Проблем със спирачки B3.
Проблем със спирачки B3.
Необходима ми е малко помощ, относно спирачната система.Сменена е спирачната помпа, налята е нова спирачна течност и системата е обезвъздушена.Проблема е че когато колата е запалена педала на спирачките потъва и следователно няма спиране.При загасен двигател проблеми няма и коват на място.Дали проблема не е в серво-усилвателя?
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем със спирачки B3.
прилича на спирачна помпа проблема
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Проблем със спирачки B3.
А някакво "съскане" като натискаш?
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем със спирачки B3.
то хубу че си написал,ама не разбрах щото се обърках ,ама съм кафалия...
Последна промяна от Iezekil на Пет 25 май 2012 17:10, променено общо 1 път.
Re: Проблем със спирачки B3.
snupeca написа:А някакво "съскане" като натискаш?
Да съскане има.
Iezekil прочети ми пак първото мнение.
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Проблем със спирачки B3.
Вероятно спукан вакум на сервото тогава.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем със спирачки B3.
Ами ясно,че не ме отразяваш и че си сменил помпата,ама аз съм упорит.
Не е спукан вакуум или мембрана мисля аз
,щото тогава педала се втвърдява.Омекването говори,че се просмуква течност покрай буталото на помпата при упражняване на налягане,сиреч губи налягане.Това става по 2 начина-помпа или теч.За целта и за да си помагаме максимално,направи няколко теста.
1.При напомпване няколко пъти на педала,ако има спукан вакуум или мембранаоборотите на колата ще се променят...
2.Със сигурност трябва да знаем,че нямаш/имаш загуба на течност.Ако имаш значи херметичноста е нарушена,губи с налягане и тогава се търси теча.
3.Загуба на течност по точка 2 може да се получи и в самото серво,скрито значи.Тогава не знам кое се сменя от двете-серво или помпа.
Та аз бих заложил на помпата,сори че си я сменил.Особено ако си взел стара и седяла.
А когато е угасена/мисля аз/ ти упражняваш по-малко налягане и успяваш да сработиш буталата.Поне за мен,това са гумичките на помпата вътра виновниците.Нека колегите не ме хранят много ако греша,че съм чувствителен
Не е спукан вакуум или мембрана мисля аз

1.При напомпване няколко пъти на педала,ако има спукан вакуум или мембранаоборотите на колата ще се променят...
2.Със сигурност трябва да знаем,че нямаш/имаш загуба на течност.Ако имаш значи херметичноста е нарушена,губи с налягане и тогава се търси теча.
3.Загуба на течност по точка 2 може да се получи и в самото серво,скрито значи.Тогава не знам кое се сменя от двете-серво или помпа.
Та аз бих заложил на помпата,сори че си я сменил.Особено ако си взел стара и седяла.
А когато е угасена/мисля аз/ ти упражняваш по-малко налягане и успяваш да сработиш буталата.Поне за мен,това са гумичките на помпата вътра виновниците.Нека колегите не ме хранят много ако греша,че съм чувствителен

Re: Проблем със спирачки B3.
Наистина при натискане на педала, на спирачките колата леко мени обороти.Да разбирам ли, че в такъв случай проблема е в серво-усилвателя?
П.С. Iezekil следя ти мненията и не виждам, с какво не съм те отразил.
П.С. Iezekil следя ти мненията и не виждам, с какво не съм те отразил.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем със спирачки B3.
Ако помпата тече в сервото,не е зле да се сменят и двете,не за друго,а защото помпата трябва да се смени,понеже тече,а сервото,защото е пълно с течност и тя го изяжда отвътре и изгнива метала (течността има чудния навик да маха боята на детайлите,когато седи дълго време върху тях).
Това,че помпата е нова,нищо не значи - брат ми се размаза в стълб, точно с нова помпа на 2 седмици,защото едната гумичка е била цепната и първоначално всичко ок,докато не се е скъсала окончателно при по-рязко спиране и си взе стълбче... Иначе колегата е доста прав - когато не работи двигателя,налягането на помпата е доста по-слабо и съответно може да си работи прилично,обаче пък ще има някакви спирачки и като я запалиш (ако не натиснеш рязко).Ако педала пада тотално до долу дори със съвсем леко натискане на педала и колата въобще не спира,смени си сервото с друго.

Това,че помпата е нова,нищо не значи - брат ми се размаза в стълб, точно с нова помпа на 2 седмици,защото едната гумичка е била цепната и първоначално всичко ок,докато не се е скъсала окончателно при по-рязко спиране и си взе стълбче... Иначе колегата е доста прав - когато не работи двигателя,налягането на помпата е доста по-слабо и съответно може да си работи прилично,обаче пък ще има някакви спирачки и като я запалиш (ако не натиснеш рязко).Ако педала пада тотално до долу дори със съвсем леко натискане на педала и колата въобще не спира,смени си сервото с друго.

Re: Проблем със спирачки B3.
Старата помпа не е текла, а просто бяха минали няколко години, а системата не беше поддържана и явно не само помпата, а и сервото е заминало.Явно ще се сменя.Информация за цена на ново или насока, къде може да има втора ръка ( форумен търговец )?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем със спирачки B3.
Втора ръка ги има под път и над път,отиваш в раздела с частите и четеш,по макс. 40-50лв са
Ново - над 400лв .



Re: Проблем със спирачки B3. - Решено!
Благодарение на съветите Ви, сервото е сменено и сега спирачките са бетон.Мерси!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта