


Б5 1.9 TDI PD 116 h.p. угасна в движение
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Б5 1.9 TDI PD 116 h.p. угасна в движение
На ПД ще му е много трудно да стигне до дюзата,по простата причина,че се намират под капака на клапаните.Трябва му да даде около 10-тина пъти на контакт за по около 5-6 секунди за да напълни филтъра и след това за около 5 секунди въртене и ще запали
- garsona
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
- Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
- Двигател: ATJ F18B2
Re: Б5 1.9 TDI PD 116 h.p. угасна в движение
red.devilll написа:На ПД ще му е много трудно да стигне до дюзата,по простата причина,че се намират под капака на клапаните.Трябва му да даде около 10-тина пъти на контакт за по около 5-6 секунди за да напълни филтъра и след това за около 5 секунди въртене и ще запали
Навярно си прав,говоря за AFN матор с роторна помпа,на ПД вероятно е така както казваш ! А номера с даването на контакта работи ли и при по-старите дизели-роторни гнп-та ?
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Б5 1.9 TDI PD 116 h.p. угасна в движение
garsona написа:red.devilll написа:На ПД ще му е много трудно да стигне до дюзата,по простата причина,че се намират под капака на клапаните.Трябва му да даде около 10-тина пъти на контакт за по около 5-6 секунди за да напълни филтъра и след това за около 5 секунди въртене и ще запали
Навярно си прав,говоря за AFN матор с роторна помпа,на ПД вероятно е така както казваш ! А номера с даването на контакта работи ли и при по-старите дизели-роторни гнп-та ?
Темата е за ПД 116 Коня не за AFN и на 100% съм прав за това ,което пиша.Колегата пита за конкретен модел ,а не за кой какво има твоя и неговия двигател имат коренна разлика и няма как да прави това ,което си правил ти.
ПД моторите имат и електрически помпи за подкачване на нафта, амоторите с роторни помпи нямат и може да си поддаваш цял ден на контакт но гориво няма да подкачи
Re: Б5 1.9 TDI PD 116 h.p. угасна в движение
red.devilll написа:На ПД ще му е много трудно да стигне до дюзата,по простата причина,че се намират под капака на клапаните.Трябва му да даде около 10-тина пъти на контакт за по около 5-6 секунди за да напълни филтъра и след това за около 5 секунди въртене и ще запали
Прав си колега, че трябваше да дам на контакт няколко пъти. Въобще не се сетих и въртях на стартер като луд

Благодаря за полезните съвети.
- garsona
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
- Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
- Двигател: ATJ F18B2
Re: Б5 1.9 TDI PD 116 h.p. угасна в движение
red.devilll написа:...
Колега не знам дали ме разбра правилно,съгласих се с тебе,просто се опитах да помогна,вярно не кадето трябва ама ако някои има проблем с старото дизелче и чете случайно тази тема ще му помогне !
- Stivi
- Мнения: 8372
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Б5 1.9 TDI PD 116 h.p. угасна в движение
Важното е че е бил "малкия дявол" и проблема е отстранен ,само се чудя как така не е имало някакви признаци преди това че филтъра е задръстен ами е спряла от раз ??
Re: Б5 1.9 TDI PD 116 h.p. угасна в движение
Stivi написа:Важното е че е бил "малкия дявол" и проблема е отстранен ,само се чудя как така не е имало някакви признаци преди това че филтъра е задръстен ами е спряла от раз ??
И аз не мога да си го обясня. Вероятно е някакъв едър боклук, който изведнъж е запушил пътя на горивото

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта