Всички чакаме Петър да се върне и да ни изненада с нещо ново



dubstep_ написа:Мисля че мненията и от кога съм се регистрирам няма почти никакво значени, но да не цапаме и тази тема.
ZeroCool написа:Гледам и аз из гооглето снимки на ралита....ема такова като българското няма заклевам се....тоя интегралския капак просто е заспал!dubstep_ написа:Мисля че мненията и от кога съм се регистрирам няма почти никакво значени, но да не цапаме и тази тема.
Бате да не те обиждам ама ти цапаш всяка втора тема заклевам се....като бот си



За 7 дни и близо 2500км+ (още съм в Сф) видях много хубави коли, пътища, бензин
Прекарах повече от невероятно с много ценни за мен хора
Българската група беше много малка, но за сметка на това много силна и задружна
Едната от тапите която седи на блока над маховика се предаде(което се разбра в последствие). В следствие на това малък теч на антифриз накара съединителя да се разпадне буквално в следствие от мокренето на феродото, загряването и ниските температури през ноща. С gas и 420 се повозихме доволно по хубавите пътища там, накарахме g60-то да вика като лудо из горите, паркирахме доволни и на сутринта при тръгване съеднителя се разпадна
Веднага Сашо,Павката,Адриан,Роко реагираха и отидоха да купят съединител, но въпроса беше къде да се смени той
Там беше на сигурно място при много голям голфаджия
Всички голфаджии от околността дойдоха да го видят, тъй като в Словения има едва 5 ралита в движение
Сменихме съеднителя и тапата за няколко часа и продължихме екскурзията в Словения, а и рожден ден имах, получи се уникално .
за Краси 


Безценно

.



ZeroCool написа:...
2fast4you написа:I'm trying to find that hood and do the exact same thing on my Rallye. Copycat.Hope you don't mind. :thumbup:

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта