или са натегнали много болта.
Нямам идея, утре ще зяпам - някой с повече опит може ли да ме насочи какво да гледам, в смисъл къде да гледам за теч на хидравлична течност и да видя нивото в съда?
Сори за тъпите въпроси, но имам пасат от 2 седмици и още не съм го разучил
Колата е Б4 1995 г., 1.6 бензин (101 к.с.)
Благодаря
А възможно ли е да нямам хидравлика на волана?
Според мен не е, при положение, че е GL, с кламитик, ел. пакет и т.н.?
Нямам идея, утре ще зяпам - някой с повече опит може ли да ме насочи какво да гледам, в смисъл къде да гледам за теч на хидравлична течност и да видя нивото в съда?
Сори за тъпите въпроси, но имам пасат от 2 седмици и още не съм го разучил

Колата е Б4 1995 г., 1.6 бензин (101 к.с.)
Благодаря

А възможно ли е да нямам хидравлика на волана?

- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Хидравлична рейка въпрос
няма шанс да нямаш хидравлика на волана. 

- Santa Fe
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пон 12 мар 2012 21:14
- Автомобил: VW Passat B5 2000
- Двигател: 1900 TDI 116
- Местоположение: София
Re: Хидравлична рейка въпрос
Мда, просто не можах видя веднага разширителния съд за хидравличното масло. 

- panjeto71
- Мнения: 42
- Регистриран на: Пет 23 апр 2010 19:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Априлци
Re: Хидравлична рейка въпрос
Тук http://www.euro07.bg/products/products.php?brand_id=69 имат ремонтен комплект но цената е 104лв.
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: Пет 18 сеп 2009 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Хидравлична рейка въпрос
Колеги само 1 въпрос почти нямам хидравлика ...взех помпа смених и клапанчето и като я въртях на ръка хвърляше масло да си еве мамаро сложих я на колата пак все едно няма хидравлика,,,няма никаде течове или да губи масло...въпроса ми е видях по-горе че се регулирала откаде става точно това и ако не е от това маркуч ли да сменя на високото първо или да разцепя цялата рейка.... аз взех една ударена от едни приятели и я разглобих и видях че не е голяма философия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: diwaka и 54 госта