
Малко помощ за неравномерна работа на двигателя.
- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Малко помощ за неравномерна работа на двигателя.
Най-вероятно след смяната на тампона нещата ще се оправят. Стискаме палци де 

- Exell
- Мнения: 2232
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Все НякъДе
Re: Малко помощ за неравномерна работа на двигателя.
И така , успях да сколасам преди да се стъмни или да завали.
- след смяна на свещите /и ЧЕТИРИТЕ нови , NJK made in Japan/ ефект нямаше. Тоест , колата си работи на ниски обороти и тресе леко /на празен ход/ , а като извадя кабела на 4-ти цилиндър разлика в поведението му никаква!
Бях се засилил за нови кабели /особено тоя дългия на 4-ти , защото нямах същия за проба/ , но реших да пробвам да сменя сам и тампона на моно-тоОооо , който предвидливо си закупих през деня .
Ето ги и новите и старите , понеже в темата стана на въпрос , че нямало много разлика.... и според мен няма , освен че е почерняла набора.


Както каза един съсед : "Епа тия свещи /старите/ ше изкарат още толкова км. уе"
- след много премеждия /предимно с гаечния ключ/ успях да сваля стария тампон. Видимо отстрани си изглеждаше страхотно , но след демонтажа му , се видя колко е изстрадал. Ето го и него:


Та със смяната му си реших проблема от тази тема:
viewtopic.php?f=5&t=239277
, но странното тресене на празен ход си остана. Мисля , че вече е въпрос до настройка , но ще видим.
Факт е , че след смяната на тампона като издърпах кабела на 4-Ти
и се усети , че колата е с цилиндър по-малко :>
Съвета ми е , този тампон да се сменя и при странни шумове /свистене/ идващи от него , защото пак казвам , моя видимо нямаше скъсано .
- след смяна на свещите /и ЧЕТИРИТЕ нови , NJK made in Japan/ ефект нямаше. Тоест , колата си работи на ниски обороти и тресе леко /на празен ход/ , а като извадя кабела на 4-ти цилиндър разлика в поведението му никаква!
Бях се засилил за нови кабели /особено тоя дългия на 4-ти , защото нямах същия за проба/ , но реших да пробвам да сменя сам и тампона на моно-тоОооо , който предвидливо си закупих през деня .
Ето ги и новите и старите , понеже в темата стана на въпрос , че нямало много разлика.... и според мен няма , освен че е почерняла набора.
Както каза един съсед : "Епа тия свещи /старите/ ше изкарат още толкова км. уе"

- след много премеждия /предимно с гаечния ключ/ успях да сваля стария тампон. Видимо отстрани си изглеждаше страхотно , но след демонтажа му , се видя колко е изстрадал. Ето го и него:


Та със смяната му си реших проблема от тази тема:
viewtopic.php?f=5&t=239277
, но странното тресене на празен ход си остана. Мисля , че вече е въпрос до настройка , но ще видим.
Факт е , че след смяната на тампона като издърпах кабела на 4-Ти

Съвета ми е , този тампон да се сменя и при странни шумове /свистене/ идващи от него , защото пак казвам , моя видимо нямаше скъсано .
- boro7777777
- Мнения: 215
- Регистриран на: Съб 19 май 2012 17:41
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пазарджик,София
Re: Малко помощ за неравномерна работа на двигателя.
Моят като го сменях,моното се клатеше около 2-3 сантиметра,не знам как държал даже.Сега мърка с новия. 

- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Малко помощ за неравномерна работа на двигателя.
Exell написа:Както каза един съсед : "Епа тия свещи /старите/ ше изкарат още толкова км. уе"
Колега, явно си карал с различни свещи като пробег, щото тия, които си показал в последния пост не изглеждат като тази на първия. Прикрепям уголемен размер на електрода. Аз, ако разбира се нямам проблем с очите, го виждам като равностранен триъгълник, а не като елипса в перспектива на цилиндричното тяло по средата. Тази свещ според мен е 100% за смяна, нищо, че оборотите ти няма да се оправят от това. Моите свещи, които смених преди малко изглеждаха досущ като тази от първия ти пост и 4-те (понеже ги сменям заедно, а не по една или две) и разлика в топлото палене веднага се усети (както споменах моите са на около 40-50 000км или 4 години). Според мен не си сбъркал, че си ги сменил. А на комшията ти - му ги подари старите да кара той с тях, щом са му харесали толкоз

- Прикачени файлове
-
- 2.jpg (88.31 KиБ) Видяна 2988 пъти
Последна промяна от stefan4o на Пон 04 юни 2012 19:45, променено общо 1 път.
- Exell
- Мнения: 2232
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Все НякъДе
Re: Малко помощ за неравномерна работа на двигателя.
Стефчо , старите свещи съм ги сменил лично аз , преди около 5 години , 4-те заедно , купих ги , разгледах ги и ги смених
Това , че една има малко по-различно износване от останалите , не означава , че си купувам по 1 свещчика на година

П.П.
Факт е , че колата пали в пъти по лесно

Това , че една има малко по-различно износване от останалите , не означава , че си купувам по 1 свещчика на година



П.П.
Факт е , че колата пали в пъти по лесно

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Малко помощ за неравномерна работа на двигателя.
Виж какво съм ти писал преди!
- Exell
- Мнения: 2232
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Все НякъДе
Re: Малко помощ за неравномерна работа на двигателя.
И така , драмата продължава. Съскането изчезна , колата стана една идея по-пъргава и по-тиха , по-лесно пали , но...... Но ниските обороти на празен ход и на бенз и на газ си останаха. Някой идея?
Датчика за температура има ли някаква роля тук?
Датчика за температура има ли някаква роля тук?
- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Малко помощ за неравномерна работа на двигателя.
На бензин би следвало да има, но на газ... Ако и на двете горива са зле, значи едва ли е причината в него
Огледай още някъде да няма пробойни, понеже сместа на ПХ е най-уязвима откъм засмукан допълнително въздух.

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Малко помощ за неравномерна работа на двигателя.
що не видях къв е кода на двигатела?Ниски обороти може единствено от центровката и ако е моно мотроник-от ТПС да се докарат/ако всичко друго е наред де/.За начало пробвай като изключиш стъпковия мотор как са..
- Exell
- Мнения: 2232
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Все НякъДе
Re: Малко помощ за неравномерна работа на двигателя.
Exell написа:..............Двигателя е ABD на Голф 3 , ако има значение с гаЗ. Благодаря предварително.



-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 12:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен/Варна
Re: Малко помощ за неравномерна работа на двигателя.
А центровката на празния ход от изпарителя добре ли е направена? в смисал с малка корекция на винта на изпарителя може и да се оправи ПХ на газ. На бензин може и от темп. датчик да е.
- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Малко помощ за неравномерна работа на двигателя.
Има и такъв вариант - прецакан датчик на антифриза - клати обороти на ПХ + неправилна центровка на газовата. Възможно е, действително 

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Малко помощ за неравномерна работа на двигателя.
stefan4o написа:Има и такъв вариант - прецакан датчик на антифриза - клати обороти на ПХ + неправилна центровка на газовата. Възможно е, действително
Има и вариант износени писти на ТПС-а...
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Малко помощ за неравномерна работа на двигателя.
Именно,за това го карам да изключи степ мотора.Тогава компа заема аварийни стойности и би трябвало да вдигне оборотите на 1100-200.Ако не мръднат,значи моторчето не работи,ако се вдигнат,значи проблема е в ТПС-а.Първо ще трябва да го замери как е на затворена клапа,после може вече да го посъветвам кво да прави.Не е зле и да се почисти дроселовата клапа преди всичко останало...възможно е всичко да си работи...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Ивайло Димов и 75 госта