забравих да снимам че цел ден го сглобявам франкленщаин и вече движи от около 1 час
проекта е 1Y с помпа от 1.6 тд колектора от 1Y сложен на обратно турбина от форд 1.8 д некав малак гарет геит от браво смукател от AFN и некав кулер (които още не е сложен)бюджета на проекта е 50 лв за помпа другото от бараката
проблемите болчето за горивото е на макс е може и още ама оборотите се вдигат много но колата не върви като хората по добре е но не е както трябва няма гориво какви дюзи да ползвам сега е с оргиналните от 1Y или какви распръсквачи някаде четох за такива от 2.4 петак има ли нещо такова ??



ГНП от 1.6 TD на 1.9TD AAZ
- martin4o_mom4e
- Мнения: 376
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Пазарджик
Re: ГНП от 1.6 TD на 1.9TD AAZ
Напълно е възможно дюзите да ти малки вече.На 1Y дюзите са 130 барови, на AAZ са 150, а на SB (1.6 ТДИ) са 155 барови.Според мен тези 155 баровите ще ти сваршат идеална работа.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: ГНП от 1.6 TD на 1.9TD AAZ
на моите пише 155 бара а мотора ми е ААZ 

- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: ГНП от 1.6 TD на 1.9TD AAZ
Ами на SB не бяха ли 165 бара 

- stangero
- Мнения: 548
- Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lozen
Re: ГНП от 1.6 TD на 1.9TD AAZ
не е ли като при тди няма ли значение отворите на распръсквача а налягането си е отделно с него не може да увеличиш горивото ??
междо другото днеска се откъсна трабичката за захранване на турбината и тя маи предаде ...утре ще мислиме неква друга
междо другото днеска се откъсна трабичката за захранване на турбината и тя маи предаде ...утре ще мислиме неква друга
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: ГНП от 1.6 TD на 1.9TD AAZ
При ТДИ е малко по-друг принципа, един път е отворите и втори път налягането . При нашите не съм сигурен дали има различни отвори(размери) между разпръсквачите .Някъде бях чел за дюзи от Мерц , ма точно от кой
забравих ,били с по-голям дебит и резбата -същата. Има една опасност при предкамерния мотор- много не бива да се прекалява с "тунинга", заради опасността от прегряване 


- stangero
- Мнения: 548
- Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lozen
Re: ГНП от 1.6 TD на 1.9TD AAZ
колата тръгна с неините дюзи оказа се че помпата не се цашепва по щифт като на ТДИ а по белег и до сега е била на 1 зъб закъснение днеска я мръднах сложихме кулер турбината яко се е разшляпала след случката с захранващотото масло но се държи и колата върви доста прилично даже и свалих и налягането че да не се счупи турбото уре ще кача снимки 

- martin4o_mom4e
- Мнения: 376
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Пазарджик
Re: ГНП от 1.6 TD на 1.9TD AAZ
Разликата в дюзите между ААЗ и СБ моторите са точно в разпръсквачите,останалата част от дюзата са идентични.Понеже е много трудно да си намериш само разпръсквачи от СБ,отколкото самите дюзи.А и има още нещо,ако ще слагате други дюзи гледай да са в диапазона мах +20 бара по-големи от стандартните ти (не общо,а на всяка дюза)които дават за мотора,в противен случай помпата няма да може да смогне на налягане,
- stangero
- Мнения: 548
- Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lozen
Re: ГНП от 1.6 TD на 1.9TD AAZ


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта