
Как трябва да работят внтилаторите на голф 4?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Как трябва да работят внтилаторите на голф 4?
Резни и силикона и я отвори,отваря се лесно,после може да си я залепиш обратно и да си стане нормална кутйка.Принципно релето може да си щрака,ама да му е разтопен контакта,примерно и т.н. ,така че я разглоби и изследвай какво става вътре 


- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
Re: Как трябва да работят внтилаторите на голф 4?
Отворих кутийката, вътре всичко ми изглежда нормално, нищо необичайно или нагоряло, като нова си е, разбира се допускам да има нещо което немога или няма как да видя с просто око, за момента съм съсредоточен в търсенето на нова букса, ако до вторник не намеря, ще се поръчва нова. А това е обещаната снимка на буксата

ПС: в момента си карам колата без тая кутийка, без да пускам климата и без да давам много зор, че да нямам повече проблеми от колкото съм си мислел че мога да имам, веднага след отстраняването на проблема предстои профилактиката на климата, иначе преди това няма смисъл според мене.

ПС: в момента си карам колата без тая кутийка, без да пускам климата и без да давам много зор, че да нямам повече проблеми от колкото съм си мислел че мога да имам, веднага след отстраняването на проблема предстои профилактиката на климата, иначе преди това няма смисъл според мене.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Как трябва да работят внтилаторите на голф 4?
ами нямаш и охлаждане на водния радиатор в този случай,защото датчика дава сигнали на кутийката.
Тази букса не знам как ще я намериш нова,защото според ЕТКА върви заедно с цялата инсталация,а ако е така наистина,финансово никак няма да ти хареса
Смени буксата и виж дали кутийката си действа,ако не - смени и кутийката,вътре имат електроника и често тя дефектира,при което няма да тръгне перката.

Тази букса не знам как ще я намериш нова,защото според ЕТКА върви заедно с цялата инсталация,а ако е така наистина,финансово никак няма да ти хареса
Смени буксата и виж дали кутийката си действа,ако не - смени и кутийката,вътре имат електроника и често тя дефектира,при което няма да тръгне перката.

- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
Re: Как трябва да работят внтилаторите на голф 4?
Буксата ми я предлагат на цена от 15лв, нова, оригинална, с доставка няколко дни от германия, което означава към края на другата седмица, затова все още не съм я поръчвал, проблема е че буксата идва гола, без пиновете, защото те са част от окабеляването и ще трябва да мисля друг вариант, иначе и аз така мисля да направя, първо да пробвам с читава букса, ако и така не стане, ще си поръчвам и кутийката, защото ми стана ясно, че да намеря същата такава е почти равносилно на мисията невъзможна
Иначе знам че в момента съм с нулево охлаждане, аз и затова казах че в момента колата се кара на минимум, за да няма нежелани ситуации.
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Как трябва да работят внтилаторите на голф 4?
Колега, къде точно се намира тази кутийка?
- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
Re: Как трябва да работят внтилаторите на голф 4?
Точно под пластмасовата стойка на акумулатора, захваната от долу с 2 болта.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Как трябва да работят внтилаторите на голф 4?
Да де,аз затова ти писах,че ти трябва 2-ра употреба,защото реално ти имаш проблем с пиновете,а не с пластмасата,която е самата букса 
За кутийката - принципно може да намериш 2-ра ръка като твоята,ама това не значи,че ще работи,защото аз на едно Ауди ТТ (то си е голф 4 като климатик),смених сумарно 3 или 4 кутийки втора ръка и чак 5-тата взе да работи като хората. С едната не тръгваше компресора,с втората не тръгваха вентилаторите,с третата не тръгваше нищо и т.н. , така че си се ориентирал правилно към нова такава (сподели каква марка и на каква цена си намерил).

За кутийката - принципно може да намериш 2-ра ръка като твоята,ама това не значи,че ще работи,защото аз на едно Ауди ТТ (то си е голф 4 като климатик),смених сумарно 3 или 4 кутийки втора ръка и чак 5-тата взе да работи като хората. С едната не тръгваше компресора,с втората не тръгваха вентилаторите,с третата не тръгваше нищо и т.н. , така че си се ориентирал правилно към нова такава (сподели каква марка и на каква цена си намерил).

- zelkata_ok1_
- Мнения: 322
- Регистриран на: Пон 30 ное 2009 12:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Как трябва да работят внтилаторите на голф 4?
много готина тема утре ще сваля акумулатора да видя моята букса как е
п.с. на един приятел бората прави същото ту тръгнат ту спрат на пуснат климатроник но по думите на неговият майстор е нормално
п.с. на един приятел бората прави същото ту тръгнат ту спрат на пуснат климатроник но по думите на неговият майстор е нормално

- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
Re: Как трябва да работят внтилаторите на голф 4?
Ами нова оригинална кутийка, същата като моята цената беше около 250лв., като от цените на оригиналните части немога да ползвам отстъпка, иначе ми намериха пак същата кутийка на алтернативен производител, на цена от 105лв., ако искате ще питам за марката, аз не питах защото все още имам надежди че няма да ми се наложи да купувам нова такава.
- brad4edat
- Мнения: 341
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 21:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разлог
- Контакти:
Re: Как трябва да работят внтилаторите на голф 4?
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=220790&start=90
Колега въобще не си мисли, че като всичко изглежда наред в блока за управление, то положението е такова, ако става дума за визуална преценка.
Трябва да замериш, най-добре да пуснеш релетата принудително с 12v да видиш дали щракват. Ако не щракват ги разпояваш и ги преневиваш с тяхнот си телче, работата не е философия.

Колега въобще не си мисли, че като всичко изглежда наред в блока за управление, то положението е такова, ако става дума за визуална преценка.
Трябва да замериш, най-добре да пуснеш релетата принудително с 12v да видиш дали щракват. Ако не щракват ги разпояваш и ги преневиваш с тяхнот си телче, работата не е философия.

Re: Как трябва да работят внтилаторите на голф 4?
Темата е много полезна ,но и ми създаде грижи.
Като запаля мотора на моита Бора 1.9тди тръгва само левия вентилатор гледано от горе.После не го изчаках да видя дали ще тръгне и другия.Въпроса ми е дали с Ваг Ком ще покаже кое е наред, без да меря с мултицет и пробна лампа.
-
red.devilll
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Как трябва да работят внтилаторите на голф 4?
на другия ти е изгоряла първата степен на вентилатора.
- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
Re: Как трябва да работят внтилаторите на голф 4?
plmenn написа:Темата е много полезна ,но и ми създаде грижи.Като запаля мотора на моита Бора 1.9тди тръгва само левия вентилатор гледано от горе.После не го изчаках да видя дали ще тръгне и другия.Въпроса ми е дали с Ваг Ком ще покаже кое е наред, без да меря с мултицет и пробна лампа.
Не съм закачал на ваг-ком, но мисля че няма да го хване, ако греша нека ме поправят, но за да си сигурен от къде ти идва проблема, най-добре направи проверката която колегата zfa159 е описал на предната страница.
Към колегата brad4edat - колега по принцип си прав, прав си и за това, че не е голяма философия това с пренавиването и т.н., но там вече навлизам в неща от които не разбирам и с моя пуст късмет най-много наистина да го прецакам, случвало се е и друг път и си имам обеца на ухото, в преносния смисъл
ПС: моята нова букса пътува, утре ще е при мен и ще я пробвам
Последна промяна от tih на Пон 14 май 2012 17:27, променено общо 1 път.
Re: Как трябва да работят внтилаторите на голф 4?
red.devilll написа:на другия ти е изгоряла първата степен на вентилатора.
Кое гори на първата степен? Да не са тези резистори или термистори? Къде се намират и как да ги замеря?
- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
Re: Как трябва да работят внтилаторите на голф 4?
При мен проблема си остава, сложих новата букса, но резултат нямаше, по съвета на колегата brad4edat отворих кутийката и укъсих всяко от 3те релета и всичките си щракат, така че за момента съм в задънена улица, въпреки всичко незнам дали проблема не е в кутийката, затова пак направих пробата с перките и червено-белия кабел, но тоя път нито пробната лампа светна, нито перките тръгнаха и предполагам че аз нещо не съм направил както трябва, после оставих колата запалена и с изключен климатик за да вдигне температурата и да видя дали ще се включи охлаждането, след около 10 минутна работа се включи само малката перка, която работи малко и спря, незнам на коя степен и после изгасих колата. Утре ако времето позволява ще пробвам пак перките, проблема е че незнам какво да правя, ако купя нова кутийка и пак не тръгнат перките леко ще се набутам защото няма да мога да я върна и незнам какво да правя 
ПС: относно пробата на перките, крушката с която правих пробата си е обикновена авто крушка 12V с 2 жички, едната я свързвам с червено-белия кабел, а другата я закачам на минуса на акумулатора, нали така е правилно??
ПС: относно пробата на перките, крушката с която правих пробата си е обикновена авто крушка 12V с 2 жички, едната я свързвам с червено-белия кабел, а другата я закачам на минуса на акумулатора, нали така е правилно??
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта