Олекотяване на Купето Г3
- vinixxx
- Мнения: 1820
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Олекотяване на Купето Г3
абе тая астра всеизвестният кошмар ли е,от кога не я бях мяркал има ли тема в опелфорума?
по темата-колко кила е по-лек голфа след всички интервенции?
по темата-колко кила е по-лек голфа след всички интервенции?
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Олекотяване на Купето Г3
Препоръчвам на колегата да се качва гладен и жаден в Голфа - още 1 кило надолу! Също нелоша идея би било да махнеш и страничните прозорци, че тежат. Задния мост може да се надупчи и от там да свалиш още 3-4 кг.
Колега, ти осъзнаваш ли с колко абсурдно нещо си се захванал и как цял един форум ти се смее? Сменяш задните колани с такива от Лада, махаш си еърбеците, сменяш си пожарогасителя с фиктивен такъв... а в същото време си набил инструменти и туба, дето обезмислят цялата работа. Тея 35кг. дето си ги свалил може да ги усетиш само на хартия, и то разликата ще е близка до статистическата грешка. В същото време колата ти не прилича на нищо вече...

Колега, ти осъзнаваш ли с колко абсурдно нещо си се захванал и как цял един форум ти се смее? Сменяш задните колани с такива от Лада, махаш си еърбеците, сменяш си пожарогасителя с фиктивен такъв... а в същото време си набил инструменти и туба, дето обезмислят цялата работа. Тея 35кг. дето си ги свалил може да ги усетиш само на хартия, и то разликата ще е близка до статистическата грешка. В същото време колата ти не прилича на нищо вече...
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: Олекотяване на Купето Г3
До Дидо оргиналния
Това ли е твоето решение да се изсираш в на някой темата и така да намаляваш килогармите.И като гледам как се разтоварваш поне десетина кила надолу смъкваш. Евала.
Кой си ти че ще ми кажеш на какво ми прилича колата? Пък и не съм ти търсил професионалното мнение. Не може само търкате с пасти и вакси и после да се мажете на кой била по лъскава колко били широки джантите какъв абф или вр6 сте сложили и кой как си снимал фара или калника. Трябва да има и такива като мене които не са пили от златни менци и/или не живеят за колите си.
Ако беше прочел поне част от темата щеше да разбереш че пожарогасителя е редовен задните колани не се ползват и ще бъдат от ауди 80 б2 не от лада.Инструментите са задължителни за хора които си разбират от колата. Аз доверие на майстори нямам.Колкото до тубата има една приказка "Голф без туба няма"
А форума дали ми се смее или не на мен ми е през космите. Нали ви видях на крушуна като сте на камара ...у дю тя много яка... после като се разделите почвате да се храните един за друг само защото единия имал джанти и пари а другия имал време и мерак.
На българина му липсва толерантност и затова когато на някой нещо не му харесва е готов да плюе за да му олекне.Да не говоря че някой хора са готови да теглят кредит за едни джанти само и само да си замерят комплексарщината и да не остават по назад.
Както писах вече ефекта е на лице абсурдно или не аз съм доволен от това което се получи.
Благодаря на колегите които споделиха идеи, някой от тях се осъществиха.
Позволявам на остатъка да серят пикаят плюят червата си да изповръщат ако искат.
Между другото, замислете се че няма една тема за олекотяване(не като моето) в тоя форум а олекотяването е една много ефективна интервенция. Защото както каза Ванката по нагоре много е лесно когато знаеш че има път назад.
Това ли е твоето решение да се изсираш в на някой темата и така да намаляваш килогармите.И като гледам как се разтоварваш поне десетина кила надолу смъкваш. Евала.
Кой си ти че ще ми кажеш на какво ми прилича колата? Пък и не съм ти търсил професионалното мнение. Не може само търкате с пасти и вакси и после да се мажете на кой била по лъскава колко били широки джантите какъв абф или вр6 сте сложили и кой как си снимал фара или калника. Трябва да има и такива като мене които не са пили от златни менци и/или не живеят за колите си.
Ако беше прочел поне част от темата щеше да разбереш че пожарогасителя е редовен задните колани не се ползват и ще бъдат от ауди 80 б2 не от лада.Инструментите са задължителни за хора които си разбират от колата. Аз доверие на майстори нямам.Колкото до тубата има една приказка "Голф без туба няма"
А форума дали ми се смее или не на мен ми е през космите. Нали ви видях на крушуна като сте на камара ...у дю тя много яка... после като се разделите почвате да се храните един за друг само защото единия имал джанти и пари а другия имал време и мерак.
На българина му липсва толерантност и затова когато на някой нещо не му харесва е готов да плюе за да му олекне.Да не говоря че някой хора са готови да теглят кредит за едни джанти само и само да си замерят комплексарщината и да не остават по назад.
Както писах вече ефекта е на лице абсурдно или не аз съм доволен от това което се получи.
Благодаря на колегите които споделиха идеи, някой от тях се осъществиха.
Позволявам на остатъка да серят пикаят плюят червата си да изповръщат ако искат.
Между другото, замислете се че няма една тема за олекотяване(не като моето) в тоя форум а олекотяването е една много ефективна интервенция. Защото както каза Ванката по нагоре много е лесно когато знаеш че има път назад.
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: Олекотяване на Купето Г3
Като може би последно мое мнение в тази тема искам да изкажа искрените си благодарности на хората които помогнаха и споделиха решения, опит, като и предупредиха кое е добре или не.
Vidol Nikolov
radi_nrj
miro_hack
bbboiko2004
miro_hack
ZeroCool
crank666
Vankata_84
iv0_bs90
ChronoS
Koko95
Iago
hooligans
muns61
Pirogov
sodata1
Благодаря и на другите за отношението.
Ще дойде момент в който ще си изтегля колата и ще я замеря. Ще пусна в първото мнение кое как е станало.
Vidol Nikolov
radi_nrj
miro_hack
bbboiko2004
miro_hack
ZeroCool
crank666
Vankata_84
iv0_bs90
ChronoS
Koko95
Iago
hooligans
muns61
Pirogov
sodata1
Благодаря и на другите за отношението.
Ще дойде момент в който ще си изтегля колата и ще я замеря. Ще пусна в първото мнение кое как е станало.
Последна промяна от Zerga3GT на Вто 22 май 2012 1:46, променено общо 1 път.
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Олекотяване на Купето Г3
продължаваш да подскачаш излишно.
поне аз съм ЗА такива интервенции. имат резултат, не струват пари и колата ти става супер яка.
давам ти пример с Астрата на Ангел, защото от нея можеш да почерпиш много идеи
поне аз съм ЗА такива интервенции. имат резултат, не струват пари и колата ти става супер яка.
давам ти пример с Астрата на Ангел, защото от нея можеш да почерпиш много идеи
-
- Мнения: 2492
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
- Автомобил: vw mk2 Candy Blue
- Двигател:
Re: Олекотяване на Купето Г3
някой хора са готови да теглят кредит за едни джанти само и само да си замерят комплексарщината и да не остават по назад.
С желание вси4ко се постига, оправдания винаги се намират!
В крайна сметка колко Лека стана? Равносметка ще направиш ли?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Олекотяване на Купето Г3
Както желаеш, мога да ти дам още малко идеи.
13" джанти, плевенско призводство, с детелинките - уникално леки, някога карах такива. Преправят се на 4х100, щото са 98х100.
Подбор на леки гуми. Преди продавах гуми и съм мерил, доста разлика в теглото има от марка до марка.
Изпускателна система - на колата на сина съм направил само 2 гърнета от 0.8 неръждавейка, с тънкостенни тръби. Цялата система е почти наполовина като тегло.
13" джанти, плевенско призводство, с детелинките - уникално леки, някога карах такива. Преправят се на 4х100, щото са 98х100.
Подбор на леки гуми. Преди продавах гуми и съм мерил, доста разлика в теглото има от марка до марка.
Изпускателна система - на колата на сина съм направил само 2 гърнета от 0.8 неръждавейка, с тънкостенни тръби. Цялата система е почти наполовина като тегло.
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Олекотяване на Купето Г3
Ауу, да. Извинявам се, колега. Сега изчетох темата от корица до корица, дори накрая се разплаках от радост. Наистина дълбоко съжалявам за думите си, сега разбирам, че инженерите от VW определено имат какво да научат от теб. Съжалявам, но нямам много време да пиша. Отивам да сменям гюрука на колата си с найлон, тъй като смятам, че определено ще има положителен ефект. 

- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Олекотяване на Купето Г3
Сетих се,че можеш да разкараш и сенниците..както и дръжките които са отгоре над всяко място.Пак ще махнеш няколко излишни грама.Без да се отразява на визията на колата
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: Олекотяване на Купето Г3
Сенниците няма да ги бутам обаче за дръжките идеята е много добра(най безполезната част в тая кола) обаче трябва да видя дали не държат тавана и ако не с какво да затапя дупките.
КОКО писах по горе че ще я изтегля. А за замерването ще е доста относителна работа но живот и здраве на някое драгче може да я видя какво прави.
КОКО писах по горе че ще я изтегля. А за замерването ще е доста относителна работа но живот и здраве на някое драгче може да я видя какво прави.
Re: Олекотяване на Купето Г3
Както каза muns61, трябват ти леки джанти и гуми. В момента за сравнително евтини такива се сещам само за 14" на Хонда Сивик (5,7кг), както и 15" на Мазда Миата. За вторите не знам дали не се намират трудно. Хубаво е да помислиш в тази насока, защото всеки килограм в джантите оказва голямо влияние при движение. Също така, виж дали имаш изолация на предния капак, защото някои тежат доста.
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: Олекотяване на Купето Г3
Повечето лети джанти 14/15 цола тежат 5,7 кг включително и мойте а изолация под капака никога не съм имал.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Олекотяване на Купето Г3
Събери всичко, което си извадил от колата и го сложи в един чувал и го премери.
- mladennn
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 19:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Олекотяване на Купето Г3
дръжките държат тавана ,но на тахно място можеш да си напражиш от пластмаса или нещо подобно планчици да ти служат като шайби и да ги закрепиш обратно с видиите от дръжките
-
- Мнения: 2492
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
- Автомобил: vw mk2 Candy Blue
- Двигател:
Re: Олекотяване на Купето Г3
кората на багажника+пластмасите на колонките
капаците на говорителите и жабката, пластмасата около ръчната и т.н. 


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта