трудно включване на първа скорост?
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
трудно включване на първа скорост?
трудно ми включва първа скорост, усеща се затруднение и понякога при включване и на трета но доста по слабо, на четвърта и пета никакви проблеми.карах голфа на брат ми, скоростите се включват без никакво усилие. дали е от малките щанги с пластмасовите ябълки и ако някой ги е сменял, има ли ефект и каква е цената?
- zemon_C4455XP
- Мнения: 1171
- Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- zemon_C4455XP
- Мнения: 1171
- Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
handycam написа:ти твойто сменял ли си го, и ако си от къде си го купи, аз мисля да си взема от юнитрейд.
да сменял сам го преди 5 месеца в ХЕЕД 91,цената му май беше около 19лв.литъра а на теб ти трябват около 2л.,не си спомям колко обаче излезе снямата точно,но определено има ефект,до колкото знам интервала на смяна на маслото в скоростите е 2-години
- zemon_C4455XP
- Мнения: 1171
- Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
По принцип е слабо място първата скорост. Най - лесно е, ако прави такъв проблем да се провери наистина маслото и тези лостчета. Аз съм ги сменял на двойка, ама ги купих във Франция и бяха по 7.50 евро. А иначе по - лесно включва, ако първо мушнеш втора и от там първа. Възможно е и причината да е съединител, но малко вероятно, защото ще ти прави проблем и на другите скорости, но не толкова съществено. Успех 

- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
dobrinb написа:По принцип е слабо място първата скорост. Най - лесно е, ако прави такъв проблем да се провери наистина маслото и тези лостчета. Аз съм ги сменял на двойка, ама ги купих във Франция и бяха по 7.50 евро. А иначе по - лесно включва, ако първо мушнеш втора и от там първа. Възможно е и причината да е съединител, но малко вероятно, защото ще ти прави проблем и на другите скорости, но не толкова съществено. Успех
аз точно така и правя, първо към втора и след това първа влиза лесно, но така ме побърква.имаше ли ефект след като смени лостчетата?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Колеги, не съм химик (а и трябва ли?) но близко е до акъла, че маслата с времето се окисляват, губят вискозитет, а и, колкото и хубави да са скоростните кутии, стружки си падат. Така, че маслото си е добре да се сменя!
А иначе знам, че и по каталозите пише, че това масло се води "резервна част" и се сменя само при необходимост... Аз си го смених. Мое мнение, разбира се.
А иначе знам, че и по каталозите пише, че това масло се води "резервна част" и се сменя само при необходимост... Аз си го смених. Мое мнение, разбира се.
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
dobrinb написа:По принцип е слабо място първата скорост. Най - лесно е, ако прави такъв проблем да се провери наистина маслото и тези лостчета. Аз съм ги сменял на двойка, ама ги купих във Франция и бяха по 7.50 евро. А иначе по - лесно включва, ако първо мушнеш втора и от там първа. Възможно е и причината да е съединител, но малко вероятно, защото ще ти прави проблем и на другите скорости, но не толкова съществено. Успех
дублирам изцяло мнението....
- evgenyh
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: BSE 2005
- Местоположение: София
Г3 има хроничен проблем с включването на 2-ра, като поостарее и при по-бързо превключване от 1-ва на 2-ра(обикновеенно когато още е студена) изхърква. Оправя се със смяна на синхронизатор, но е безсмислено - проблема не ескалира, а процедурата е скъпа. Решението е докато загрее добре колата да вкл. една идея по бавно от 1-ва на 2-ра
...това май, че е малко off topic, но все пак се надявам да е полезно

...това май, че е малко off topic, но все пак се надявам да е полезно

-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
evgenyh написа:Г3 има хроничен проблем с включването на 2-ра, като поостарее и при по-бързо превключване от 1-ва на 2-ра(обикновеенно когато още е студена) изхърква. Оправя се със смяна на синхронизатор, но е безсмислено - проблема не ескалира, а процедурата е скъпа. Решението е докато загрее добре колата да вкл. една идея по бавно от 1-ва на 2-ра![]()
...това май, че е малко off topic, но все пак се надявам да е полезно
Туй е вярно!Аз мислех,че предишния собственик много я е ръчкал,но наистина като е загряла проблемът изчезва.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 205 госта