Ужасният завършек на един проект. Тунинг на Passat.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Нед 30 яну 2005 22:26


Не се обиждайте но се съмнявам да стане повече 150-155к.с.




Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Нед 30 яну 2005 22:55


170кс ще са на колелата а на вала ще са много повече.
Тя твоита кола на колелетата в момента е около 115кс.
Ами мога да те пратя при Ники Златков в Проспиид там могата да ти предложат всичко по каталог малко са им скъпи цените но за БГ е нормално ако имаш възможност да си внесеш от Германия ще ти излезе доста по евтино.
http://www.prospeed.bg

Можеш провериш цените и на МаксДраив
http://maxdrive.hit.bg


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Нед 30 яну 2005 22:58


Успех -и като стане ела на срещите да погледнем :yeaha:


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Нед 30 яну 2005 23:00


Vladko написа:Не се обиждайте но се съмнявам да стане повече 150-155к.с.

ша стане споко


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 31 яну 2005 12:52


Аз мога ли да попитам колегата от къде е.....


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Пон 31 яну 2005 13:32


Ако се поровиш малко в германия може да намериш добър двигател 1,8Т за тези пари с които разполагаш (имаше последно във VW Scene добри оферти) с този двигател може да почнеш начисто :) . А от каде си? Аз живея в Олденбург. Ако си наблизо обади се. Успех!


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Пон 31 яну 2005 14:55


Според мен по-добрия ваариант е да си купи VR6 мотор!С монтаж пак ще се върже на 3 бона!


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 31 яну 2005 18:08


VR6 също е добър вариянт, но колегата иска да сунингова неговия двигател, а иначе може да продаде неговия си пасатор и да си купи ВР6 , и ще си спести разправиите.


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Пон 31 яну 2005 20:17


Здравейте, значи първо към prj56 и rusty - от Мюнхен съм, в смисал тук уча в момента.

По принцип идеята за VR6 двигател също ми е минавала през главата, при това в Германия е пълно с оферти за VR6 (само моторите), което пък според мен и според мнението на много специалисти, до които съм се допитал е признак за "неиздръжливост" на тези двигатели. За това реших да тунинговам моя.

Друго, което искам да попитам KILLER GTI е за мощността на коляновия вал и колелата. Какво точно имаш предвид като казваш, че в момента имам 115PS на колелата (9А по принцип е 136PS), или това е нещо друго?

От къде да разбера кога ще има среща на клуба? Гледах в сайта, но нищо не можах да намеря.


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пон 31 яну 2005 20:39


Виж организационнен.. има тема там


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 31 яну 2005 22:12


твоя Пасат на вала е 136кс.
трансмисията има 12% загуби при предно предаване
Важно е колко имаш на колелата


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 01 фев 2005 20:36


Колегата е прав, мощност се мери на вала или на колелата там винаги е по-малко....

Питах те къде си щото ако разровиш Е-bay ще си намериш много добри неща на много добри цени, аз съм в Дъблин, Ирландия но си пазарувам от Германия....


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Сря 02 фев 2005 20:53


Добре, а Диното коя мощност мери? На колелата или на вала?


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 02 фев 2005 22:50


Би трябвало да е на колелата.... щото качваш целия автомобил на диното......


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Сря 02 фев 2005 22:54


диното мери на колелата, за да се измери на вала трябва да се свали мотора,
затова хората са описали какви загуби има всеки диференциал при предно задно и щар-по-щар, за предно към 12%, задно от 8-12%,за 4х4 24%



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта