Олекотяване на Купето Г3

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Zerga3GT
Мнения: 1276
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
Автомобил: Golf A3
Двигател: ABU 94
Местоположение: ВТ
Контакти:

Re: Олекотяване на Купето Г3

Мнениеот Zerga3GT » Чет 17 май 2012 14:24


Gigabyte написа:Има един много хубав "закон" ... - не пипай ежедневката си ;)


И ние почнахме като циганите една за всеки ден/работа и една за сватби/гезмета/събори.
Къде го прочете тоя закон или мнението ти е породено от изблик на остроумие.

Ако имаше такъв закон във форума нямаше да има 50к+ потребители а максимум хиляда.


Тъй, като оставим на страна забележките на неориентираните нека продължим нататък.

Бях решил да махам хидравликата защото УЖ виеше а то излезе че е ролката на пистовия(която беше прецакана до неузнаваемост чак затягаше) сега няма да бутам нищо по системата но като и дойде времето ще я заменя с механична реика.За електрическа сефте чувам но предположих че си главоболие.




Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Олекотяване на Купето Г3

Мнениеот Petrolhead » Чет 17 май 2012 14:31


да не забравиш да пробиеш колонките на прозорците. ще свалиш поне 30-40 кила.

ето на къде си се насочил колега.

колата е известна

Изображение


Потребителски аватар
Zerga3GT
Мнения: 1276
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
Автомобил: Golf A3
Двигател: ABU 94
Местоположение: ВТ
Контакти:

Re: Олекотяване на Купето Г3

Мнениеот Zerga3GT » Чет 17 май 2012 14:39


Така до тук като тегля чертата има плюсове и минуси които искам да споделя.
От олекотяването на моята кола т.е. всичко написано в тази тема.
Плюсове:
Ускорението се завиши не много но усезаемо.
Разхода си стой както си беше.
По лесно се управлява.
Усеща се по спортна.
Спира по добре.
Максималната скорост ми се увеличи от 140 на 150км.
(искам да поясня за тези които се гаврят че моята максимална скорост е тази която вдигам без никакви затруднения и за отрицателно време инък 180 си ги прави на магистралата за Варна плюс това съм с много къса кутия на втора правя мак. 60км)
Минуси:
Стана по висока.
Почна да тръска повече.
Във волана усещам всичко що е на пътя.
Нямам голямо доверие на завоите вече.

Мисля че ще е нужно спортно окачване за отпред.
За цялата интервенция не съм дал повече пари от колкото струва един средно качествен спортен филтър.

Колега петролхед нужно ли беше това?

Последна промяна от Zerga3GT на Чет 17 май 2012 14:46, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Олекотяване на Купето Г3

Мнениеот radi_nrj » Чет 17 май 2012 14:43


Zerga3GT написа:Ако имаше такъв закон във форума нямаше да има 50к+ потребители а максимум хиляда.


Тоя закон си важи и май само ти не си го чувал. Друг е въпроса, че е по-актуален за друг вид тунинг. Това е така защото кола пригодна за писта и такава правена за шоу почти винаги са неизползваеми за каране всеки ден.

Последна промяна от radi_nrj на Чет 17 май 2012 14:52, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Zerga3GT
Мнения: 1276
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
Автомобил: Golf A3
Двигател: ABU 94
Местоположение: ВТ
Контакти:

Re: Олекотяване на Купето Г3

Мнениеот Zerga3GT » Чет 17 май 2012 14:49


Ради с теб няма да споря защото ти и още няколко човека са на ясно какво се опитвам да направя.

За закона е ясно ако имах 2 голфа сигурно щеше да е така жалко е че не мога да си позволя да поддържам два автомобила редовини.

Моят автомобил да прилича на такъв за писта или шоу?


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Олекотяване на Купето Г3

Мнениеот Petrolhead » Чет 17 май 2012 14:55


абсолютно нужно е.

колега занимаваш се с пълни глупости. ама пълни.

особенно в дадения момент, голф 3 с АБФ мотор струва 2000 лева, а само мотора с инсталацията и периферията 300-500.
Обясни ми моля те защо ти е да олекотяваш един абсолютно спрял автомобил


Потребителски аватар
Zerga3GT
Мнения: 1276
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
Автомобил: Golf A3
Двигател: ABU 94
Местоположение: ВТ
Контакти:

Re: Олекотяване на Купето Г3

Мнениеот Zerga3GT » Чет 17 май 2012 15:12


Не ти дължа обяснение но все пак ще ти пиша.

Абф-а първо е скъп и труден за поддържане мотор, Второ не носи на газ пък и да носи разхода ще е два пъти повече от сегашния ми а ще карам във В.Търновска област където е бъкано с камери, дупки и няма къде да си го настъпвам. Трето аз съм се учил на прости мотори с по малко електроника и закупуването на абф ще ме заведе при много "КАДЪРНИТЕ" ни майстори. Четвърто и последно в момента имам цял двигател абу и абд за какъв чеп ми е абф като няма да имам части за него.

Когато си купувах моята в автокъщата в германия имаше 2 голфа моя и един изгинил с 17цола джанти нисък абф(много тунингован но изгнил) и моя струваше 1250еврака(защото беше минал ТЮФ) другия струваше 600 евро. Купих си кола да карам а не да правя и 4 години вече зная за какво съм си дал тия пари.

Преди да ми осерят темата бях написал в заглавието стеидж 1 ако някой беше благоволил да потърси и разбере за какво става на въпрос щеше да е добре за всички.
Без рязане без карбон/плексиглас и ролкейдж.

Защо да не си направя колата малко по добре за почти без пари.
И за да ви заитрувам повече когато докарах колата с немския бензин на 130000км тогава, се пусках с едно горнооряховско абф-че до 140 си вървяхме на едно момчето що не се разрева само.

Надявам се че знаеш какво е ТЮФ преглед и каква трябва да е колата за да го мине.
Между другото моята беше обявена за 1600 евро но след 3 часа пазърлък си я взех за 1250.


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Олекотяване на Купето Г3

Мнениеот Petrolhead » Чет 17 май 2012 15:22


за ТЮФ само съм чувал, не знам за какво е, някви немски измишльотини.

лошото е че и ти за АБФ само си чувал.

а най-лошото е, че има някакво раздвоение при теб.


Потребителски аватар
Zerga3GT
Мнения: 1276
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
Автомобил: Golf A3
Двигател: ABU 94
Местоположение: ВТ
Контакти:

Re: Олекотяване на Купето Г3

Мнениеот Zerga3GT » Чет 17 май 2012 15:44


Ако въобще караш VW значи в момента се возиш на някаква немска измишльотина.
За абф не ща и да чувам и не съм и питал, върви в някоя друга тема да го предлагаш.

Ето какво прави ТЮФ:
Виждам,че на някой не им е ясно какво прави ТЮФ.Правят технически прегледи.Не са годишни,защото при нов автомобил първият преглед се прави на 3-тата година,а след това на всеки 1-2 години в зависимост от състоянието на колата.Всички коли в Германия минават ТЮФ и за това техните статистики и класации са най-верни и се зачитат в цял свят.Всъщност те са най-голямата такава организация в цял свят.През нея минават над 50 мил.автомобила годишно.Самият преглед трае около 1 ч. и гледат абсолютно всичко.

И докато в България още може да минеш номера при прегледа, там ако имаш пукнат стоп фар или заминали дискове/накладки не може да си караш колата.

Темата не беше искам да ми върви колата повече(предложете ми двигател) а колата ми е с абу ще олекотявам с цел ускорение и до тук нещата вървят в правилна посока.


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Олекотяване на Купето Г3

Мнениеот Petrolhead » Чет 17 май 2012 15:51


благодаря за разяснението, просветли ме относно ТЮФа.
беше полезно и много интересно.

:applause:


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: Олекотяване на Купето Г3

Мнениеот Vidol Nikolov » Чет 17 май 2012 16:58


Бях ти предложил да си караш колата с минимум течност в казанчето за чистачки-примерно 1 литър вместо 4.2/5.2(незнам колко е при мк3).Достатъчно е ,особенно лятото.
Направи ли го :lol:

Може да сложиш леки алуминиеви 14-ки джанти.

Спортното окачване дето си го замислил ще ти раздрънка купето и в тия дупки е неприложимо.Поне според мен е така.
Купи си едни истински Каяба за отпред,ще си много- много доволен.


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Олекотяване на Купето Г3

Мнениеот Pirogov » Чет 17 май 2012 17:35


И аз да съм меродия в тази тема."Спортно" окачване отпред недей по-добре колега, ще останеш разочарован как ти дрънка цялата кола по дупки и неравности във Велико Търновска област.Относно олекотяването - най лесното и елементарно е в интериора, но ще изгубиш визия.Просто изтърбушваш всичко което не ти трябва.Задната седалка ако наистина не я ползваш я махни.Резервна гума е хубаво да имаш... и пожарогасител също.Тия дето нямат за мен не са добре с главата. Истината е,че с малко пари нищо няма да направиш - трябват си капаци и калници от пластмаса :) Успех все пак.П.п. А да музиката ако я разкараш ще спечелиш едни десетина кила сигурно. Джанти от ауди А3 тия с кръглите фупки са много леки... и нископрофилни гуми.
п.п.п. тоя петролхед само се заяжда не му обръщай внимание ;)


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Олекотяване на Купето Г3

Мнениеот Petrolhead » Чет 17 май 2012 17:58


Не се заяждам, просто показах снимка на колата на човека, който е специалист по този вид тунинг. Ангел Лепиларя от Слатина. Астрата му беше отвратително бърза и всички припадаха.


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Олекотяване на Купето Г3

Мнениеот Pirogov » Чет 17 май 2012 18:03


Знаем го.Новия проект е една червена Корса с дросели... въпроса е, г-н Петролхед, че момчето няма да ходи на драг и да припадат всички от него.Явно цели да си подобри леко динамиката на колата и ти вместо да му поогнеш се присмиваш и хвалиш ABF с какъвто аз вървя на равно, а карам 1.4 тди.


Потребителски аватар
sodata1
Мнения: 212
Регистриран на: Пет 08 яну 2010 16:19
Автомобил: BMW
Двигател: 330XD
Местоположение: София

Re: Олекотяване на Купето Г3

Мнениеот sodata1 » Чет 17 май 2012 18:15


Ми колега,то няма вече кво да олекотяваш.Освен ако имаш някви екстри като ел.стъкла,ел.огледала да премахнеш и тях,ама те едва ли ще тежат много така,че е по-добре ако ги имаш да не ги сваляш.От тук нататък всяко олекотяване и запазване на комфорта е свързано с пари,като пластмасови калници и тем подобни.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта