проблем с втората охладителна перка на голф3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
miropetko
Мнения: 136
Регистриран на: Чет 14 авг 2008 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

проблем с втората охладителна перка на голф3

Мнениеот miropetko » Съб 02 юни 2012 17:58


Имам проблем с втората охладителна перка /тя е без ел.двигател и се задвижва с ремък от електрическата/.Понеже не може да се извади ми се струва ,че трябва да се демонтират радяторите.Може ли някой да ми каже реда на демонтажа. :beer




Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: проблем с втората охладителна перка на голф3

Мнениеот bobocamaro » Съб 02 юни 2012 21:45




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем с втората охладителна перка на голф3

Мнениеот zfa159 » Съб 02 юни 2012 23:56


Голф 3 с две перки,значи или е с климатик или е дизелов :)
Ако е с климатик,става още по-сложно.
Перките са така глупаво измислени,че за да ги свалиш,трябва да свалиш всичко - решетката,бронята,гредата под бронята,климатичния радиатор и водния радиатор.За Голф 3 с климатик водния радиатор е доста голям и трябва да се свалят и фаровете,защото иначе не може да излезе напред. За да свалиш климатичния радиатор,трябва в системата да няма фреон.Колкото и да искаш,не може да се изсуче на някъде,защото и отгоре и отдолу има по един маркуч и няма ход на никъде (поне не достатъчен,за да измъкнеш водния).Обикновено горната гайка на маркуча спича жестоко и не се развива и трябва да се свали целия маркуч директно долу от фланеца на компресора,за да се измъкне радиатора.Долния маркуч не го пипаш.Ако горната гайката не се развива,но изгаряш от желание все пак да развиеш,по-добре недей,защото после ще трябва да се правят резби и става сложно и скъпо.
По повод самата перка - ремък я задвижва от другата,обаче ремъците за там са 3 размера с много малка разлика (т.е. ти трябва да видиш номера от стария или да имаш добър достъп,за да можеш да си мериш кой от 3-те става най-добре).Ремъка струва 7-10лв в Елит Кар,където не винаги ги има налични и 3-те размера,ама на места стигат и цени от по 35-40лв :screwy .Някои хора успяват да бръкнат отвътре покрай витлата на перките и да го сложат - аз съм пробвал на един клиентски голф 3,играх си над 2 часа - никакъв резултат,освен че изпуснах новия ремък отпред и така или иначе се видя,че ще се разглобява.Поради тази причина вече не се и опитвам - дойде ли Голф-че с такъв проблем,директно разглобявам и сменям като бял човек :)
:beer


miropetko
Мнения: 136
Регистриран на: Чет 14 авг 2008 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с втората охладителна перка на голф3

Мнениеот miropetko » Нед 03 юни 2012 13:15


Мерси за отговорите колеги :beer


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Re: проблем с втората охладителна перка на голф3

Мнениеот slav » Нед 03 юни 2012 19:31


Ако проблема е в ремъка наистина става и без сваляне на нищо но е яко тегава работа. Моя се беше откачил и така и не разбрах до сега какъв зор видя за да падне. Успях да го сложа но по-трудно нещо по колата си не съм правил. Стана по следния начин: ремъка минава между перките и радиатора макар и малко трудно (при мен се беше откачил само от едната но минава и през двете);закачих го за шайбата на едната (по спомен тази с електромотора), а на другия край завързах две тънки въженца, с тяхна помощ между перките успях да изпъна ремъка и да го наглася от единия край в улея и на другата ролка, като същото време изпъвах добре, след това както опъвах с едната ръка с другата завъртях внимателно перката, така че ремъка да се качи сам и успях. Както, като деца качвахме веригите на колелата, когато паднеха. Стана но след два часа чудене, мъки и пробване на варианти :D Затова споделям и начина, че може да е полезен на някой. Пък може и по-лесен начин да има ама аз не се сещам.
Иначе ако проблема е нещо в перките наистина трябва да се разглоби половината кола. Малко тъпо са го направили иначе добрия и елементарен автомобил :D Можеше да измислят нещо да се свалят отзад ... и място има достатъчно ама .......


miropetko
Мнения: 136
Регистриран на: Чет 14 авг 2008 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с втората охладителна перка на голф3

Мнениеот miropetko » Нед 03 юни 2012 21:24


При мен проблема е в самата перка.Затова питам за реда на демонтаж.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 69 госта