Коелги от доста време ми се върти в главата, дали има възможност да се смени моят разпределителен вал на голфетката която е 1.9ТДИ 1з + чип надъващ турбото на 1.45 + АХФ дюзи + лек маховик... Преди време с един приятел сложихме вал който той твърдеше че е от 1.9ТД мисля. Незнам дали имат фабрично разлика но Въпросният вал беше с 1мм и нещо по големи гърбици (мерих го с шублер) от оригиналният на 1з.
Сега ми се върти в главата да пробвам с вал от 2Е мотор 115коня но незнам дали е удачно и дали има разлика.
Кажете вие!
Да допълня темата, какъв и защо всмукателен колектор. Както и как да го полирам отвътре??
Благодаря и ако някъде съм сбъркал кажете.
Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z+++HP
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z+++HP
Последна промяна от policevidin на Нед 10 юни 2012 23:16, променено общо 2 пъти.
Re: Друг разпределителен вал за 1.9TDI 1Z+++HP
колега точно такова нещо пробвах , и после сменях глава с вал и клапани комплект.макар 4е известно време покарах така.вала от бензинката доста трябва да се преправя докато стане на дизела-тои е с един лагер по малко от бензина и запчатката за ангр.ремък се захваща по друг начин.иначе наи добри са валовете дбилас, но са много скъпи.мисля че вече има подобни валове при нас.даже мисля че са почти същите като дбилас, но на половин цена.тази тема е разисквана и в дизел клуба.
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Друг разпределителен вал за 1.9TDI 1Z+++HP
nkod написа:колега точно такова нещо пробвах , и после сменях глава с вал и клапани комплект.макар 4е известно време покарах така.вала от бензинката доста трябва да се преправя докато стане на дизела-тои е с един лагер по малко от бензина и запчатката за ангр.ремък се захваща по друг начин.иначе наи добри са валовете дбилас, но са много скъпи.мисля че вече има подобни валове при нас.даже мисля че са почти същите като дбилас, но на половин цена.тази тема е разисквана и в дизел клуба.
Ами ще съм ти много благодарен ако дадеш линк ким подобна тема че си подпалих търсачката от търсене НО без резултат.

- al_van
- Мнения: 79
- Регистриран на: Пон 14 мар 2011 6:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: nova zagora
Re: Друг разпределителен вал за 1.9TDI 1Z+++HP
колега казваш че моторът ти е 1з .. това е не е атмосверен мотор кажи ми ползата от лекият маховик????
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Друг разпределителен вал за 1.9TDI 1Z+++HP
al_van написа:колега казваш че моторът ти е 1з .. това е не е атмосверен мотор кажи ми ползата от лекият маховик????
Ползата е че много по бързо преодолява оборотите м/у 1000/2200об тоест колата става по - пъргава и по бързо набира. Няма лаг. тези митове за менене на обороти няма как да се появят поради причината че ЕКУто постоянно следи оборотите, както и че във високите обороти губела мощност ,ГЛУПОСТИ' на изкачване си има мощност достатъчно че да се опре на по-големите си батковци,

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Друг разпределителен вал за 1.9TDI 1Z+++HP
policevidin написа:al_van написа:колега казваш че моторът ти е 1з .. това е не е атмосверен мотор кажи ми ползата от лекият маховик????
Ползата е че много по бързо преодолява оборотите м/у 1000/2200об тоест колата става по - пъргава и по бързо набира. Няма лаг. тези митове за менене на обороти няма как да се появят поради причината че ЕКУто постоянно следи оборотите, както и че във високите обороти губела мощност ,ГЛУПОСТИ' на изкачване си има мощност достатъчно че да се опре на по-големите си батковци,
ако искаш се свържи с Пламен "Дреата" да ти даде телефона на Байов от Враца и да ти обясни какво да направиш преди да си счупиш колата. Лекия маховик ще го коментираме като мине малко време.

- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Друг разпределителен вал за 1.9TDI 1Z+++HP
leonardo_vd написа:policevidin написа:al_van написа:колега казваш че моторът ти е 1з .. това е не е атмосверен мотор кажи ми ползата от лекият маховик????
Ползата е че много по бързо преодолява оборотите м/у 1000/2200об тоест колата става по - пъргава и по бързо набира. Няма лаг. тези митове за менене на обороти няма как да се появят поради причината че ЕКУто постоянно следи оборотите, както и че във високите обороти губела мощност ,ГЛУПОСТИ' на изкачване си има мощност достатъчно че да се опре на по-големите си батковци,
ако искаш се свържи с Пламен "Дреата" да ти даде телефона на Байов от Враца и да ти обясни какво да направиш преди да си счупиш колата. Лекия маховик ще го коментираме като мине малко време.
Едва ли ще ми каже нещо което ще ми е от полза, защото имаме различни цели. Аз си използвам колата като ежедневка докато колегата (байов) е доста по-напред с материала от мен и доста други хора във форума.На мен целта ми е да постигна максимум ефект с минимум средства. Имам една максима .... Акъл не ми давайте, дайте ми пари..... Много добре знам какво трябва да си купя зада вдигна кончетата но тези "играчки" са диста скъпи (поне за мен) защото не смятам за правелно да влагам всичките си пари в една кола и после да мизерувам.

п.п. Ванка, аз в Неделя те видях на летището но ти май не множеше да гледаш.

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Друг разпределителен вал за 1.9TDI 1Z+++HP
Еми братле щом целта ти е минимум средсрта, най-последното нещо ти е разпределителния вал. Ама ти си знаеш. За твойта кола има доста по-евтини начини да тръгне по-добре и да си остане читава ежедневка.
Относно "Акъл не ми давайте пари ми дайте" ---- Тук ме караш да се срамувам че си ми приятел.
Акъл никога не е излишен. Дори и от 2-ма глупави. (като мен)
ПП. На летището не че не можех да гледам, а не можех да говоря от викане..... БИМБО ... БИМБО... БИМБООО. Моя брат Бимбо им показа какво е да си истински дрифтър и любимец на публиката. Ама това е друга тема.... Само за протокола" не бях употребил алкохол" Просто адреналина ми дойде много и ако не съм те забелязал се извинявам.
Относно "Акъл не ми давайте пари ми дайте" ---- Тук ме караш да се срамувам че си ми приятел.

ПП. На летището не че не можех да гледам, а не можех да говоря от викане..... БИМБО ... БИМБО... БИМБООО. Моя брат Бимбо им показа какво е да си истински дрифтър и любимец на публиката. Ама това е друга тема.... Само за протокола" не бях употребил алкохол" Просто адреналина ми дойде много и ако не съм те забелязал се извинявам.

- tekowar
- Мнения: 63
- Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 20:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: Друг разпределителен вал за 1.9TDI 1Z+++HP
policevidin написа:nkod написа:колега точно такова нещо пробвах , и после сменях глава с вал и клапани комплект.макар 4е известно време покарах така.вала от бензинката доста трябва да се преправя докато стане на дизела-тои е с един лагер по малко от бензина и запчатката за ангр.ремък се захваща по друг начин.иначе наи добри са валовете дбилас, но са много скъпи.мисля че вече има подобни валове при нас.даже мисля че са почти същите като дбилас, но на половин цена.тази тема е разисквана и в дизел клуба.
Ами ще съм ти много благодарен ако дадеш линк ким подобна тема че си подпалих търсачката от търсене НО без резултат.
Ето това е темата в дизел форума:http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=5678
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Друг разпределителен вал за 1.9TDI 1Z+++HP
Прави каквото искашleonardo_vd написа:Еми братле щом целта ти е минимум средсрта, най-последното нещо ти е разпределителния вал. Ама ти си знаеш. За твойта кола има доста по-евтини начини да тръгне по-добре и да си остане читава ежедневка.
Относно "Акъл не ми давайте пари ми дайте" ---- Тук ме караш да се срамувам че си ми приятел.Акъл никога не е излишен.

leonardo_vd написа:Дори и от 2-ма глупави. (като мен)
Никъде не съм казал че си глупав и че неискам съвети от никого.Просто неискам съвети от рода ...Купи си еди какви си валове за 800лв и еди каква си Турбина за 2000лв и отиди при еди кои си да ти я настрои че няма друг който да разбира повече от него за сумата от 500лв минимум....... Ето такива съвети не желая да ми дават защото ако аз има финансовата възможност да си ги позволя тези части нямаше да се ровя из всички форуми на ВАГ и да търся вариянти просто ще си ги поръчам те хората са измислили интерне за това.
leonardo_vd написа: ПП. На летището не че не можех да гледам, а не можех да говоря от викане..... БИМБО ... БИМБО... БИМБООО. Моя брат Бимбо им показа какво е да си истински дрифтър и любимец на публиката. Ама това е друга тема.... Само за протокола" не бях употребил алкохол" Просто адреналина ми дойде много и ако не съм те забелязал се извинявам.
Бимбо найстина се представи добре но явно уредите отчитащи телеметричните данни са си свършили работа. Иначе от двамата той караше много по-добре и по-майсторски от колегата си с БМВто. Но победата не е най-важна,ако питаш мен той спечели много повече от победителя в състезанието.


-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Друг разпределителен вал за 1.9TDI 1Z+++HP
Валовете не са по 800лв, има и за 360лв (престъргани), и за 620лв нови (че и по-агресивни от престърганите) на dbilas. Не съм чувал до сега някой да е намерил по-добър OEM вал за 1.9 TDI от тоя с който си идва.
Пък и валовете са последното което трябва да хванеш да чоплиш. Дават прекалено малко подобрения за парите си. Като ги попитах какво биха ми препоръчали казаха:
"We suggest the 260° cam. The power increase 12-15hp. You don`t need machine the head."
А т'ва им е най-агресивният вал и тия коне се очаква да са за доволно направена кола. Мисля си, че 15кс за 600лв някак си са малко
. А като се има в предвид, че те гледат да си продават валовете предполагам, че и по-малко от 15кс ще се появят. Другото е, че за тия валове в по-добре да се сложат по-здрави повдигачи, тия от PD мотора. Лошото е, че са над 2 пъти по-скъпи от тия за мотора с роторна помпа. Още един минус на валовете ...
Пък и валовете са последното което трябва да хванеш да чоплиш. Дават прекалено малко подобрения за парите си. Като ги попитах какво биха ми препоръчали казаха:
"We suggest the 260° cam. The power increase 12-15hp. You don`t need machine the head."
А т'ва им е най-агресивният вал и тия коне се очаква да са за доволно направена кола. Мисля си, че 15кс за 600лв някак си са малко

- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Друг разпределителен вал за 1.9TDI 1Z+++HP
brum написа:Валовете не са по 800лв, има и за 360лв (престъргани), и за 620лв нови (че и по-агресивни от престърганите) на dbilas. Не съм чувал до сега някой да е намерил по-добър OEM вал за 1.9 TDI от тоя с който си идва.
Пък и валовете са последното което трябва да хванеш да чоплиш. Дават прекалено малко подобрения за парите си. Като ги попитах какво биха ми препоръчали казаха:
"We suggest the 260° cam. The power increase 12-15hp. You don`t need machine the head."
А т'ва им е най-агресивният вал и тия коне се очаква да са за доволно направена кола. Мисля си, че 15кс за 600лв някак си са малко. А като се има в предвид, че те гледат да си продават валовете предполагам, че и по-малко от 15кс ще се появят. Другото е, че за тия валове в по-добре да се сложат по-здрави повдигачи, тия от PD мотора. Лошото е, че са над 2 пъти по-скъпи от тия за мотора с роторна помпа. Още един минус на валовете ...
Ето едно компетентно мнение. Благодаря колега.

Re: Друг разпределителен вал за 1.9TDI 1Z+++HP
аз бих казал ето едно не компетентно мнение.не всичко се измерва в к.с. и с колко пари колко коня дава.оригиналния вал на ваг е много спънат.това си проличава едва като покараш с някои друг с по големи градуси и лифт.колегата брум предполагам не е карал и за това не може да даде компетентно мнение.ако сложиш 250 или 260гр. вал, още след парвото палене колата много по лесно се форсира,на място като и дадеш гас и веднага вдига обороти.после колата прави буст с около 200 оборота по рано от преди, без значение с каква турбина си.освен това примерно на 1200-1300 оборота когато още нама налягане от турбото колата има повече сила-дърпа повече. да не говорим за високите обороти , там разликата е в повишаването на максималната скорост с около 5 км в час и намалянето в пушека.интересното в случая е това , че всичко става без да сме увеличили горивото-това показва че колата е станала по икономична.с едно и същто гориво имаме между 10-20 к.с. повече,по добър респонт на газта, по-малко пушек и по-висока максимална скорост.отделно от тези всички нещта, които писах тука това може да се направи след като се направят всички други неща като тунинг- големи дюзи,голям елемент на помпата,голямо турбо други колектори и т.н., тогава дори ефекта е по голям.примерно на тди само с чип ще качи 10к.с. , а на тди което е над 200 к.с. ще качи 20к.с.може да се говори още много много по темата,но мисля това е достатъчно за сега.
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Друг разпределителен вал за 1.9TDI 1Z+++HP
nkod написа:аз бих казал ето едно не компетентно мнение.не всичко се измерва в к.с. и с колко пари колко коня дава.оригиналния вал на ваг е много спънат.това си проличава едва като покараш с някои друг с по големи градуси и лифт.колегата брум предполагам не е карал и за това не може да даде компетентно мнение.ако сложиш 250 или 260гр. вал, още след парвото палене колата много по лесно се форсира,на място като и дадеш гас и веднага вдига обороти.после колата прави буст с около 200 оборота по рано от преди, без значение с каква турбина си.освен това примерно на 1200-1300 оборота когато още нама налягане от турбото колата има повече сила-дърпа повече. да не говорим за високите обороти , там разликата е в повишаването на максималната скорост с около 5 км в час и намалянето в пушека.интересното в случая е това , че всичко става без да сме увеличили горивото-това показва че колата е станала по икономична.с едно и същто гориво имаме между 10-20 к.с. повече,по добър респонт на газта, по-малко пушек и по-висока максимална скорост.отделно от тези всички нещта, които писах тука това може да се направи след като се направят всички други неща като тунинг- големи дюзи,голям елемент на помпата,голямо турбо други колектори и т.н., тогава дори ефекта е по голям.примерно на тди само с чип ще качи 10к.с. , а на тди което е над 200 к.с. ще качи 20к.с.може да се говори още много много по темата,но мисля това е достатъчно за сега.
Ами защо слюагат колектори от ТДИ 130к.с.ПД???!??!?
- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: Друг разпределителен вал за 1.9TDI 1Z+++HP
Обарнати са , и са с по голям обем , мисля за това ? и по лесно се изграждат пътищата за централен кулер
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта