Шибедах Г3 - побългарен!
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Traytor
- Мнения: 1891
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Шибедах Г3 - побългарен!
Ами трябва... ако всичко е както трябва, ама то почти 20 годишна кола... като разглобя самия шибидах ще видя дали не мога да го излъжа по някакъв начин.
- S_V
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пон 05 фев 2007 2:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Шибедах Г3 - побългарен!
И аз бая зор видях с болченцата на моторчето
ама се развиха с ПРАВИЛНИЯ набор отверка
ама се развиха с ПРАВИЛНИЯ набор отверка
- vlado1
- Мнения: 65
- Регистриран на: Чет 02 юни 2011 16:01
- Автомобил: bmw
- Двигател: AWT 2001
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Шибедах Г3 - побългарен!
A при мен проблема е, че двата водача се разминават на около 5-6 см напред-назад и когато десния стигне крайна точка левия е по средата и единия край на люка стои отворен. След дъжд може да се кара само с неопрен или гол.
Още когато го взех пасата шибедаха си бе с проблем, но аз си мислех че така си е заводски. Преди малко с демонтиран люк ненадейно се прибра целия, но после обратно започна нещо да прещраква, явно някъде някакви зъби прескачаха и едва се върна в предно полежение. Тогава разбрах, че е шибедах. Не виждам къде е жилото, което ги задвижва и мотора. Можете ли да дадете идея как да го оправя. Пасата е 1994г Б4 комби, ел. пакет. Или съвет къде в София на тънка цена могат да ми го сменят целия с някой от моргите, че в петък заминавам на морето? 


- vlado1
- Мнения: 65
- Регистриран на: Чет 02 юни 2011 16:01
- Автомобил: bmw
- Двигател: AWT 2001
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Шибедах Г3 - побългарен!
Благодаря на колегата за помоща! Оказа се че се сваля двигателя и механично се избутват водачите докрай напред. После се включва и двигателя да изключат изключвателите и се сглобява. Но естествено проблема не е само там. Когато го вкарам в покрива и започна да затварям левия водач се откопчава и лоста се опитва да излезе през покрива. Естествено се оказа по слаб от керемидите и само се изкриви. Сега само го вдигам нагоре и не му давам да се отваря назад. Само не виждам къде са тези прословути колелца и гумички, които правят проблема със закопчаването? И защо му трябва на водача да се закопчава с другата част, не може ли двете да се съединят по някакъв начин и да не се отцепват? И може ли да се свалят само тези детайли за ремонт без да се наложи да се демонтира покрива и целия люк? Това упражнение с покрива не ми харесва никак, а и моята е комби и ще ми трябва помощ за да го измъкна от колата цял. 

- djmimo89
- Мнения: 141
- Регистриран на: Съб 11 дек 2010 19:11
- Автомобил: VW Golf 3 Cabriolet
- Двигател: ADZ
- Местоположение: Долна Оряховица
Re: Шибедах Г3 - побългарен!
Ето аз как си направих моя шибедах. Беше счупен левия водач и след много мислене и умуване стигнах до следния изход.
Със зелено съм отбелязал къде беше счупен водача, с жълто - къде съм пробил дупките ( сфредло 3мм), с червеното съм посочил начина на връзване със стоманена тел 1мм на два ката, със синьо съм отбелязал кое съм премахнал. Премахнах пластмасовите уплътнители, за да може когато водача влезе в релсата да се движи свободно.

Дано да съм бил полезен.
п.с. Извинявам се, че ползвах снимката на колегата, но нямах възможност да направя.
Със зелено съм отбелязал къде беше счупен водача, с жълто - къде съм пробил дупките ( сфредло 3мм), с червеното съм посочил начина на връзване със стоманена тел 1мм на два ката, със синьо съм отбелязал кое съм премахнал. Премахнах пластмасовите уплътнители, за да може когато водача влезе в релсата да се движи свободно.
Дано да съм бил полезен.
п.с. Извинявам се, че ползвах снимката на колегата, но нямах възможност да направя.
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Re: Шибедах Г3 - побългарен!
колеги я кажете от какво може да е това че когато шибедаха се отваря се отваря мн меко а когато се затваря е мн по трудно и със сила си става ( пиша не за нагоре и надолу а напред и назад ) ръчен е шибедаха 

-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Нед 03 фев 2008 16:51
- Автомобил: SEAT IBIAZA 6k2
- Двигател: 1.9 SDI
- Местоположение: Добрич
Re: Шибедах Г3 - побългарен!
Ами да ти кажа ама незнам как да ти го обясня точно.Незнам за каква кола говориш ама дано да е за голф3. Ако е така прочети първото мнение на Godzy84 на 1ва страница и ще ти стане ясно.
Почти на 100 броя съм убеден ,че и при теб е от това.
Същия шибедах се монтира като на голф ама ръчен си мисля на сеатите.
Почти на 100 броя съм убеден ,че и при теб е от това.
Същия шибедах се монтира като на голф ама ръчен си мисля на сеатите.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Шибедах Г3 - побългарен!
djmimo89 написа:
пичага я кажи още ли ти работи шибидаха
пробвах да намеря здрав водач ама цЪ
сега като се замисля моя си беше здрав но се счупи - сега си обяснявам защо и то е заради тази гумичка която се смачква в края на щифта който влиза във водача
при мен това си стои щръкнало и водача е натискал в него вместо да се сработят заедно са си пречили и на

ся ще го свалим да го видим маа му

някой може ли да преведе това
Способ ремонта направляющей с тросом.
Заклёпки и винтики с обратной стороны расклёпаны.
Пластинка металла толщиной примерно 0,5 мм. На такую глубину пропилены направляющая и хвост с торосом. Работа можно сказать для ювелира.
а в тази тема колеги пишат за премахване на ветробрана?
някой да се изкаже по въпроса

viewtopic.php?f=11&t=44351&start=30&hilit=%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82+%D0%BD%D0%B0+%D1%88%D0%B8%D0%B1%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D1%85
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Нед 03 фев 2008 16:51
- Автомобил: SEAT IBIAZA 6k2
- Двигател: 1.9 SDI
- Местоположение: Добрич
Re: Шибедах Г3 - побългарен!
за ветробрана аз лично не бих го махнал, защото си мисля тогава че може да влиза голяма струя въздох между тавана ламарината и тапицерията не че вярвам че ще направи нещо ама аз реших да го оставя. Пък ако има хора отзад ще им подухва. Сега се сетих ,че като съм патувал извън града сам го прибирал надолу ветробрана с ръка и не беше мн приятно със скорости над 100. По добре го остави.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Шибедах Г3 - побългарен!
ветробрана го махнах поради 2 причини
ясно си личеше как при свиването му е нужно по-голямо усилие
планките за захващането му ограничават отичането на водата , ако покрай тях заседне боклук ще започне да прокапва
а да и единия ми маркуч е запушен
свален е строшения водач и ся ще мисля как да го ремонтирам - друг не можах да намеря
тея космати жила са насипали косми из целия механизъм които примесени с греста са станали на гъсти топки мръсотия
на самите водачи както и на останалата част от подвижните в улея части има пластмасова облицовка която много утежнява движението но си мисля че ако я отстраня ще тракат всичките тея метални работи
сложих капандурата да мине дъжда и утре пак
ясно си личеше как при свиването му е нужно по-голямо усилие
планките за захващането му ограничават отичането на водата , ако покрай тях заседне боклук ще започне да прокапва
а да и единия ми маркуч е запушен

свален е строшения водач и ся ще мисля как да го ремонтирам - друг не можах да намеря
тея космати жила са насипали косми из целия механизъм които примесени с греста са станали на гъсти топки мръсотия
на самите водачи както и на останалата част от подвижните в улея части има пластмасова облицовка която много утежнява движението но си мисля че ако я отстраня ще тракат всичките тея метални работи

сложих капандурата да мине дъжда и утре пак
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 19 авг 2005 13:33
- Автомобил: Golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Шибедах Г3 - побългарен!
icemenn написа:исках да знам как се сваля всичко
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... opic=49776
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Шибедах Г3 - побългарен!
колеги не премахвайте пластмасовите уплътнители по движещите се части защото ще тръгват на криво
на мен ми се наложи да свалям левия палец който заключва при прибиране на шибидаха в тавана за да му наслоявам материя която да компенсира разликата от уплътнителите
без тях механизма се разкрачва и не може да работи адекватно
завих му 2 рапидки и ги изпилих с дремела за да докарам нужната височина
не че не стана ама усложнения допълнителни
ветробрана не съм го сложил - ще пробвам без него и ако не ме кефи ще го сложа - той се монтира и без да се сваля всичко
водача го хванах с метален пирон от нит 4мм
пирона е около 2мм и го усуках хубаво - надявам се да държи
залепих го за допълнителна здравина с епоксидно лепило ама след първото отваряне се разлепи
мисля че не се справих с центрирането на въжетата и джама но то с времето ще се чуе
ко0лелцата за които един колега спомена - едното се беше смачкало и с малко помощ от запалката и клещички стана като ново
даже се и върти
въпросните гумички които се смачкват и не дават на палците да заключват ги наслоихме с термошлаух
поляхме с вода - капе около капандурата - може би и преди е капело ама както казах не съм убеден дали правилно стопирах джама
успех
edit : ветробрана го разглобете и почистете хубаво
пантичките му се напълват с мръсотия , и се окисляват с годините
почистете и смажете хубаво ама го сложете на колата!
аз използвах малка мека телена четчица и водна шкурка хиляда и нещо за да махна окисленото - после с морска грес
без него при по-висока скорост (разбирайте 50-60 за повече не пробвах) и прибрана капандура се получава ужасно бучене в купето
първоначално помислих че ми се е разхлабила джантата

на мен ми се наложи да свалям левия палец който заключва при прибиране на шибидаха в тавана за да му наслоявам материя която да компенсира разликата от уплътнителите
без тях механизма се разкрачва и не може да работи адекватно
завих му 2 рапидки и ги изпилих с дремела за да докарам нужната височина

не че не стана ама усложнения допълнителни
ветробрана не съм го сложил - ще пробвам без него и ако не ме кефи ще го сложа - той се монтира и без да се сваля всичко
водача го хванах с метален пирон от нит 4мм
пирона е около 2мм и го усуках хубаво - надявам се да държи
залепих го за допълнителна здравина с епоксидно лепило ама след първото отваряне се разлепи

мисля че не се справих с центрирането на въжетата и джама но то с времето ще се чуе
ко0лелцата за които един колега спомена - едното се беше смачкало и с малко помощ от запалката и клещички стана като ново

въпросните гумички които се смачкват и не дават на палците да заключват ги наслоихме с термошлаух
поляхме с вода - капе около капандурата - може би и преди е капело ама както казах не съм убеден дали правилно стопирах джама
успех

edit : ветробрана го разглобете и почистете хубаво
пантичките му се напълват с мръсотия , и се окисляват с годините
почистете и смажете хубаво ама го сложете на колата!
аз използвах малка мека телена четчица и водна шкурка хиляда и нещо за да махна окисленото - после с морска грес
без него при по-висока скорост (разбирайте 50-60 за повече не пробвах) и прибрана капандура се получава ужасно бучене в купето
първоначално помислих че ми се е разхлабила джантата

- Baharski
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пет 05 фев 2010 11:21
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABU 1994
- Местоположение: Madan
Re: Шибедах Г3 - побългарен!
Здравейте, ако някой може да ми помогне ще съм му благодарен ! При мен проблема е следният: когато вдигам люка нагоре си работи нормално, но когато се опитам да го прибера назад мърда 2-3мм и спира после като натисна пак копчето за назад пак мърда 2-3мм и пак спира. Огледах водачите не се вижда да са счупени само гумичките отзад им са износени и тях мисля да ги сменя. Също така ако може да ми кажете и с какво да си смажа каналите и другите части на люка ще съм ви благодарен. Колата е Голф 3 94г. ел.люк.
- Traytor
- Мнения: 1891
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Шибедах Г3 - побългарен!
Сваляш люка разглобяваш и почистваш добре релсите и след това с грес или със смазочна течност и няма да имаш проблеми.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта