polo motorsport написа:майстора ми каза че трябва да среже кормилния прът за да стигне до него,това вярно ли е,
На тоя майстор му кажи да си разпечата една голяма табела 'МАЙСТОР' и да си я закачи на гърдите, щото по друг начин никой няма и да си помисли, че е такъв!
Свляш волана (ако имаш айрбег първо разкачаш акумулатора), развиваш двете болтчета с кръстата отверка на пластмасите около конзолата на волана и ги сваляш. Разкачаш буксите на лостчетата за фарове/мигачи и чистачки, развиваш двете дълги болтчета, които ще видиш челно и измъкваш лостчетата.
Тук вече ще ти трябва малка скоба за лагери, за да извадиш втулката с шлиците, на която е надянат волана (това е цялата тънкост и майсторлък - другото се прави със затворни очи!

) След това вадиш конзолата с патронника и клемореда, сменяш клемореда и обртно

Ако имаш скоба - първия път ще го направиш за 20 минути.
Следващите пъти - по-бързо, но все пак не вземай най-евтиния клеморед - няма нужда да се усъвършенстваш чак толкова
