Теч от гарнитурата на капака на клапаните!
- 
				emo-gar
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!
Въпреки че на дизел съм сменял,едва ли е по-различен резултата!Две съм сменял за по-малко от месец,Виктор ли,Петър ли,смотани са като материал отвсякъде!Материала стои някак "пластмасов" и твърд,иначе има метална вложка.Защо ли хвърлих оригинала,та се набутах два пъти  по 28 лв;(Не е някакъв особен теч,но при добро загряване сълзи откъм "луничката".Преди няколко дена свалих,почистих щателно..и силикон:/Капака в случая е "бетон",двоен и няма кривина.Според мен си е менте гарнитурата,или и е стара рождената дата!
			
									
									- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!
Като мажете с черния силикон, от двете страни ли мацате, щото гледам че пича от weeler dealer я намаза само от горната страна .. при мен тече само от към шпилките .. ама от всичките  
			
									
										
						
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!
от 2те страни се маже
при мен корковата елринг още държи и не е пуснала една капка
			
									
										
						при мен корковата елринг още държи и не е пуснала една капка
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!
Мисля и аз Елринг да взема. Много дразни този теч, зимата свалях главата за смяна на гарнитура, всичко бях лъснал, бяха потапяли даже главата във някаква вана да я чистят, беше станала като нова .. и сега този грозен теч .. дано да се оправи със черния силикон
			
									
										
						- 
				Fallforth
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 29 дек 2012 17:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Asenovgrad
Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!
Здравейте колеги! Аз имам същия мотор АБУ и скоро му сменяха гарнитура на главата с шлайфане, реглаж на клапаните гарнитури и т.н. Като си взех колата от майсторите видях, че е текло масло отново. Оказа се семеринг на разпределителния вал. Три пъти го сменяха, два от които пред мен с райнц и елринг съответно и пак не спира теча! Не е от гарнитурата на капака на клапаните, защото ясно се вижда, че е от семеринга. Маслото е близо до максимума скоро сменяно 10w 40. По самия вал има съвсем малко каналче по тънко от конец. Местят семеринга мъничко за да не върти на това каналче и пак тече. Мисля, че нямам проблеми с вентилацията на картерните газове. Нямам идея защо продължава да капе. Не знам вал нов ли да търся друг семеринг по-малак размер ли да слагаме - изчерпах се откъм идеи. Моля някой който е минал по този път да помогне с акъл поне. Благодаря ви!
			
									
										
						- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!
Да не са надрали отвора на главата като са го сваляли стария ..
			
									
										
						- 
				Dushan
- Мнения: 300
- Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: София
Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!
И моя капак така прави - и от ляво и от дясно олива! Просто е крив, но нямам под ръка менгеме да го оправя. И аз съм виктор рейнц гарнитура. просто болтовете се завиват до максимум, но капака не прилепва.  Затова с менгемето като го посгъна малко, болтовете няма да се завиват докрай. :) Като се добера до менгеме, ще пиша за резултата.
 Затова с менгемето като го посгъна малко, болтовете няма да се завиват докрай. :) Като се добера до менгеме, ще пиша за резултата.
			
									
										
						 Затова с менгемето като го посгъна малко, болтовете няма да се завиват докрай. :) Като се добера до менгеме, ще пиша за резултата.
 Затова с менгемето като го посгъна малко, болтовете няма да се завиват докрай. :) Като се добера до менгеме, ще пиша за резултата.- vladaeca
- Мнения: 130
- Регистриран на: Пон 24 юли 2006 13:08
- Автомобил: VW Passat B5 4Motion
- Двигател: ADR 98
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!
Колеги моята борба с този капак и теч все още не е приключила, въпреки че пробвах какви ли не варианти, а именно смяна на гарнитура с коркова, с гумена виктор райнц, след това капак, и още веднъж нова гарнитура виктор райнц като избивах втулките от гарнитурата, което я изкривява леко. В момента пак тече само от странта на колекторите- прави локвички от масло, което си е наполовина оправен проблем : ))
След изчитането на всички материали посветени на този вид теч вече си имам теория за проблема.
Проблема си е чисто фабричен и той е във шпилките на главата. Всички, които са разглобявали този капак знаят, че тези шпилки имат ограничител на завиване, който ограничител стърчи от горната страна на главата и застава между капака и главата. Реално погледнато колкото и да се стяга няма ефект тъй като капака ляга в/у ограничителите на шпилкит и от там гарнитурата не успява да задържи нарасналото налягане, дължащо се на дългогодишната експлоатация на двигателя.
Смятам че ак сменя шпилките с такива, които нямат ограничител ще мина дори и с обикновнна коркова гарнитура.
Нека хората с опит да помогнат в разсъжденията ми!
			
									
										
						След изчитането на всички материали посветени на този вид теч вече си имам теория за проблема.
Проблема си е чисто фабричен и той е във шпилките на главата. Всички, които са разглобявали този капак знаят, че тези шпилки имат ограничител на завиване, който ограничител стърчи от горната страна на главата и застава между капака и главата. Реално погледнато колкото и да се стяга няма ефект тъй като капака ляга в/у ограничителите на шпилкит и от там гарнитурата не успява да задържи нарасналото налягане, дължащо се на дългогодишната експлоатация на двигателя.
Смятам че ак сменя шпилките с такива, които нямат ограничител ще мина дори и с обикновнна коркова гарнитура.
Нека хората с опит да помогнат в разсъжденията ми!
- 
				Dushan
- Мнения: 300
- Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: София
Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!
При мен има малко развитие по темата. След като си оправих картерната вентилация да работи (маркуча от капака е част от нея), се оказа че хвърля по малко и не знам дали хвърля или са си стари следи. Ще измислим нещо не се отчайвайте - все пак сме българи и всичко можем да оправим. :)
			
									
										
						- doaiena
- Мнения: 1500
- Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: София, Зоната на здрача
- Контакти:
Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!
Аз пуснах тази тема преди две години, похарчих купчина пари по материали и майстора, но при мен беше малко по сложен проблема, защото течеше и от гарнитурата на маслената помпа, плюс семеринга на разпределителния вал, плюс гарнитура на клапаните!
4/5 семеринга на разпределителния вал
7/8 гарнитура на капака /всякакви марки/
2/3 семеринга на коляновия вал
3 гарнитури на картера
1 на маслената помпа
1 семеринг ремонтен
Не е нужно да казвам колко сваляния на ангренажния ремък е направено, но течеше много коварно от гарнитурата на маслената помпа, а тя е скрита зад планка която държи алтернатора и хидравличната помпа в такива филми може да ви вкара тази помия докато се установи, че е от и от нея тече след като си оправил и другите неща!
След близо два месеца разправии по колата и много пари, а за време и нерви да не говорим успях да се справя с проблема, но вчера реших да поогледам какво се случва с двигателя и видях, че пак е омазнило около капака на клапаните, пак сълзи но дали е гарнитура или семеринг, ще се установи едва след като се свали ролката на ангренажния ремък и предпазен капак, може да тече и от семеринга защото сложихме ремонтен модел по тесен от оригиналния, защото с оригиналния течеше както описва случая един колега по горе!!!!!
С едно изречение решение има на проблема, но не е за дълго!!!!
			
									
										
						4/5 семеринга на разпределителния вал
7/8 гарнитура на капака /всякакви марки/
2/3 семеринга на коляновия вал
3 гарнитури на картера
1 на маслената помпа
1 семеринг ремонтен
Не е нужно да казвам колко сваляния на ангренажния ремък е направено, но течеше много коварно от гарнитурата на маслената помпа, а тя е скрита зад планка която държи алтернатора и хидравличната помпа в такива филми може да ви вкара тази помия докато се установи, че е от и от нея тече след като си оправил и другите неща!
След близо два месеца разправии по колата и много пари, а за време и нерви да не говорим успях да се справя с проблема, но вчера реших да поогледам какво се случва с двигателя и видях, че пак е омазнило около капака на клапаните, пак сълзи но дали е гарнитура или семеринг, ще се установи едва след като се свали ролката на ангренажния ремък и предпазен капак, може да тече и от семеринга защото сложихме ремонтен модел по тесен от оригиналния, защото с оригиналния течеше както описва случая един колега по горе!!!!!
С едно изречение решение има на проблема, но не е за дълго!!!!
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!
Така я карам и тече   все в ляво около агренажа
 все в ляво около агренажа   Някои решил ли е проблема да казва
 Някои решил ли е проблема да казва 
			
									
										
						 все в ляво около агренажа
 все в ляво около агренажа   Някои решил ли е проблема да казва
 Някои решил ли е проблема да казва 
Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!
Гледах в тубата някой майстори слагат само силикон, без гарнитура? 
Някой пробвал ли го е това?
			
									
										
						Някой пробвал ли го е това?
- 
				pri6aleca
- Мнения: 54
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 17:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: jambol
Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!
аз на мойта кола и сложих тази гумената на виктор реинц,махнах старите шпилки защото са 8мм.и сложих директно 6мм.машинен болт с подходящата дължина и стана чудо всичко отгоре пресъхна,а преди това съм сменял гарнитури няколко пъти и винаги ставаше гьол на смукателния колектор....
			
									
										
						- 
				javor_bg
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!
Здравеите ! Доста полезна тема. Искам да ви попитам някой наблюдавал ли е по-сериозен теч от гореизброените места като капак на клапани, разпределителен вал? Възможно ли е да губи повече от половин литър на 1000 км от тези неща ?
			
									
										
						- 
				Dushan
- Мнения: 300
- Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: София
Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!
javor_bg написа: Искам да ви попитам някой наблюдавал ли е по-сериозен теч от гореизброените места като капак на клапани, разпределителен вал? Възможно ли е да губи повече от половин литър на 1000 км от тези неща ?
Не.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Росен2 и 81 госта
 
			    
  




