dirtysouth написа: ...Също да те питам газовия клапан директно навит на изпарителя ли е? Или със серпентинка между него ?
Газовия клапан е директно навит на изпарителя, като на снимката. Това има ли значение?
dirtysouth написа: ...Също да те питам газовия клапан директно навит на изпарителя ли е? Или със серпентинка между него ?

eurogas написа:Нещо съм изпуснал на последния семинар на Фобос, откога диаметъра на дюзите се смята по кубатурата на мотора....аз си мислех че конските сили са определящи ???


KingoftheROAD написа: При напълно загрял двигател - и рязко форсиране, делтаР пада до около 700мб. и при установяване на 3000 об. да речем пак се вдига до около 1100-1200мб.
)- при рязко изрязване на място до ограничител налягането на газта пада от 1200мб делтаР до около 700мб делтаР. След установяване на оборотите на максималните в ограничител или да речем 3000об./мин. налягането пак се вдига до около 1100мб. делтаР. При по-ниски стойности на делтаР тези ефекти са по-слаби, а при 1200-1300 делтаР са по-силно изразени. Изпарителя е леко моднат, за по-голям дебит, но явно пак нещо не му достига. Газовия клапан и тръбътъ до бутилката са сменени с такива за 8мм. Клапанът е специално за по-мощни изпарители, и съм го разглобявал да го разгледам - всичко вътре е фабрично разпробито на 5мм. Дюзите са 2,2мм, рейката е Рейл IG1 3 ома, ход - 0,45мм., сменени буталца преди около месец, и калибровка на 0,45. Движока е 2500см3, 5 цилиндъра, 81кВт - 110 катъра. Инжекциона е фулгруп. Няма адаптации. Някакви идеи?

Върни се в “Автогазови уредби”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта