Голф 4 TDI 110 коня - колко струва смяна на съединител?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Deo
Мнения: 124
Регистриран на: Съб 14 апр 2007 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Deo » Чет 03 апр 2008 22:41


babayagaaa написа:
Deo написа:В крайна сметка 1700лв.
Ремък, ролки, водна помпа, масло, филтри, преден десен амортесьор, комплект съединител. За труда ми взе 200лв., а частите са поръчани от Порше :roll:

сори за офф-а ама не мога да се сдържа да не попитам - само един амортесьор ли смени ? :?:

Ами да... :?
Знам че двата се сменят заедно, ама майстора пищеше, че другия е почти чисто нов (явно него са го сменяли преди да я купя) и така ме посъветва :roll:




karxaria
Мнения: 14
Регистриран на: Вто 18 май 2010 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko tarnovo

Re: Съединител за Голф 4?

Мнениеот karxaria » Нед 25 сеп 2011 15:30


колеги защо никой нищо не каза за заместител на демферниа маховик със обикновен съеденител.примерно от голф 3 аз сам сменял на пасат Б4 1.9 тди 90к. 1998 със обикмовен от пасат 2 90-та година.


Потребителски аватар
dnn
Мнения: 319
Регистриран на: Нед 22 фев 2009 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas
Контакти:

Re: Голф 4 TDI 110 коня - колко струва смяна на съединител?

Мнениеот dnn » Съб 19 май 2012 13:29


колеги защо никой нищо не каза за заместител на демферниа маховик със обикновен съеденител.примерно от голф 3
възможно ли е това ?


milen_iohanov
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 06 юли 2012 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pavlikeni

Re: Голф 4 TDI 110 коня - колко струва смяна на съединител?

Мнениеот milen_iohanov » Пет 23 авг 2013 15:31


и аз дасе похваля днес смених съединителя на голф 4 ТДИ 90 АГР а маховика беше обикновен а не демфер съединителя ми комплекта е 340 на лук без маховик моя си беше читав :) :mhihi


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Голф 4 TDI 110 коня - колко струва смяна на съединител?

Мнениеот IRRITATING » Пет 23 авг 2013 15:36


И защо го сменява тогава? Има и други начини да похарчиш 340лв


christofer
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 07 сеп 2008 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 TDI 110 коня - колко струва смяна на съединител?

Мнениеот christofer » Пон 09 дек 2013 14:43


Колеги от доста време чета всякакви теми за този "демферен" маховик и нещо не мога да разбера на коя част казвате маховик. Маховика е едно голямо желязно колело което се захваща за коляновия вал на автомобила на което е и монтиран зъбния венец за стартера , без който стартера не може да завърти двигателя и да запали. Така и не мога да разбера как го разбивате този "маховик" или говорите за притискателния(огледалния) диск на който ляга феродовия диск. Ако счупите маховика не знам дали разбирате какво ще стане със двигателя. Затова си мисля че става въпрос за притискателния(огледалния) или феродовия диск а не за "маховика" на двигателя. С поздрави. :love.vwclub :vw_shamp :love.vw :drunk


Потребителски аватар
aliyatin.com
Мнения: 538
Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
Автомобил: HONDA CR-V
Двигател: 2008
Местоположение: popovo

Re: Голф 4 TDI 110 коня - колко струва смяна на съединител?

Мнениеот aliyatin.com » Пон 09 дек 2013 16:45


Точно за маховика става дума-Който се разбива.Моя го сменихме преди 3-4 дена.Самия маховик е двумасов.Представлява два диска един във друг между които има демпферни пружини които успокояват ударите при които работи двигателя.Моята е PD116 и комплекта на LUK-1600лв.Същия извадиха и от автомобила ми.При мен едната половина на маховика беше се преместила от центъра си и така се заклещила с пружините че не мърда наляво на дясно както трябва да бъде при изправен маховик.При тази повреда като запалех на свободна волана трепереше и колата работеше все едно на 3 цилиндъра.Съединителя беше добре все още но аз смених всичко!Притискателния и лагер помпата също беха за смяна.Ако имам време може да снимам маховика но то в ютубе има клипове достатъчно.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Голф 4 TDI 110 коня - колко струва смяна на съединител?

Мнениеот Stivi » Пон 09 дек 2013 19:02


christofer написа:Колеги от доста време чета всякакви теми за този "демферен" маховик и нещо не мога да разбера на коя част казвате маховик. Маховика е едно голямо желязно колело което се захваща за коляновия вал на автомобила на което е и монтиран зъбния венец за стартера , без който стартера не може да завърти двигателя и да запали. Така и не мога да разбера как го разбивате този "маховик" или говорите за притискателния(огледалния) диск на който ляга феродовия диск. Ако счупите маховика не знам дали разбирате какво ще стане със двигателя. Затова си мисля че става въпрос за притискателния(огледалния) или феродовия диск а не за "маховика" на двигателя. С поздрави. :love.vwclub :vw_shamp :love.vw :drunk


Директно отиваш в бисерите :bowdown


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Голф 4 TDI 110 коня - колко струва смяна на съединител?

Мнениеот radi_nrj » Вто 10 дек 2013 0:23


Явно колегара няма никаква идея какво означава демпферен или както още го наричат двумасов маховик:
Изображение



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта