Въпрос за тампони-за които са модифицирали окачване....

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
mitko85
Мнения: 753
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
Автомобил: E91
Двигател: M47
Местоположение: София

Re: Въпрос за тампони-за които са модифицирали окачване....

Мнениеот mitko85 » Съб 02 юни 2012 11:12


kr1s0 написа:Добре ,щом минава точно на 13мм болта,при заводски размери с отвор 17 вътре болта застава хлабаво ли ? Нещо ми се губи логиката,ако греша ..моля да ме светнете къде mhihi

При заводски размер 17 мм има монтажна(или както майсторите и казват разпорна) втулка, която фиксира тампона към пр. мост. Всички изделия на VW с този тампон са с болт с резба 12х1,5, слагайте смело "спортни" тампони. mhihi




batsande
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 28 май 2006 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за тампони-за които са модифицирали окачване....

Мнениеот batsande » Съб 02 юни 2012 18:29


Момчета, днес пред блока и аз си смених тампоните.Не се наложи да използвам преса за да се избият и набият тампоните.Колата е вече стабилна и спря да тропа.Е верно смених един шарнир и два тампона на стаб. щангата(които всъщност ми отнеха повече време от носачите),но вече няма, като мина през дупка и волана да се завърта сам.


batsande
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 28 май 2006 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за тампони-за които са модифицирали окачване....

Мнениеот batsande » Съб 02 юни 2012 19:03


А това за вътрешния диаметър според мен е малко недомислица на VW. Този тампон го монтират на Голф-Джета-Венто,Пасат,Ибиза,Кордоба,Толедо и оригинално е с 17мм вътрешен диаметър и с болт 12х1,5мм резба.На повечето от изброените модели за да се центрира тампона идеално,преди да се навие и стегне болта се вкарва метална ламаринена втулка, която е с 10-тина мм бо висока от тампона. Но на някои модели това не се налага, зашото моста е с предвидени ограничителни фаски с формата на С и това пречи на тампона да се размести или да се подведе накриво.В случая с плътния тампон диаметъра му е 13мм и директно се стяга без да се вкарват втулки.


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за тампони-за които са модифицирали окачване....

Мнениеот kr1s0 » Съб 02 юни 2012 21:14


какъв е бил смисъла тогава да се правят такива тампони,че и втулки ? повече работа ли да има,икономия на материал в тампоните ли ? :lol:


Потребителски аватар
batko_miro
Мнения: 1636
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
Автомобил: VW Golf
Двигател: CHGA 2010
Местоположение: София

Re: Въпрос за тампони-за които са модифицирали окачване....

Мнениеот batko_miro » Съб 02 юни 2012 21:20


Ми така са го измислили умните шваби бе мен, по тая логика, какъв е смисъла изобщо да има тампони там, а не заварка за магарето mhihi


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за тампони-за които са модифицирали окачване....

Мнениеот kr1s0 » Съб 02 юни 2012 23:58


ее не въпроса ми не е толкова нелогичен,колкото този,с който си дал пример.имам предвид,че без тези втулки е можело да се мине,но без тампони изобщо няма как :beer



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: paagrio и 12 госта