АБФ-пали и веднага гасне??

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
dinkonikolaev
Мнения: 1838
Регистриран на: Сря 25 юни 2008 16:58
Автомобил: VW Golf 2 GTI Golf 3 Variant
Двигател: PF AAM
Местоположение: Нова Загора

Re: АБФ-пали и веднага гасне??

Мнениеот dinkonikolaev » Сря 30 май 2012 0:43


Сега да ти кажа и аз щото ония ден мойта двойка няма палене.
Загасих я отивам да паля ........и познай от трите най-дългото :lol:
След като ме дръпнаха до нас извадих клемата на акумулатора и след като я сложих запали,при следващ опит за палене........неще.
На следващия ден сън не спал хванах резачките и свалих цялата аларма която прекъсваше тока към бензиновата помпа :banghead: :screwy




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19707
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ-пали и веднага гасне??

Мнениеот radotom » Сря 30 май 2012 11:56


polo motorsport написа:майстора ми каза че трябва да среже кормилния прът за да стигне до него,това вярно ли е,

На тоя майстор му кажи да си разпечата една голяма табела 'МАЙСТОР' и да си я закачи на гърдите, щото по друг начин никой няма и да си помисли, че е такъв! :screwy
Свляш волана (ако имаш айрбег първо разкачаш акумулатора), развиваш двете болтчета с кръстата отверка на пластмасите около конзолата на волана и ги сваляш. Разкачаш буксите на лостчетата за фарове/мигачи и чистачки, развиваш двете дълги болтчета, които ще видиш челно и измъкваш лостчетата.
Тук вече ще ти трябва малка скоба за лагери, за да извадиш втулката с шлиците, на която е надянат волана (това е цялата тънкост и майсторлък - другото се прави със затворни очи! :lol: ) След това вадиш конзолата с патронника и клемореда, сменяш клемореда и обртно ;)
Ако имаш скоба - първия път ще го направиш за 20 минути.
Следващите пъти - по-бързо, но все пак не вземай най-евтиния клеморед - няма нужда да се усъвършенстваш чак толкова ;)


Bioside
Мнения: 600
Регистриран на: Чет 01 окт 2009 16:31
Автомобил:
Двигател:

Re: АБФ-пали и веднага гасне??

Мнениеот Bioside » Сря 30 май 2012 12:57


80 лв е нормално при условие че ти смени патрона на контактния ключ и клемореда и частите са от него.Само че пак не се реже кормилния прът а се разпробива конзолата на точно определено място.Ако можеш да си направиш сам това което колегата е описал смажи патрона с някаква силиконова смазка.Моят въртеше такива номера и го пръсках с VD40 ама голяма грешка от моя страна.Оплеска ми всички дрехи.Няма и няма свършване ама се оправи.Поздрави :beer


polo motorsport
Мнения: 199
Регистриран на: Сря 20 авг 2008 14:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: АБФ-пали и веднага гасне??

Мнениеот polo motorsport » Сря 30 май 2012 23:12


Ще търся друг майстор тогава,някой колега ако ме се занимава да свирка и има нужните инструменти,ако не кажете къде около Люлин ще ми го направят пустия клеморед... :beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 154 госта