Проблем Голф3 АЕК - проблем с палене+видео

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Gencho87
Мнения: 337
Регистриран на: Нед 03 яну 2010 18:19
Автомобил: VW Golf MK3 GT
Двигател: AEK 1.6 1995
Местоположение: Разград

Проблем Голф3 АЕК - проблем с палене+видео

Мнениеот Gencho87 » Вто 15 май 2012 19:27


Здравейте колеги,

Колата е Голф 3 АЕК '95г. 1.6, 101 к.с., кара се само и единствено на бензин, няма газ.
От миналото лято ме торомози един проблем с паленето. При сутрешното палене, което по принцип трябва да стане без да се бута педала на гаста трябва да си запали нормално, а не както е в това видео: http://vbox7.com/play:6288095228
Така пали и в случаите, когато е карана /навън е малко жегичка - повече от +25* да речем/ и престои около 15, 20 минути.
Стъпковия мотор е почистен, дроселовата клапа не е перфектно почистена, но не видях да има и проблем с мръсотия по нея, дебитометъра си изглежда добре. Съмнявам се в регулатора за горивото, но реших да се допитам до Вас.
Очаквам да предложите решение на проблема, ако сте се сблъсквали с това :037:




Потребителски аватар
overapac
Мнения: 712
Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Проблем Голф3 АЕК - проблем с палене+видео

Мнениеот overapac » Вто 15 май 2012 19:32


най-вероятно свещи!провери също така кабелите и непременно температурния датчик! heavy metal zork


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Проблем Голф3 АЕК - проблем с палене+видео

Мнениеот pas1.8mi » Вто 15 май 2012 19:39


Дебитомера без диагностика няма как да разбереш в какво състояние е! :idea:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19328
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем Голф3 АЕК - проблем с палене+видео

Мнениеот stefan4o » Вто 15 май 2012 19:44


Премери темп.датчик на водата, тоя, който дава инфо на компира. Да не се окаже, че показва стойности от порядъка на -10 градуса при реални 25 и оттам да се бърка работата. Във форума мисля има документирани такива случаи от други колеги. Замери го преди да запалиш колата и ако показанията му са различни от съответстващите на околната температура го сменяй.

Последна промяна от stefan4o на Вто 15 май 2012 19:47, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Gencho87
Мнения: 337
Регистриран на: Нед 03 яну 2010 18:19
Автомобил: VW Golf MK3 GT
Двигател: AEK 1.6 1995
Местоположение: Разград

Re: Проблем Голф3 АЕК - проблем с палене+видео

Мнениеот Gencho87 » Вто 15 май 2012 19:44


overapac написа:най-вероятно свещи!провери също така кабелите и непременно температурния датчик! heavy metal zork


Свещите съм ги гледал, леко са чернички но колата се кара предимно градско, когато се покара извън града си придобиват нормален вид. Кабелите мисля, че са наред, от две седмици съм с добавка за почистване на дюзите и ефект не откривам, явно проблема не е в мръсни дюзи. Температурния датчик ми показва -49* при диагностика на контакт, но в момента, в който тръгне стартера /дори преди да запали/ веднага си показва реалната стойност - бях писал тема по въпроса с датчика и се установи, че това е нормално. Този ефект с паленето го наблюдавам винаги при по-горещо време навън, това ми е странно :shock

ПС. При диагностика не вади грешки и си показва нормални стойности. Човека ми каза, като почне да го прави това по-често да отида да я закачи, понеже не мога да схвана момента, в който го прави това и проблема е малко труден за откриване death


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Проблем Голф3 АЕК - проблем с палене+видео

Мнениеот Iezekil » Вто 15 май 2012 20:51


ТПС


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Проблем Голф3 АЕК - проблем с палене+видео

Мнениеот vucata » Вто 15 май 2012 21:07


Iezekil написа:ТПС


Ха да видиш...и аз съм със същата дилема...неще да запали от 1вия път и това е...Голфа ми е 3ка 2.0 8v 115 кончета. Къде да го търся тоя ТПС :beer :Mr Green Fun


Потребителски аватар
overapac
Мнения: 712
Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Проблем Голф3 АЕК - проблем с палене+видео

Мнениеот overapac » Вто 15 май 2012 21:18


ти недей ги гледа,а ги смени /свещите/,и аз моите ги гледах,но докато не ги смених палех сутрин като теб/като шаситка/ :Mr Green Fun :Mr Green Fun :Mr Green Fun


Bioside
Мнения: 600
Регистриран на: Чет 01 окт 2009 16:31
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем Голф3 АЕК - проблем с палене+видео

Мнениеот Bioside » Вто 15 май 2012 21:40


По принцип ако всичко е фабрично помпата трябва да работи 2-3 секунди и да спре.Пробвай да дадеш няколко пъти на контакт без да палиш.Ако това не помогне и пали единствено с натиснат педал на газта виновника е клапана за празен ход.Ти хубаво си го почистил ама дали връзките му са на 0 ома :beer


zumish
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 03 фев 2008 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем Голф3 АЕК - проблем с палене+видео

Мнениеот zumish » Чет 17 май 2012 21:16


Моторчето за празен ход!!!
Сваляш и продухваш с бояжийски пистолет с кореселин под налягане! Вервай ми mhihi


Потребителски аватар
Gencho87
Мнения: 337
Регистриран на: Нед 03 яну 2010 18:19
Автомобил: VW Golf MK3 GT
Двигател: AEK 1.6 1995
Местоположение: Разград

Re: Проблем Голф3 АЕК - проблем с палене+видео

Мнениеот Gencho87 » Съб 19 май 2012 19:44


Утре ще извадя пак стъпковия мотор за оглед, че почна да ми задържа обороти като освободя в движение, също така ще го замеря дали е на нула.
Но тая вечер като минах 80км и вдигнах капака забелязах, че нивото на антифриза ми е един пръст над макс-а и от време на време минава някое мехурче по тясната тръбичка на разширителя, също така се чува че се променя и звука на мотора, няма и секунда и мехурчето минава.
Оставих я в гаража един час и слязох да видя пак, нивото не беше паднало изобщо, запалих и от време на време пак минаваше някое мехурче на отворена капачка, после спря.
Това хич не е добре, само не знам за какво да се глася гарнитура на глава или направо глава... утре ще оглеждам



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 77 госта