Здравейте колеги, може ли да ми кажете какви тампрони да си взема за голфа...Става въпрос за задния и предния мост + тампоните на носачите,а бе с една дума искам да сменя всички тампони на колата...
Предлагаха ми от Ауди ТТ какво ше кажете?
Тампони на Голф 4
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тампрони на Голф 4
Тампони на задния мост - взимаш си каквото излиза за колата ти.
Тампони за отпред :
-горе на макферсона - каквото си излиза за колата,такова си взимаш
-на носачите - предните са еднакви на всички
-на носачите - задните са два типа - стандартен,който си е с два процепа и заминава за около 30-40 000км максимум в нашите условия.Другите са плътни - монтират се на Audi S3 и Audi TT .Не знам да се слагат сериино на някой VW .Те са по-подходящи за нашите пътища,защото са доста по-здрави и практически карат вечно.Возията става една идея по-дървена,ама всичко е въпрос на компромис.
-биалетки - те си вървят к-т с тампоните им,редовно се прецакват при Golf 4.Там вариантите са два - метална биалетка и пластмасова.Освен цената и материала,друга разлика нямат.Според мен няма смисъл да са метални,освен ако изрично за въпросния двигател не ги дават метални (за 1.8Т примерно си ги дават метални изрично).Гумената част и на двете е една и съща т.е. би следвало да имат еднакъв живот.
-тампони на стабилизиращата щанга - там е ужасно положението.Тампони се предлагат всякакви,ама има една подробност - заводския тампон отвътре има едно като текстил,което е между гумата и щангата и служи за това,тампона да не скърца в метала.Евтините тампони,че и скъпите,които се продават на пазара,нямат този текстил и дори обилно намазани с грес,се разскърцват малко след монтажа.Затова тези не е зле да си ги поръчаш оригинални или ако не са разбити,да не ги пипаш въобще
Други тампони по ходовата нямаш,освен шок тампоните на амортисьорите.

Тампони за отпред :
-горе на макферсона - каквото си излиза за колата,такова си взимаш
-на носачите - предните са еднакви на всички
-на носачите - задните са два типа - стандартен,който си е с два процепа и заминава за около 30-40 000км максимум в нашите условия.Другите са плътни - монтират се на Audi S3 и Audi TT .Не знам да се слагат сериино на някой VW .Те са по-подходящи за нашите пътища,защото са доста по-здрави и практически карат вечно.Возията става една идея по-дървена,ама всичко е въпрос на компромис.
-биалетки - те си вървят к-т с тампоните им,редовно се прецакват при Golf 4.Там вариантите са два - метална биалетка и пластмасова.Освен цената и материала,друга разлика нямат.Според мен няма смисъл да са метални,освен ако изрично за въпросния двигател не ги дават метални (за 1.8Т примерно си ги дават метални изрично).Гумената част и на двете е една и съща т.е. би следвало да имат еднакъв живот.
-тампони на стабилизиращата щанга - там е ужасно положението.Тампони се предлагат всякакви,ама има една подробност - заводския тампон отвътре има едно като текстил,което е между гумата и щангата и служи за това,тампона да не скърца в метала.Евтините тампони,че и скъпите,които се продават на пазара,нямат този текстил и дори обилно намазани с грес,се разскърцват малко след монтажа.Затова тези не е зле да си ги поръчаш оригинални или ако не са разбити,да не ги пипаш въобще

Други тампони по ходовата нямаш,освен шок тампоните на амортисьорите.

Re: Тампрони на Голф 4
Колега мерси за подробната информация 
А какво мислите за полиетиленовите тампони на задния мост ?

А какво мислите за полиетиленовите тампони на задния мост ?
- madwifi
- Мнения: 231
- Регистриран на: Вто 22 юли 2008 14:35
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: 1.9D AEF
- Местоположение: София
Re: Тампони на Голф 4
Най-вероятно имаш предвид полиуретанови тампони. С тях окачването става доста по-твърдо и не ти ги препоръчвам за нашите разбити пътища.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Тампрони на Голф 4
zfa159 написа:Затова тези не е зле да си ги поръчаш оригинални или ако не са разбити,да не ги пипаш въобще
То май това важи за цялото окачване

- madwifi
- Мнения: 231
- Регистриран на: Вто 22 юли 2008 14:35
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: 1.9D AEF
- Местоположение: София
Re: Тампони на Голф 4
-биалетки - те си вървят к-т с тампоните им,редовно се прецакват при Golf 4.Там вариантите са два - метална биалетка и пластмасова.Освен цената и материала,друга разлика нямат.Според мен няма смисъл да са метални,освен ако изрично за въпросния двигател не ги дават метални (за 1.8Т примерно си ги дават метални изрично).Гумената част и на двете е една и съща т.е. би следвало да имат еднакъв живот.
Не е задължително да са комплект. В VW продават отделно и само тампони за биалетки ама само за металните. Аз при 1.8Т си купих оригиналните тампони на биалетките, бяха около 14лв общо.
- dionick
- Мнения: 41
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 0:36
- Автомобил: VW Bora 2003
- Двигател: ASZ
- Местоположение: UK
Re: Тампони на Голф 4
ivan0v написа:Здравейте колеги, може ли да ми кажете какви тампрони да си взема за голфа...Става въпрос за задния и предния мост + тампоните на носачите,а бе с една дума искам да сменя всички тампони на колата...
Предлагаха ми от Ауди ТТ какво ше кажете?
Колега да разбирам ли че питаш каква марка тампони да си купиш? Има достатъчно информация тук но всепак хората препоръчват тези
http://www.zf.com/brands/content/en/lem ... erder.html
Аз лично съм в твоята ситуация, купих си Lemforder но още не съм ги монтирал за да дам мнение. Ако ще сменяш вземай нещо читаво както колегите по-горе споменават. За полеуретана съм чувал че втвърдява возията една идея, но зависи от полеуретана всепак, има Powerflex тампони за които се твърди че имат еластичността на гумата и 9 живота

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта