проблем с турбо на Б5

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
nikolow_kz
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 16 окт 2006 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

проблем с турбо на Б5

Мнениеот nikolow_kz » Пет 20 окт 2006 16:32


колеги, защо като измина около 30 000км турбината започва да ми прави някви проблеми? имам чувството. че не работи в пълен капацитет!къде мога да я отремонтирам и колоко горе дол ще ми струва?благодаря предварително!!




Потребителски аватар
sasho_mf
Мнения: 622
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
Автомобил: Toyota Corolla Verso
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот sasho_mf » Пет 20 окт 2006 16:40


Какво разбираш под проблеми и от каде си сигурен че се нуждае от ремонт.В смисъл дали нещо не ускорява или усещаш че ти прекъсва или какво?


Потребителски аватар
nikolow_kz
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 16 окт 2006 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Мнениеот nikolow_kz » Пет 20 окт 2006 16:47


не ускорява както трябва все едно издища, а и спира от време на време-което е доста рисковано при изпреварване и т.н.т


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Пет 20 окт 2006 17:10


Колега, първо те съветвам да си провериш всички вакуумни тръбички. Те са евтини и са 4 или 5 така че може да ги смениш профилактично. Второ да провериш много внимателно всички гумени тръби и снадки от въздушният филтър до двигателя. Има една тръба която отива мисля че беше до сервото на спирачките и прави завой под прав ъгъл. Много често се цепи точно от вътрешната страна на ъгъла.
Също така е възможно и да е DV-то което контролира ре циркулирането на въздуха през турбината при затворена дроселова клапа. То има вътре една деликатна мембранка която се къса и почва да пропуска въздух.

Също така ще е много добре да я закачиш за някой VAG-COM и да ти каже точно какво я боли. Като извадиш кодовете ги напиши тука и мога да ти дам по-точни напътствия.

Само да вметна че съвсем ама изобщо не е сигурно че турбината е развалена и се нуждае от поправка. Компютъра контролира налягането в турбината и когато има несъответствие между зададено и актуално налягане отваря уейстгейта като предпазно действие за двигателя. Казват му "Лимп Мод". Това често се дължи на изтичане на налягане или на развален дебитометър (MAF) който подава грешни стойности на комютъра. Аз съм на третия такъв в момента.


Потребителски аватар
nikolow_kz
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 16 окт 2006 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Мнениеот nikolow_kz » Съб 21 окт 2006 16:06


колега, благодаря ти, прав си! има маркуч който е спукан, той излиза от турбината и се разклонява-точно на разклонението е сцепен!яко ще ме браснат за него, защото преди време смених една снадка кам интерколера и тя беше 47лв! но все пак няма да е като да плащам за турбо!! :) благодаря още 1


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Съб 21 окт 2006 17:28


Браво. Колата ти ме кефи ... какъв е бодикита? Изглежда много добре, но го пази зимата. Също така това ксенони ли са?


Потребителски аватар
nikolow_kz
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 16 окт 2006 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Мнениеот nikolow_kz » Нед 22 окт 2006 10:24


Бодикита майстора знае какъв е , а ако успея да издуржа до зимата с цели брони ще е късмет , защото както е тръгнало..!Искаше ми се да са ксенони но много набъбна цената!За кита мисля че е вибро или фибро кит, но не съм убеден,някакъв зелен е !Какво ти е мнението за 131 помпа-дюза?!


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 22 окт 2006 11:05


nikolow_kz написа:131 помпа-дюза?!


Супер е :).Дано да не е на много километри.Карай го само с хубава нафта и му се радвай :)


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 22 окт 2006 11:10


nikolow_kz написа:
131 помпа-дюза?!


Супер е Smile.Дано да не е на много километри.Карай го само с хубава нафта и му се радвай Smile

дааа и гледай по важните неща - по добре е да се изръсиш за някаква гумичка 100 лева , отколкото да ги дадеш за "зеления кит" а да караш със старата.... а и маслото - хубавите неща с хубави масла :)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 113 госта