



Замириса на тоалетна във влак!!!
Замириса на тоалетна във влак!!!
Преди малко изкачвах едно ногорнище и ми се наложи да спра и да потегля при което резултата беше яко форсиране на пулосъединител последвано от силна миризма на влакова тоалетна.Предполагам че е от съединителя, но въпроса ми е следния---може ли да сам го скапал нещо тъй като го смених с чисто нов преди 10 дни и ще е супер кофти ако сам го преебал се пак скъпо удоволствие излезна.Моляви изкажете мнение тъй като ми е яко кофти сега! 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
smoky написа:... диска надран...
Колега, а смени ли го този надран диск? Защото ако си оставил надрания, резултата скоро отново ще бъде нулев! Някои съм чувал, че се опитват да го шлайфат, ама не става работата...
А за тръгването... ми повечко газ, че да не загасне и по рязко отпускане на съединителя! Е, не като на дръпка, де!

Да сичко смених феродовия-тоя надрания~притискателен ли му се казва незнам~ даже накав семеринг и няква месингова втулка а и маслото майстора ме накара вика така и така сичко влиза в цената по добре да ги сменим сичките работи!Проблема е че досега сам карал автоматик и тия неща със съединителя са много нови за мен може малко тъпи въпроси да задавам ама верно неразбирам! 

- Muncho
- Мнения: 2996
- Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
В краен случай за да си улесниш живота при тръгване от наклон можеш да използваш ръчната спирачка. Гледам доста шофьори го практикуват
.. особено полезен метод при задръстване на наклон ( дето се предвижваш с по 2-3 метра на едно тръгване и колите са на 30 сантима една от друга ).
Започваш да отпускаш съединителя докато усетиш че предницата започне да се вдига и тогава отпускаш ръчната.
Бтв.. не знам до колко е полезно да се върти на полусъединител с високи обороти.

Започваш да отпускаш съединителя докато усетиш че предницата започне да се вдига и тогава отпускаш ръчната.
Бтв.. не знам до колко е полезно да се върти на полусъединител с високи обороти.
- d3f
- Мнения: 83
- Регистриран на: Сря 08 фев 2006 23:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
smoky написа:Да сичко смених феродовия-тоя надрания~притискателен ли му се казва незнам~ даже накав семеринг и няква месингова втулка а и маслото майстора ме накара вика така и така сичко влиза в цената по добре да ги сменим сичките работи!Проблема е че досега сам карал автоматик и тия неща със съединителя са много нови за мен може малко тъпи въпроси да задавам ама верно неразбирам!
Знаеш какво, земи покарай некоя жигула и се по упражнявай на съединитела


П.П. Кви пари излезна сичко?
П.П.2. Няма ли да минеш да ти се посмея малко на живо, кво само се праиш, че работиш

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта