Проблема се състои в това,че колата загря до 100-110 градуса,спрях отворих капака и какво да видя..перката не работи,пипнах долния маркуч и беше леко надут,горния гореше и си беше стабилно напомпан.Докоснах самия радиатор отпред ,за да видя дали е топъл както маркучи към тройника,но и той беше хладък.Това ми говори,че термостата е блокирал в полузатворено положение (пропуска много малко охладителна течност към радиатора,затова той е хладък).Невключването на перката се дължи на това,че датчика за нея се намира в долния ъгъл на радиатора,но той не се е нагрял достатъчно,поради това че не навлиза напълно вече "стоплената" течност.
Нямам течове,загуби на охладителна течност и прочие.Като пусна да духа в купето топло на 4 не се вдига стрелката,нито пада.
Правилно ли съм се насочил за термостата.Чета ,че се намира при помпата за хидравликата,и е нужно да се свали тя с конзолата,за да може да подменя термостата.
Съжалям за дългото обяснение колеги,но съм малко афектиран и ме изби

Благодаря предварително за отговорите ви.


едит:Да добавя,че днес следобяд я оставих на 90 и малко градуса.След като я паркирах чух,че перката все още работи след като я загасих - както си му е реда..
Вчера пак я чух да работи,но сега преди малко не се включи дори на 100+