Студен старт АХУ пасат Б5 98 г.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
mitkobombata
Мнения: 123
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Студен старт АХУ пасат Б5 98 г.

Мнениеот mitkobombata » Чет 17 май 2012 20:45


Здравейте колеги,
Имам проблем със студения старт. АХУ мотор пасат 98г.
Първо карах я на диагностика на майстор да види дали всичко работи.
Всичко си работи нормално в норми, каза че помпата е настроена на 5мг за запалването, нагласи го на 4мг.
Колата малко по добре пали но малко пак се мачи.

Всички филтри са сменени.


Имам кабел за диагностика, пробвах да си адаптирам помпата на 3мг, но неможах да намеря от каде да го направя. на 4 5 канал когато колата неработи изписва 0мг а когато работи на 4-ти канал около 7мг а на 5-ти 22мг.

Съвет ?

Благодаря




Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Студен старт АХУ

Мнениеот Zinoto » Чет 17 май 2012 21:14


Зимата как палеше, да си карал с биодизел или лоша нафта? На тия температури да пали трудно :screwy, проверете пак центровката включително и на разпределителния вал! Масло гори ли?


Потребителски аватар
mitkobombata
Мнения: 123
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Студен старт АХУ

Мнениеот mitkobombata » Чет 17 май 2012 21:29


колата я имам от 1 седмица :o


minimalizum
Мнения: 212
Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
Автомобил: OCT1
Двигател: AHF
Местоположение: ПЛОВДИВ - - -

Re: Студен старт АХУ

Мнениеот minimalizum » Чет 17 май 2012 21:35


този майстор как ти свали от 5 на 4 мг. -- софтуерно или мести помпата.
гледахте ли TDI- Timing на загрят мотор?

и последно май на 4 канал няма милиграми по ВагКом


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Студен старт АХУ

Мнениеот Zinoto » Чет 17 май 2012 21:37


Дизел е препоръчително да се купува зимата, едва ли има някой да си купи ако пали трудно на 20 градуса. Пуши ли нещо като почнеш да въртиш, провери за въздух да не смучи от някъде.


Потребителски аватар
mitkobombata
Мнения: 123
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Студен старт АХУ

Мнениеот mitkobombata » Чет 17 май 2012 21:42


minimalizum написа:този майстор как ти свали от 5 на 4 мг. -- софтуерно или мести помпата.
гледахте ли TDI- Timing на загрят мотор?

и последно май на 4 канал няма милиграми по ВагКом


За съжаление небях аз на диагностиката. Баща ми беше.Човека каза ако пак неште да пали триабва още малко да се намали.
Ами утре мога да направя скриин шот от 1-ви до 5-ти канал.
При изгасен мотор ли се настройва или когато работи?


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Студен старт АХУ

Мнениеот Zinoto » Чет 17 май 2012 21:47


На тия температури проблема е от друго, не е от милиграмите!


Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Студен старт АХУ

Мнениеот bobi_diesel » Чет 17 май 2012 21:49


Пък ако ще да пали кат е топъл мотора!Тава важи по скоро за пердкамерните дизели.На ТДИ ако му разбрираш какво ти "казва" колата няма никакво значение какъв сезон е!А клапана на горивния филтър в какво състояние е?


Потребителски аватар
mitkobombata
Мнения: 123
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Студен старт АХУ

Мнениеот mitkobombata » Чет 17 май 2012 21:50


Zinoto написа:Дизел е препоръчително да се купува зимата, едва ли има някой да си купи ако пали трудно на 20 градуса. Пуши ли нещо като почнеш да въртиш, провери за въздух да не смучи от някъде.


Тия дни като се оправи времето ще видя маркучите за излишната нафта. Всичко друго съм проверил. Поне на око :)


Потребителски аватар
mitkobombata
Мнения: 123
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Студен старт АХУ

Мнениеот mitkobombata » Чет 17 май 2012 21:54


bobi_diesel написа:Пък ако ще да пали кат е топъл мотора!Тава важи по скоро за пердкамерните дизели.На ТДИ ако му разбрираш какво ти "казва" колата няма никакво значение какъв сезон е!А клапана на горивния филтър в какво състояние е?


Какъв е този клапън ?.. горивния филтър е нов.


Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Студен старт АХУ

Мнениеот bobi_diesel » Чет 17 май 2012 23:19


отгоре на самия филтър,през него минава излишната нафта.Много често се пука от стареене и започва да гълта въздух и трудно пали студена.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Valkata 74 и 16 госта