ostavime написа:Каспър написа:vrangel написа:Ама колко сте найвни всички, когато през дроселовата клапа минава бензин той почиства.Същия ефект ще постигнеш и като откачиш плюсовата клема за 30 минути. Ако ти е наред колата с електрониката НЯМА НУЖДА ОТ ПОЧИСТВАНЕ НА ДРОСЕЛОВА КЛАПА.
![Shocked :shock](./images/smilies/icon_eek.gif)
Това изказване много сериозно успя да ме развесели
![mhihi mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
Направо си е за бисерите
![:bowdown](./images/smilies/bowdown.gif)
Къде бил ключа от бараката
![:banghead:](./images/smilies/banghead[1].gif)
а ние тук се балтавим толкова страници и само си спрягаме лафчета
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
До някъде е прав. Няма нужда да се хилиш така.
Ако колата ти е наред, наистина не би оказало тоооолкова голямо значение почистването на клапата. Факт е обаче, че когато хората имат някакъв проблем, малко са случаите, в които само почистването на клапата го решава. Заблуждават се, че това ще реши проблемите им, но уви...
В кое от тези три изречения пълни с глупости е прав точно, би ли обяснил?
Може би в първото - че минава бензин през дросела при MPI? Бензин през дросела не минава нито пък почиства.
Или във второто - че ще постигнеш ефекта от чистенето с откачането на аку-то?
С откачането на аку-то освен да изчистиш адаптационни стойности и евентуално да изтриеш натрупани грешки друго не правиш.
Или може би в третото - че при редовна електроника няма нужда да чистиш дросела?
Дросела са замърсява от маслени изпарения. Колкото повече остарява мотора, толкова повече се увеличават тези изпарения с износването на мотора. Дори електрониката да е наред в нейните коректурни стойности са заложени някакви граници които са съобразени с живота на автомобила. В този ред на мисли имаш стара кола-износен мотор-сериозни маслени изпарения-невъзможност на електрониката да корегира оборотите на ПХ поради намаления поток въздух заради сериозните замърсявания по гърловината на дросела. Затова се чисти дросела, а не защото електрониката не е наред.
Хайде помислете малко преди да пълните иначе полезната тема с неправилни твърдения.