


лесно загряване на Джета 2 1,6д JP
- GOLF_SB_1991
- Мнения: 387
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 16:41
- Автомобил: VW JETTA MK2
- Двигател: JP
- Местоположение: troyan
лесно загряване на Джета 2 1,6д JP
Здр колеги имам проблем с бързото загряване на автомобила ми тои е vw jetta mk 2 с мотор 1.6д код jp интересувам се ако сменя радиатора с наи големия в момента е с средниа размер които до колкото знам е и оригиналниа ще има ли осезаема разлика днес си взех и нова перка с две степени че старата се порази и като цяло ако е с по големия радиотор дали трябва да се сменя и водната помпа благодаря.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: лесно загряване на колата
бързото загряване сефте чувам да е пролем.Ако не прегрява а просто си загрява,значи имаш хубав термостат.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: лесно загряване на колата
ами то бързото загряване се случва в малкия кръг ,а не в големия. Голям радиатор ще ти трябва ,ако прегрява често 

- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: лесно загряване на колата
Аз защо си мислех, че всички ТД-та на МК2 излизат с най-големия размер радиатор
Действително, както ти каза колегата - загряването докато отвори втория кръг ще е същото, оттам насетне вече с малко по-голямата пита на радиатора ще хлади една идея по-добре, но ако я зориш много и голям радиатор мисля, че няма да помогне.

- GOLF_SB_1991
- Мнения: 387
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 16:41
- Автомобил: VW JETTA MK2
- Двигател: JP
- Местоположение: troyan
Re: лесно загряване на колата

- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: лесно загряване на колата
Щом не се е пуснала причините са 2:
- блокирал термостат - не отваря към 2ри кръг
- дефектирал датчик за перката, който седи на радиатора.
Лесно можеш да установиш дали е термостат, като подмине средата пипни двата дебели маркуча дали са топли. Ако единият е студен - значи просто си върти водата само в малкия кръг. Ако са топли и двата - т.е. върти водата през радиатора е възможно датчикът, който пуска перката да е дефектирал. Проблемът в твоя случай изобщо не мисля, че е в размера радиатор
Гледам, че си правил опити да пускаш перката без датчика - ако не сработва - значи може и тя да е причината, чисто и просто охлаждането да става само от възд.струя, която обдухва радиатора. Между другото на бушонното табло има предпазител (не ми се рови да ти кажа кой точно е), който е именно за перката, беше 20 или 30А, прегледай и това.
- блокирал термостат - не отваря към 2ри кръг
- дефектирал датчик за перката, който седи на радиатора.
Лесно можеш да установиш дали е термостат, като подмине средата пипни двата дебели маркуча дали са топли. Ако единият е студен - значи просто си върти водата само в малкия кръг. Ако са топли и двата - т.е. върти водата през радиатора е възможно датчикът, който пуска перката да е дефектирал. Проблемът в твоя случай изобщо не мисля, че е в размера радиатор

Гледам, че си правил опити да пускаш перката без датчика - ако не сработва - значи може и тя да е причината, чисто и просто охлаждането да става само от възд.струя, която обдухва радиатора. Между другото на бушонното табло има предпазител (не ми се рови да ти кажа кой точно е), който е именно за перката, беше 20 или 30А, прегледай и това.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: лесно загряване на колата
Колегата stefan4o се е изказал по въпроса
, аз само искам да добавя , че ако на някого му се случи колата да загрее доста ( поради някаква причина ) и това не е липсата на охл.течност , е добре да не се гаси колата, според пътя намаляш натоварването на двигателя колкото може и да се пусне парното на макс и вентилатора на последната степен , е ..верно става да си е.. родата жега вътре ( отваряш прозорците
), понякога това може да "спаси" мотора от прегряване и след като се поохлади, да се спре и търси причината..


- GOLF_SB_1991
- Мнения: 387
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 16:41
- Автомобил: VW JETTA MK2
- Двигател: JP
- Местоположение: troyan
Re: лесно загряване на колата
благодаря колеги проблема беше в перката вече съм с такава с две степенни но моят датчик е за такава с една мога ли да сменя само него или да оставя само по бързата степен как е по добре мисля да добавя копче за принудително пускане а за маркучите и двата са топли проверявал съм го 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pspetkow и 36 госта