проблем с турбо на Б5
- nikolow_kz
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 16 окт 2006 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
проблем с турбо на Б5
колеги, защо като измина около 30 000км турбината започва да ми прави някви проблеми? имам чувството. че не работи в пълен капацитет!къде мога да я отремонтирам и колоко горе дол ще ми струва?благодаря предварително!!
- nikolow_kz
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 16 окт 2006 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
- 20vTurbo
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
- Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
- Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
- Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
- Контакти:
Колега, първо те съветвам да си провериш всички вакуумни тръбички. Те са евтини и са 4 или 5 така че може да ги смениш профилактично. Второ да провериш много внимателно всички гумени тръби и снадки от въздушният филтър до двигателя. Има една тръба която отива мисля че беше до сервото на спирачките и прави завой под прав ъгъл. Много често се цепи точно от вътрешната страна на ъгъла.
Също така е възможно и да е DV-то което контролира ре циркулирането на въздуха през турбината при затворена дроселова клапа. То има вътре една деликатна мембранка която се къса и почва да пропуска въздух.
Също така ще е много добре да я закачиш за някой VAG-COM и да ти каже точно какво я боли. Като извадиш кодовете ги напиши тука и мога да ти дам по-точни напътствия.
Само да вметна че съвсем ама изобщо не е сигурно че турбината е развалена и се нуждае от поправка. Компютъра контролира налягането в турбината и когато има несъответствие между зададено и актуално налягане отваря уейстгейта като предпазно действие за двигателя. Казват му "Лимп Мод". Това често се дължи на изтичане на налягане или на развален дебитометър (MAF) който подава грешни стойности на комютъра. Аз съм на третия такъв в момента.
Също така е възможно и да е DV-то което контролира ре циркулирането на въздуха през турбината при затворена дроселова клапа. То има вътре една деликатна мембранка която се къса и почва да пропуска въздух.
Също така ще е много добре да я закачиш за някой VAG-COM и да ти каже точно какво я боли. Като извадиш кодовете ги напиши тука и мога да ти дам по-точни напътствия.
Само да вметна че съвсем ама изобщо не е сигурно че турбината е развалена и се нуждае от поправка. Компютъра контролира налягането в турбината и когато има несъответствие между зададено и актуално налягане отваря уейстгейта като предпазно действие за двигателя. Казват му "Лимп Мод". Това често се дължи на изтичане на налягане или на развален дебитометър (MAF) който подава грешни стойности на комютъра. Аз съм на третия такъв в момента.
- nikolow_kz
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 16 окт 2006 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
- nikolow_kz
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пон 16 окт 2006 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
nikolow_kz написа:
131 помпа-дюза?!
Супер е Smile.Дано да не е на много километри.Карай го само с хубава нафта и му се радвай Smile
дааа и гледай по важните неща - по добре е да се изръсиш за някаква гумичка 100 лева , отколкото да ги дадеш за "зеления кит" а да караш със старата.... а и маслото - хубавите неща с хубави масла

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 113 госта