Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот shanadjiqta » Сря 06 юни 2012 20:09






shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот shanadjiqta » Сря 06 юни 2012 21:05


направих някой замервания днес и ми се струва,че нещата не стоят много добре и ще му мислим какво да правим..

0-100:

http://vbox7.com/play:a816ec9e2f

100-200 на пета:

http://vbox7.com/play:810ef8ac32

150-225:

http://vbox7.com/play:f150eb1b82

Значи първото,което ми прави впечатление е като го стартирам от място и изцедя първата до 45 някъде като бия веднага втора леко забива муцуната и тогава наема.Сигурно за това до 100 пътувам 7,5-7,6 секунди което не мисля че е нормално.Другото,което ме притесни е ниската максимална скорост-225 някъде на равен участък.Не може повече и имам чувството,че не му достига гориво.Горивната помпа му е стоковата,но тази в резервоара беше останала от АБФ-а като взех купето и не я знам с какъв произход е.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19315
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот stefan4o » Сря 06 юни 2012 21:30


ЭКСПЛУАТАЦИОННЫЕ ПОКАЗАТЕЛИ
Максимальная скорость 224 км/час
Время разгона (0-100 км/ч) 7.8 с

Ако вярваме на тоя тефтер нямаш повод за притеснение :wink:


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот moimoimoi » Сря 06 юни 2012 21:32


тая помпа може би ти върти някви номера
аз на моя съм закачил един манометър вътре в купето и го гледам по време на натоварване какво налягане дава,


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот shanadjiqta » Сря 06 юни 2012 21:42


stefan4o написа:
ЭКСПЛУАТАЦИОННЫЕ ПОКАЗАТЕЛИ
Максимальная скорость 224 км/час
Время разгона (0-100 км/ч) 7.8 с

Ако вярваме на тоя тефтер нямаш повод за притеснение :wink:


Да де ама тва е когато е в тройката..при мене трябва да дава по-добри показатели :roll:


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот moimoimoi » Сря 06 юни 2012 21:49


тя максималната скорост ти се ограничава от оборотомера-изключвателя
при теб в купе на 2-ка максималната ще е същата само дето ще я правиш по бързо
при 225 км си на 6000 оборота така като гледам
за какво са ти тия високи скорости, за драг ти трябва 170-180км най много


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот shanadjiqta » Сря 06 юни 2012 21:51


просто ми е интересно какви са му възможностите,като видях какъв разход ми даде при това каране едва ли скоро ще мина 200 :)


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19315
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот stefan4o » Сря 06 юни 2012 22:03


Тоше, за топ-спийд мисля, че теглото не влизаше във формулката. Т.е. дали ще си с Мк2 или Мк3 с тоя двигател на теория разликата не би следвало да е голяма, тя ще се обуславя по-скоро от челното съпротивление на двата автомобила. Иначе за ускорението е ясно, че при по-лекото купе трябва да е по-добро :wink:


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот shanadjiqta » Сря 06 юни 2012 22:07


е то така излиза,че в двойково купе топ-спийда трябва да пада щото аеродинамичността е по-кофти от тройковата :wink:


Потребителски аватар
alex3xx
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 25 апр 2010 19:56
Автомобил: Golf 4 GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот alex3xx » Сря 06 юни 2012 22:09


Брато според мен още може да го изцедиш тоя вр6 ... :shock а за топ спиида зависи аеродинамиката която 2ката я няма :D такаче ръчкай там помпи момпи и го пооправи :beat_butt2 love.vw


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19315
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот stefan4o » Сря 06 юни 2012 22:19


shanadjiqta написа:е то така излиза,че в двойково купе топ-спийда трябва да пада щото аеродинамичността е по-кофти от тройковата :wink:

Имаше тема в ауди-форума по въпроса. Ето цитат, където е добре обяснено:
Навъдиха се напоследък много теми с въпрос "какво ми е въздушното съпротивление на колата?" И реших да внеса малко пояснения по темата.

Прочутия коефициент Cx или Cd (в зависимост от източника) показва в каква степен дадена форма има по-добра аеродинамика от паралепипед със същите пропорции.

Този коефициент по никакъв начин не може да се ползва за съпоставка между две различни коли! Защото той е относителен и не е свързан с габарита на конкретния автомобил. Ако увеличите едно АУДИ 10 пъти Cx ще се запази но нали не мислите че ще може да се движи със същият двигател?

Ето ви примери:
Снимка на Ролс-Ройс Фантом:

Снимка на OPEL VX220:


Можете ли да познаете кой има по-малък коефициент?

ОПЕЛА ? Грешен отговор.
Напук на вашия окомер:
Rolls има Cx = 0.385, и VX220 има 0.41!

И сега какво? Ами този коефициент се запазва и при малките моделчета. Т.е. ако си купите играчка АУДИ от магазина и тя е изработена прецизно ще има същият Cx както истинския екземпляр но не и същото челно съпротивление.

Добре де, изплюй камъчето ще кажете вие...

Мдааа. Коефициента Cx е безсмислен ако не се знае челната площ на тялото (автомобила в нашия случай). Да вземем да го сметнем това с Ролса и Опела че ме обзеха съмнения нещо... Може ли тоя "сандък" да бие такава малка спортна сладурана?

Силата оказвана от въздуха на движещо се тяло се описва със следната формула:

F = 1/2 * rho * S * Cx * v^2

Където:

* F е силата в Нютони (N);
* S е лицевата (фронтална) площ на колата в квадратни метри (m²);
* Cx е аеродинамичния коефициент който така смело цитирате наляво-надясно и зависи само от формата на обекта. Не и от размерите му;
* v е относителната скорост на колата спрямо въздуха в метри за секунда;
* rho (ро) е плътността на въздуха в килограми на кубичен метър (kg/m^3), приблизително е 1.55 kg/m^3.

Площта на Ролса е 2.8 m²
Площта на Опела е 1.6 m²

И тук вече като вържем нещата излиза един друг коефициент (не много популярен) SCx или SCd.
На Ролса SCx = 2.8 * 0.385 = 1.078
На Опела SCx = 1.6 * 0.410 = 0.656

Ааааа! Хванахме го! Нещата си дойдоха на място. При равни други условия на Ролса ще му трябва 1.64 пъти по-голяма сила (мощност) за да има същата скорост на Опела.

Та внимавайте с коефициентите и с кого се ловите на бас.
Дано го разберете всичкото че много ми беше трудно да обяснявам неща които не разбирам.

Ааа, и ако си сложите спортно окачване или гуми с по-малък диаметър възд. съпротивление намалява защото така намалявате площта на колата - нали слиза надолу.

Конкретно в твоя случай - размерите на Мк2 и Мк3 са почти идентични като широчина и височина, само че Мк3 е с по-обтекаема форма. Предполагам това е предпоставка да развие малко по-висока максимална скорост от Мк2 със същия мотор. Но разликата ще е някаква минимална, на теория.


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот indjov_GTI » Сря 06 юни 2012 22:50


моя кош,като съм го пробвал какви са му възможностите и го освободя от 200,в момента в който му натисня съединителя така умаля зверски,че чак съм се чудел дали неми задържат спирачките....направо за аеродинамика 2-ката е,като кутия отпред...или пък днес,както имаше силен вятър,много се усещаше...

бат Тоше,мерил ли си го сега колко тежи :roll:


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот shanadjiqta » Сря 06 юни 2012 23:51


не съм но мисля да го направя тия дни


Потребителски аватар
PL-16v
Мнения: 629
Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот PL-16v » Сря 06 юни 2012 23:52


Брат няколко съвета защото като гледам клиповете ми става жал :| Тази кутия е безобразно къса директно я хвърли където кучетата не минават не е реално за да дигнеш 100 километра да вкарваш и 3-та предавка :!: сметни колко губиш от превключване :!: второто нещо което наблюдавам от клипчетата е че 1-ва много я бързаш почва да боксува и ти му биеш веднага 2-ра и колата меко казано мре зверски :evil: 1-ва ще я позачакаш още малко да си ти направи километрите и тогава ще му подадеш 2-ри зъб да видиш че няма да умре никога :twisted: с тия къси предавки ако му се кача ще се чудиш флекс ли съм включил :twisted: Сложи онова което ти пратих изкарай една хубава 1-ва и 2-ра я задръж до прекасвач и ще си говорим пак за 0-100 :twisted: третото нещо е помпата ако караш с АБФ-ска и нея може да я хвърлиш при скоростите просто не е сметната да храни 6-те братя карал съм го точно този мотор с АБФ-ска помпа във високите няма такова тъпчене нищо не става :!:


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот shanadjiqta » Сря 06 юни 2012 23:55


братле с тоя диференциал първа ми бие прекъсвач на 45 повече не мое да го ева..втората пък прекъсва на 80



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта