Фарове-6N-6N2

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
digigi
Мнения: 192
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:24
Автомобил: Audi A6 C8 50TDI
Двигател: 2019
Местоположение: Варна-->London

Фарове-6N-6N2

Мнениеот digigi » Чет 12 окт 2006 8:48


Здравейте колеги, колата ни претърпя леко челно произшествие(жената не видяла спрялата отпред и... :cry: )
Та въпросът ми е следния. Тъй като ще купувам фар си помислих може ли да сменя фасона на Полото като взема фарове и мигачи от следващото Поло(ако не се лъжа 6N2)?
Стават ли въобще? Предполагам, че маската е различна ама тя така или иначе е натрошена и нея мога да сменя.
Ако не стават предложете откъде мога да си взема някакви кристални двусекционни фарове.

P.S. Сега като се загледах в снимките на Поло 6N2, то май няма начин да стане-то капакът е различен, ама за други предложения за фарове ще чакам да казвате :wink:




Потребителски аватар
vesko_m
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 13 май 2005 9:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vesko_m » Чет 12 окт 2006 10:45


да - сам си видял - има много сериозни разлики в бронята, във фаровете, решетката и капака. така че е необходимо яко преработване и напасване, за да може да смениш цялата предница на полото.
а кристални фарове доста парички излизат - нещо като 180 евро и нагоре :(


Потребителски аватар
digigi
Мнения: 192
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:24
Автомобил: Audi A6 C8 50TDI
Двигател: 2019
Местоположение: Варна-->London

Мнениеот digigi » Чет 12 окт 2006 10:54


vesko_m написа:а кристални фарове доста парички излизат - нещо като 180 евро и нагоре :(

Знаеш ли от къде могат да се намерят? Честно казано съм навит да ги дам тия пари. От каското преполагам че пак ще остане някой лев... :wink:


Потребителски аватар
vesko_m
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 13 май 2005 9:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vesko_m » Чет 12 окт 2006 12:25


например
http://www.fk-automotive.com/shop/product_info.php/info/p11881_FK-Power-Look-Scheinwerfer-chrom-passend-f-uuml-r-VW-Polo-6N---Blinker-Baujahr-95---98.html

като продуктите на FK се внасят от доста фирми - примерче: Хеед-91
като цената която ще ти предложат е тази която пише на сайта на FK - в случая 180 евро за тези, които не са Angel Eyes, а са кристални с два рефлектора за дълги и къси :)

Angel Eyes:
http://www.fk-automotive.com/shop/product_info.php/info/p11852_FK-Angel-Eyes-Scheinwerfer-chrom-passend-f-uuml-r-VW-Polo-6N-Baujahr-95---98.html -240 евро


Angel Eyes:
http://cgi.ebay.de/Klarglas-Scheinwerfer-angel-eyes-VW-Polo-6N-Xenon-Look_W0QQitemZ290036750629QQihZ019QQcategoryZ72684QQrdZ1QQcmdZViewItem - 140 евро без транспорт, ама трябва да си достатъчно амбициран и склонен да рискуваш за да вземеш тези последните. Макар че само те са едно цяло с мигача и мисля че изглеждат най-яко, ама не са FK и си ги чакаш сумати време да ти дойдат на митницата :lol:


Потребителски аватар
digigi
Мнения: 192
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:24
Автомобил: Audi A6 C8 50TDI
Двигател: 2019
Местоположение: Варна-->London

Мнениеот digigi » Чет 12 окт 2006 14:23


Благодаря ти много колега, вече се свързах Хеед-91, те ми казаха че в момента ги нямат налични, а доставката е около 1м.
аз си харесах тези първите и за тях цената беше около 180Е с ДДС-то
Обаче се разровя още някъде ако мога да намеря по-бързо че иначе ако трябва да чакам 1м. колата не трябва да се кара...
Ако някой има линк на някоя друга фирма ще съм благодарен да го боцнете :wink:


Потребителски аватар
digigi
Мнения: 192
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:24
Автомобил: Audi A6 C8 50TDI
Двигател: 2019
Местоположение: Варна-->London

Мнениеот digigi » Вто 17 окт 2006 8:37


Здравейте пак колеги :)
Реших да не отварям нова тема щото малко е свързана работата...
Взех фаровете - двусекционни с два куплунга за две крушки и на двата куплунга обаче има обаче само по две дупки! Т.е. трябват ми крушки с по два щифта а не с три както досега. Как се свързва това нещо след като до фаровете ми идват куплунг с три входа! Какво трябва да направя в случая? :roll: Как ще се свържат късите и дългите? По-принцип знам, че когато светят късите трябва да свети външното отделение на фара(по-голямото), а когато светят дългите светват всичките, прав ли съл или греша? :roll:
Това са фаровете: http://www.fk-automotive.com/shop/produ ... ---98.html


Потребителски аватар
vesko_m
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 13 май 2005 9:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vesko_m » Сря 18 окт 2006 8:56


евала, кефиш ма :P
аз съм сменял фарове на корса, от заводските, които беха с крушка H4 (тези със три извода), с фарове с две секции - ама новите фарове дойдоха с преходник - от един съединител с три извода се разкланя на два съединитела с по два извода за всяка крушка, която вече е стандарт H7 - това е горе-долу
я се похвали от где и за колко взе тея фарове, че кефят доста :)


Потребителски аватар
digigi
Мнения: 192
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:24
Автомобил: Audi A6 C8 50TDI
Двигател: 2019
Местоположение: Варна-->London

Мнениеот digigi » Чет 19 окт 2006 18:50


Колеги помагайте моля, че трябва да се слагат фаровете пък незнам как да ги вържа :cry:
Новите куплунги наистина са Н7 а старите Н4. Сега изглежда трябва да купувам 4 нови крушки :roll:
Колега vesko_m моите нямат преходници и трябва да се измисли нещо... И плюс това незнам точно кои трябва да светят за къси и кои за дълги. По-горе съм дал линк какви точно са фаровете. Имат две секции една по-голема и една по-малка.Предполагам че за късите трябва да светят само едната по-голяма секция ама не съм сигурен. Крушките Н7 са само с една жичка.
я се похвали от где и за колко взе тея фарове, че кефят доста
Колега точно ти ми каза фирмата :lol: - Хеед 91! Там обаче нямаха точно тези в наличност а пък колата трябваше да се сглобява и затова намерих един варненски магазин който предлагаше същият каталог на FK и те звъннаха в София в някакъв склад и там ги имаше. Само дето ми излязоха по-скъпо от ХЕЕД 91 (470лв-к-т с мигачи) ама фаровете изглеждат невероятно и изглеждат с много добро качество и скоро ще ги видя как светят :)


Потребителски аватар
vesko_m
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 13 май 2005 9:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vesko_m » Пет 20 окт 2006 8:34


мале мале - доста кинти :woooow:
знам че в хеед ги нямат и затова питам от къде ги намери така бързо :)

после - прав си че трябва да вземеш четири нови крушки - H7
после - мисля че е по-добре да свържеш външната секция, дето е малко по-голяма за къси, а вътрешната за дълги - поне са така на корсата, а и на голф4-луук фарове сложени на голф3 (но можеш да ги обърнеш ако искаш)

свързването е супер лесно, само трябва да се направят кабелите като хората, с кабелни обувки например, а не да увържеш просто жиците или да ги запояваш. мога днес да снимам оригиналните преходници на корсата да видиш горе-долу какво трябва да се направи


Потребителски аватар
digigi
Мнения: 192
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:24
Автомобил: Audi A6 C8 50TDI
Двигател: 2019
Местоположение: Варна-->London

Мнениеот digigi » Пет 20 окт 2006 10:18


после - мисля че е по-добре да свържеш външната секция, дето е малко по-голяма за къси, а вътрешната за дълги

Не е ли по-правилно и четирите сектора да светят за дългите! Едно време на Голфа ми с четирите фара дългите светеха с четирите.
мале мале - доста кинти
знам че в хеед ги нямат и затова питам от къде ги намери така бързо
Обадих се в Хеед да питам там ги нямаше и трябваше да чакам 1м. за доставка, а аз нямах време - колата е в бокса! Там щяха да ми ги дадат за 180Е плюс ДДС 20% и става около 430лв., но този магазин във Варна си сложиха още 10%! Какво да се прави взех ги, нямаше време да издирвам още, а пък ги харесах много!
За свързването: към всеки фар идва три кабела, предполагам че двата са плюс и един маса :roll: . Това значи ли че трябва да открия само кой плюс е за късите и кой за дългите и просто да ги отделя към двата сектора на фара и да пусна и до двата маса и готово :roll:


Потребителски аватар
budimir
Мнения: 104
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 21:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот budimir » Пет 20 окт 2006 13:00


Това значи ли че трябва да открия само кой плюс е за късите и кой за дългите и просто да ги отделя към двата сектора на фара и да пусна и до двата маса и готово :roll:

Точно това значи. Просто направи нещата интелигентно с нормални кабелни обувки, а не левашки изпълнения, като на алармаджиите с усукване на кабелите.


Потребителски аватар
vesko_m
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 13 май 2005 9:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vesko_m » Пет 20 окт 2006 16:20


digigi написа:Не е ли по-правилно и четирите сектора да светят за дългите! Едно време на Голфа ми с четирите фара дългите светеха с четирите.

е да ама голфа си е стандартно така сигурно
а на H4 по-принцип като си на къси - свети едната жичка, а като си на дълги се гаси тази за късите и се пали тази за дългите => на новите фарове на дълги ще ти се гасят външните и ще светят само вътрешните рефлектори - поне така е при корсата при тази смяна от заводски на афтърмаркет фарове.
а за преработка да ти се държат и късите включени, когато си на дълги мисля че е доста голяма занимавка :?:


Потребителски аватар
digigi
Мнения: 192
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:24
Автомобил: Audi A6 C8 50TDI
Двигател: 2019
Местоположение: Варна-->London

Мнениеот digigi » Пет 20 окт 2006 18:45


Купих крушки Н7 и ги сложих. Този двойния кулпунг за Н7 всъщност е бил вътре във фара а от вън фара си е бил със стандартния куплунг който го има нормално и на оригиналния фар! Тъй като аз бях видял вътрешните куплунги се стреснах че са различни. Ама се оказа доста лесно и май се оказах в голяма грешка :oops:
И така просто сложих оригиналния куплунг на новия фар и всичко светна нормално.
новите фарове на дълги ще ти се гасят външните и ще светят само вътрешните рефлектори - поне така е при корсата при тази смяна от заводски на афтърмаркет фарове.

Моите са по същият начин - за късите светят външните по-големи рефлектори, а за дълги вътрешните по-малки.
Така че проблема е решен, а всъщност проблема аз си го създадох :oops:
Сега още един въпрос: ако направя така че за дълги да светят и четирите рефлектора това може ли нещо да скапе фаровете :?: Т.е. те са свързани да светят за дълги само вътрешните по-малки рефлектори, а ако светят всички едновременно това ще повлияе ли на нещо - фарове, реле, ел мрежа :roll:


4ep
Мнения: 219
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот 4ep » Пет 20 окт 2006 19:51


Аз имах подобен проблем преди време на джипката си като слижих 4 фара от старо BMV. Реших проблема като поставих по два двойни диода от импулсно захранване на компютър. Те са за ток 40А, освен това са шотки, т.е. с малък пад и дори могат да конкурират някои релета. Карам ги поне година без проблем.Свързването е просто - диодите са с три извода, катода е общ, среден край свързан за корпуса на диода. Свързваш го на късия фар, т.е. външния. Другите два края свързваш към изводите за къси и дълги светлини, като за късите вече си прекъснал веригата, а за дългите не я променяш а вземаш извод от там. Диодите имат отвор на корпуса, така че можеш да ги монтираш заедно. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО изолация между тях и корпуса също! :evil: Това ел :D


Потребителски аватар
vesko_m
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 13 май 2005 9:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vesko_m » Пон 23 окт 2006 13:35


4ep написа:...

това е доста идейно :D
аз се бех замислил да пипам нисковолтовата (така де-управляващата верига) да играя с релето за къси/дълги и да мъча откъм купето, а това твойто решение е по-културно :)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 116 госта