Ел . схемата на ADY двигател- имам малко въпроси
- vladobo
- Мнения: 474
- Регистриран на: Съб 20 ное 2010 21:16
- Автомобил: мерцедес
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Ел . схемата на ADY двигател- имам малко въпроси
Много благодаря.
- m&m16v
- Мнения: 269
- Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,с Герман
- Контакти:
Re: Ел . схемата на ADY двигател- имам малко въпроси
Ако ги търсиш втора употреба, релето за бензиновата помпа е с номер 167, релето за ЕКУ-то номер 30 !
Дано съм полезен.
Дано съм полезен.
- vladobo
- Мнения: 474
- Регистриран на: Съб 20 ное 2010 21:16
- Автомобил: мерцедес
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Ел . схемата на ADY двигател- имам малко въпроси
Много полезен даже, благодаря. И веднага нов въпрос- докато рових за релетата да им търся номерата попаднах на реле 18 - за разтоварване на ключа. Въпроса е него трябва ли да го търся също от двигателя дето купих или го имам на буса и ако го имам същия номер ли трябва да е. Рових по буса но не открих такова реле никъде.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ел . схемата на ADY двигател- имам малко въпроси
18 не е част от моторната инсталация,дали го имаш,зависи от инсталацията на буса.Предвид,че си със старите бушониери,при теб трябва да е на 8-мо място на бушониерата ти ->
http://a2resource.com/electrical/CE1.html
http://a2resource.com/electrical/CE1.html
- vladobo
- Мнения: 474
- Регистриран на: Съб 20 ное 2010 21:16
- Автомобил: мерцедес
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Ел . схемата на ADY двигател- имам малко въпроси
Така, навързах всичко по схемата дето съм качил по горе (дадена ми от колегата zfa159) и има малък проблем. Проблема е че като дам на контакт и бензиновата помпа не върти. Пробвах я направо на акумулатора и си работи. Когато дам на контакт релето на помпата цъка но тя не тръгва. Къде може да е грешката ми- някакви идеи защото не ми се развръзват всички кабели. Имам и едно питане- ако откача помпата от релето и я направя директно от акумулатора през ключ и на помпата- то какво да направя с 2та кабела от схемата които са за помпата- да ги вържа един за друг или да ги изолирам по отделно? На тези кабели като ги замерих ми показа 12 волта но идея си нямам защо не тръгва.
- overapac
- Мнения: 712
- Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Ел . схемата на ADY двигател- имам малко въпроси
да не и се губи масата... 

- vladobo
- Мнения: 474
- Регистриран на: Съб 20 ное 2010 21:16
- Автомобил: мерцедес
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Ел . схемата на ADY двигател- имам малко въпроси
Ами по схемата съм навързал всичко и би трябвало да има маса а и ми показа 12 волта когато замерих двата кабела дето съм пуснал от релето до помпата. Не проумявам защо показа на мултицета 12 волта и не тръгва а когато я вързах на акумулатора си работи.
- overapac
- Мнения: 712
- Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Ел . схемата на ADY двигател- имам малко въпроси
а,след релето имаш и бушон -№18 20А провери ли го ?? 

- vladobo
- Мнения: 474
- Регистриран на: Съб 20 ное 2010 21:16
- Автомобил: мерцедес
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Ел . схемата на ADY двигател- имам малко въпроси
Да , здрав си е бушона. Релето си цъка. Има 12 волта на кабелите до помпата. Тя не тръгва. Връзвам я директно към акумулатора и работи. Като разкача помпата от кабелите и дам контакт релето не цъка. Възможно ли е това реле да е скапано нещо, ако е прецакано ще показва ли 12 волта и ще цъка ли като дам на контакт? Или съм му объркал кабелите нещо, но защо ще ми показва 12 волта ако не стига + и -
Последна промяна от vladobo на Чет 24 май 2012 22:49, променено общо 1 път.
- overapac
- Мнения: 712
- Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Ел . схемата на ADY двигател- имам малко въпроси
до помпата отиват 12v по кабела, който идва от бушон №18 и е червено-жълт на цвят,кафявия е маса ....,няма втори кабел с 12v!! 

- vladobo
- Мнения: 474
- Регистриран на: Съб 20 ное 2010 21:16
- Автомобил: мерцедес
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Ел . схемата на ADY двигател- имам малко въпроси
Да де, това ми е мисълта. По единия отива + , другия е маса която идва от двг и стават 2 кабела на които с мултицета ми показва 12 волта
- overapac
- Мнения: 712
- Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Ел . схемата на ADY двигател- имам малко въпроси
тогава пусни друг кабел от бушона до помпата за проба..... 

- vladobo
- Мнения: 474
- Регистриран на: Съб 20 ное 2010 21:16
- Автомобил: мерцедес
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Ел . схемата на ADY двигател- имам малко въпроси
Утре ще опитам , както и ще опитам масата да не е от там където съм я дръпнал сега а ще опитам направо от акумулатора.
- vladobo
- Мнения: 474
- Регистриран на: Съб 20 ное 2010 21:16
- Автомобил: мерцедес
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Ел . схемата на ADY двигател- имам малко въпроси
С бензиновата помпа се оправих и всичко е наред вече- бях объркал кабелите на релето, развързах ги и окабелих наново и си заработи. Запалих и двигателя и работи прилично. Обаче останаха малко нещица да донавържа и не са ми ясни, ще попитам тук а на снимките съм отбелязал кое какво:
1-за какво служи тоя датчик- на стария двг беше само един датчик на масления филтър а тук са два. За какво е този и как да го вържа в цялата история?
2-Какво е това и как да го вържа- отрязано е , кабела му е кафяво-черен и се намира на колектора?
3-Това са два кабела от компа и по схема отиват на таблото- някои знае ли кои за какво е от двата- пробвах ги с моите на таблото но не сработиха както и да ги връзвах.
4-Това е от страни на алтернатора- връзва ли се някъде или си е просто така?
5-Това е датчика за температурата на водата- двата кабела (не оградените)си отиват на компа а другите 2 кои къде се връзва.
И още един въпрос- къде и как да вържа обортомера- на стария двг си работеше но сега намерих само един кабел от него до двг- как да го вържа и има ли и други кабели за него и къде се връзват?
1-за какво служи тоя датчик- на стария двг беше само един датчик на масления филтър а тук са два. За какво е този и как да го вържа в цялата история?
2-Какво е това и как да го вържа- отрязано е , кабела му е кафяво-черен и се намира на колектора?
3-Това са два кабела от компа и по схема отиват на таблото- някои знае ли кои за какво е от двата- пробвах ги с моите на таблото но не сработиха както и да ги връзвах.
4-Това е от страни на алтернатора- връзва ли се някъде или си е просто така?
5-Това е датчика за температурата на водата- двата кабела (не оградените)си отиват на компа а другите 2 кои къде се връзва.
И още един въпрос- къде и как да вържа обортомера- на стария двг си работеше но сега намерих само един кабел от него до двг- как да го вържа и има ли и други кабели за него и къде се връзват?
- overapac
- Мнения: 712
- Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Ел . схемата на ADY двигател- имам малко въпроси
двата от температурния датчик трябва да отиват в таблото - за стрелката и лампата - жълтия е за стрелката... 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта