Проблем с ел.инсталацията на голф 3

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ivo_EL
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 03 яну 2012 23:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: El.Pelin

Проблем с ел.инсталацията на голф 3

Мнениеот ivo_EL » Чет 29 мар 2012 18:08


здравейте колеги става въпрос за голфче 3 1.9ТД,проблемите са два и според мен са взаимно свързани,може би.

1.Проблем с ел стъклата-работят само левите,а предно дясно само понякога когато си иска и ако се свали се вдига от стотният път
2.Проблем 2 е че когато паля колата се чува един гаден звук от колоните/като свистене/без значение дали работи сд-то или не и при усилване на звука на сд-то се чува отново от време на време.

Явно има някакъв проблем по инсталацията,но къде,само да добавя че при откачено сд пак го има :banghead: моля ви помагайте щото вече не се издържа,мерси предварително




Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Проблем с ел.инсталацията на голф 3

Мнениеот policevidin » Пет 18 май 2012 23:27


Ами има няколко варианта.
1. Провери си кабелите в гуменните-преходни маншони, които захранват вратите.Намират се, като отвориш дадената врата м/у пантите. Свалят се като се РАЗВИВАТ мисля че обратно на чесовниковата стрелка, забележи че пластмасата от към гредата на която е закрепена вратата прилича на огромна Гайка. (развива се на ръка) Възможно е да се е окислила защото чесно се случва да има вода или влага там, провери и кабеклите в маншона и внимавай че повечето пъти изолацията им е нагоряла и се ЧУПЯТ.
2. Провери си масите (демек минусите на колата,двигател,скорости, купе)
3. Направи си опит, запали колата и откачи клемата (+ или -) на акумолатора и забележи: Трябва мотора да си повиши оборотите. Ако оугасне значи динамото се ебава или по точно четкодържача с диодите.
4. Огледай да не се е опрял някой кабел на някой говорител на МАСА -, тогава се случва точно това виене дето казваш.


Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1405
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с ел.инсталацията на голф 3

Мнениеот van4ooo » Чет 24 май 2012 22:33


Вероятен проблем за смущенията може да е генератора,направи проверките както е казал колегата но без т.3(не откачай акумулатора при работещ двигател).


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем с ел.инсталацията на голф 3

Мнениеот samo_pechka » Пет 25 май 2012 8:40


van4ooo написа:.........(не откачай акумулатора при работещ двигател).
+1 :да:


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Проблем с ел.инсталацията на голф 3

Мнениеот policevidin » Пет 25 май 2012 9:37


Абе Вие така като пишете, някога пробвали ли сте да откачите акумолатора докато двигателя е запален????
Защото аз лично съм го правил доста пъти и да няколко коли пък като гледам нищо им няма. Какво ще и стане ще изгори нещо ГЛУПОСТИ електрониката на колат издържа на доста повече от 12в, последната кола която правих (на един приятел) зареждаше на 18в при закачен акумолатор и все пак нищо и няма. Хайде обяснете на колегата защо да НЕ откачва акумолатора при работещ двигател. Все ми се струва че доста повече и по-умни глави са обмисляли експлоатацията на даден автомобил и са предвидили откачване на акумолатора по време на работа.
:beer


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем с ел.инсталацията на голф 3

Мнениеот samo_pechka » Пет 25 май 2012 11:45


Защото не си виждал залята от киселина кола от откачване на клема и взривен акумулатор от преискряването :wink: Дори и да не гръмне - представи си ,ако опре клемата (плюсовата в един от твойте варианти) в купето :horror: По принцип клеми се откачат на загасен мотор и се почва от МИНУСОВАТА клема и после плюсовата , а при закачане - първо плюсовата и след това минусовата :!:


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Проблем с ел.инсталацията на голф 3

Мнениеот policevidin » Съб 26 май 2012 18:00


samo_pechka написа:Защото не си виждал залята от киселина кола от откачване на клема и взривен акумулатор от преискряването :wink: Дори и да не гръмне - представи си ,ако опре клемата (плюсовата в един от твойте варианти) в купето :horror: По принцип клеми се откачат на загасен мотор и се почва от МИНУСОВАТА клема и после плюсовата , а при закачане - първо плюсовата и след това минусовата :!:

Само да те светна че при изгасен двигател няма значени коя клема ще откачиш първа. Която и да свалиш все прекъсваш захранването. Дори и да откачиш +совата и да я опреш в купето няма нищо да стане защото няма друг источник на ток понеже двигателя е загасен. Има остатачни токове които са породени от заредените кондензатори в електрониката на колата, които кондензатори са максимум 470мФ а те се разреждат за 1/2 сек. максимум Имаики в предвин че 1 000 000мФ се разреждат за около 5 до 10секунди максимум представи си тези 470мф колко им треа. Другото което е Акумулатора няма да гръмне ако не е презареждал до момента на откачването на клемата (демек ако генератора му е наливал 18-20в примерно), както и е едно на хиляда да гръмне въпреки презареждането защото трябва в точният момент на откачването да е поне 70% водорода спрямовъздуха около акумулатора, че да се възпламени. Това с плюсовата клема треа да си много глупав че да пуснеш клемата в/у купето. То по пътя на твоята логика не трябва да правя нищо по калата без да ме надблюдава експерт, че има опасност от повреда или да се нараня, плюс това в мое присъстви е гърмял 120А акумолатор на 3 метра от мен защото едим малоумник режейки с ъглошлайф (флекс) се завъртя така че искрите да хвърчат към акумулатора докато тои се зареждаше, в продължение на около 2 минути искрите от флекса го обливаха докато грумна. От него останаха само клемите + и - останалото беше на парчета с размер около 5Х5см :screwy . Киселината ни поопръска но за наш късметн само дрехите пострадаха.
:beer :drunk


Заставам зад думите си, че
свалянето на клемите на акумолатора при работещ двигател неможе да изгори ЕКУ-то на колата.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем с ел.инсталацията на голф 3

Мнениеот samo_pechka » Съб 26 май 2012 20:40


policevidin написа:
samo_pechka написа:...По принцип клеми се откачат на загасен мотор и се почва от МИНУСОВАТА клема и после плюсовата , а при закачане - първо плюсовата и след това минусовата :!:

Само да те светна че при изгасен двигател няма значени коя клема ще откачиш първа. Която и да свалиш все прекъсваш захранването. Дори и да откачиш +совата и да я опреш в купето няма нищо да стане защото няма друг источник на ток понеже двигателя е загасен. ...... Киселината ни поопръска но за наш късметн само дрехите пострадаха.
:beer :drunk


Заставам зад думите си, че
свалянето на клемите на акумолатора при работещ двигател неможе да изгори ЕКУ-то на колата.
Нищо лично колега :beer И аз съм човек ,и аз правя грешки , ама поне си го признавам. Не цитирах точно акумулатора на Голф 3 колега, а го казах "по принцип" , защото на доста коли са така клемите , че има опасност ,когато развиваш с инструмент първо плюсовата клема ( дори и на загасена кола) да ОПРЕ ключа на корпус , а сега познай какво се случва . За това , че си повредил само дрехите от киселината е късмет, един мой приятел нямаше - сега е с тотално обезобразена дясна половина на лицето и е без едно око ......Никой не говори , че ще се скапе нещо по ЕКУ-то колега. Става въпрос за лична безопасност . :beer


Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1405
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с ел.инсталацията на голф 3

Мнениеот van4ooo » Съб 26 май 2012 23:40


Нека не оплескваме темата със спорове а ако някой знае нещо да помогне на колегата.
Опасно ли е да се откача акумулатора при работещ двигател-"търсачка" или google.bg то и двигателя да миеш със водоструйка без да откачаш АБ не е опасно но на една кола и изпатка регулатора на напрежение.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта