
Счупено табло.
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Счупено табло.
Таблото ми се е счупило. Става въпрос за отчупена бакелитова лента - колкото клечка от сладолед , около дупката където се слага касетофона - отдясно. От това нещо цялата конструкция тръгва да излиза - нестабилно е . Не знам с какво да го залепя - епоксидна смола ? да пробвам да го разпробия и да го хвана с болтове ? Или с тел недай си Боже ? Не знам как се е счупило .. може от слънцето да е . Дали по моргите мога да намеря нещо такова ? 

- Pav3l
- Мнения: 703
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1998
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Забрави да намериш нещо здраво по моргите, а ако случайно намериш - ще ти съдерат кожата от петите направо!
Аз купих моят панел малко счупен за 15лв!
Това си е дефицитна част за модела - направен е от някаква пластмаса, която старее сравнително по-бързо от останалите и се троши много лесно (може би заради температурата от парното).
Аз купих моят панел малко счупен за 15лв!
Това си е дефицитна част за модела - направен е от някаква пластмаса, която старее сравнително по-бързо от останалите и се троши много лесно (може би заради температурата от парното).
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Да си призная.. сам им разказах играта на тези пластмасови пера... и двете! Че и на тънката лайсничка между щракалките за парното и пепелника
Поиграх си с канцеларско лепило (от тези, белите, дето са на полистиролна основа и ги дишат циганчетата), но преди това от стоманени кламерчета си отрязах парченца и с нагряване с поялника ги притиснах отзадната страна, докато не потънаха целите телчета вътре, за да служат като шини. След това залях цялото с лепилце на недебел слой, че да не се пукне, пък!
Така е от 2 години и нещо. Аз че знам, трудно го забелязвам.

Поиграх си с канцеларско лепило (от тези, белите, дето са на полистиролна основа и ги дишат циганчетата), но преди това от стоманени кламерчета си отрязах парченца и с нагряване с поялника ги притиснах отзадната страна, докато не потънаха целите телчета вътре, за да служат като шини. След това залях цялото с лепилце на недебел слой, че да не се пукне, пък!
Така е от 2 години и нещо. Аз че знам, трудно го забелязвам.

- alien1
- Мнения: 339
- Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колеги и аз имах лошия късмет без да искам да си счупя таблото около касетофона при опита ми да си сваля стария касетофон преди близо година. Счупи се в долния ляв и горния десен ъгъл. Започнаха да ми падат и копчетата отпред. Долния ляв /понеже беше само пукнат/ успях да го залепя и сега поне копчетата са си на мястото ама горния десен с доста лепила пробвах и не става. Пробвах с моментно Локтайд, Бизон, Каниколит и някакво друго и ефект нула. Не е нещо фатално ама си дразни и отвреме на време трябва го побутвам назад като тръгне да излиза. Сега чета за тая смола и май само с нея не съм пробвал.
Много са чупливи тия табла на Б3 Пасатите. И други съм виждал на Горубляне по автокъщите - таблата им все изпочупени. Това е един от малкото недостатъци явно в интериора на купето.
Едно Кадетче 88 година имах преди Пасатко и това табло какво ли не съм го правил здраво си беше и това е. Не знам пластмасата ли е била друг по-здрав вид ама си носеше на бой.
Ако някои има добро естетическо издържано решение на проблема нека сподели.
Много са чупливи тия табла на Б3 Пасатите. И други съм виждал на Горубляне по автокъщите - таблата им все изпочупени. Това е един от малкото недостатъци явно в интериора на купето.
Едно Кадетче 88 година имах преди Пасатко и това табло какво ли не съм го правил здраво си беше и това е. Не знам пластмасата ли е била друг по-здрав вид ама си носеше на бой.

Ако някои има добро естетическо издържано решение на проблема нека сподели.

- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Ето и продължението - през септември на път за Варна , ремонтираха пътя, бяха положили нов асфалт и имаше неплавен преход от стараат настилка към новата, аз този преход го минах с 90 км/ч в резултат таблото се разпадна съвсем, касетофона почна сам да излиза , от таблото се отчупиха още 4-5 малка парченца ...абе ужас ..караш си и касетофона върви назад и наляво
И какво направих, купих черен силикон и го наклепах, стана малко грозно ...ама от 50 см не се забелязва много ..вече му свикнах ..доста стабилно се получи , касетофона го окрепих допълнително с винтове отдясно ..вече 1 месец , нямам проблеми ...

И какво направих, купих черен силикон и го наклепах, стана малко грозно ...ама от 50 см не се забелязва много ..вече му свикнах ..доста стабилно се получи , касетофона го окрепих допълнително с винтове отдясно ..вече 1 месец , нямам проблеми ...
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Аз купих една конзола тука от един колега от перник за 50 лева ми я даде и взех нови ключове за парното а ве поиграх си но с резултат
Така,пасатите имат един дефект които е при4ината всички да са с счупени централни конзоли.Вътре кадето се захваща конзолата на ушите на самото табло пластмасата (тази жилавата).Проблема е в едната подпорка на едното ухо - ТОВА ОТКЪМ ВОЛАНА т.е. лявото. Само то има тази подпорка отпред ,която е излишна тъй като ухото има две отзад.Когато конзолата е нанизана тя опира в тази подпорка на лявото ухо и тя става постоянно огъната под напрежение даже при мене не можеше да се мести и превключватела на клапата за парното и след като е под напрежение самата конзола я в дупка я при друсване се пуква и чупенето тръгва по натам и накрая неприятната гледка .... Подпорката е полегата ,взимате секачки и я изрязвате така че ухото да сключи прав ъгъл с "тавана на таблото ето и една некадърна илюстрация на ухото как съм го направил аз.Дано да ви е от полза
ето и кое съм резнал
[/img]


И при мен се чупнаха от тук от там. Залепих го с някакъв "Bizon", но не съм очарован.Наложи се да го разпробивам и укрепвам (отвътре) с малки метални пластинки и финни болтчета. След това пак лепене. За сега е наред. Касетофона не бяга на където му кефне. Не знам само при мен ли е, но сега пък започнаха да се чупят "ушичките" (4бр.) за захващане на панела с врътките (за вентилатора, за топпло-студено, за посока на струята въздух идваща от вентилатора.)
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
да чупят се аз смених моя панел за парното но не поради тея 4 ушички а щото ушичките на жилата бяха заминали. Та тези 4 ушички които се чупят дето на тебе се случва се оправят сещаш ли се че имаше едни метални конструктори преди има ъгълчета всякви с тях се възтановяват ушичките на панела
правих го на един пасат и стана по яко отколкото заводските уши. Опитай

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта