Fuel catch tank и алуминиев резервоар за гориво ?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
SixKillerVR6
Мнения: 206
Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костенец

Fuel catch tank и алуминиев резервоар за гориво ?

Мнениеот SixKillerVR6 » Пет 01 юни 2012 23:59


Някой може ли да ме просветли какъв е алгоритъма за връзване на Fuel Catch tank ... всъщност търся съвети каква помпа да използвам в резервоара (алуминиев в купето) и каква на Fuel Catch tank-а? И съответно кое къде и как се монтира. :banghead: За някои въпроса може и да звучи тъпо, но не съм си играл с такива играчки до сега, а скоро ще ми се наложи, та си събирам инфо предварително :D Приемам идеи и съвети всякакви.
Да отбележа само, че става дума за кола с два двойни карбуратора (т.е. не се търси сериозно налягане на горивото) !




Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Fuel catch tank и алуминиев резервоар за гориво ?

Мнениеот judasss » Чет 07 юни 2012 15:47


И мен ме интересуват такива неща , нека по запознати те да изкажат мнение
Има ли предимство да е с външна помпа и подкачваща в резервоара ? и защо ?


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Fuel catch tank и алуминиев резервоар за гориво ?

Мнениеот pe6kata » Чет 07 юни 2012 18:54


и как реши, че са ти необходими две помпи за да храниш карбуратор ?

в основния се монтира подкачваща помпа. квото изпадне. Така и иначе, няма да работи под налягане. От моно неква е достатъчна- външна , вътрешна .. няма значение, важното е да кара бензин до бензновия съд

Нагнетателна- външна храни се от малкия резервоар. Налягане има само от помпата до рейката/ карба

Безниновия съд има 4 щуцера-
1-захранване от основния резервоар,

2- за нагентателната помпа, като щуцера е на самото дъно на съда

3- за обратното гориво от рейката/ карба

4- заобратнто гориво от самия съд до основния резервоар. Щуцера в най-горна точка.

В съда няма налягане. Обратноо гориво от карба се връща в съда, като по този начин пълненето му практически става веднъж от подкачващата помпа, втори път от обратнто гориво.

Когато съда се напълни, излишното му гориво "прелива" през маркуча за обратнто гориво към основния резервоар.

Обратното гориво от карба трябва да минава през съда неможе директно в основния, инак нагнетателната помпа е доста по-мощна и ще изсмуче бензина от съда, подкачващата няма нейния дебит (, а и не е необходим).

Упражнението има смисъл за доста силнии турбо коли, големи налягания..


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Fuel catch tank и алуминиев резервоар за гориво ?

Мнениеот judasss » Чет 07 юни 2012 19:01


Браво , много благодаря , точно както си го представях ми го обясни :oops:


Потребителски аватар
SixKillerVR6
Мнения: 206
Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костенец

Re: Fuel catch tank и алуминиев резервоар за гориво ?

Мнениеот SixKillerVR6 » Чет 07 юни 2012 22:04


Евала за обяснението :да: Инак никъде не споменавам, че искам/търся налягане на горивото :roll: Просто искам да понауча как се връзва, кое къде и т.н. Няма да е чак толкова силна турбо кола, но поради използването на друг резервоар искам да се подсигуря с гориво по завоите ;)

Благодаря за инфото :beer


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Fuel catch tank и алуминиев резервоар за гориво ?

Мнениеот pe6kata » Чет 07 юни 2012 22:25


за тази цел се правят прегради в резервоарите, има кошници за помпите, слагат се едни гъби ли... как да го нарека...
въобще има къде-къде по практични решения


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Fuel catch tank и алуминиев резервоар за гориво ?

Мнениеот bbboiko2004 » Пет 08 юни 2012 9:12


pe6kata написа:и как реши, че са ти необходими две помпи за да храниш карбуратор ?

в основния се монтира подкачваща помпа...

Eвалата за обяснението! Един от малкото останали хора в този форум ,дето споделят инфо а не се правят на всезнаещи и да почват с черпака, като човек попита нещо :applause: :applause: :applause: :bowdown


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Fuel catch tank и алуминиев резервоар за гориво ?

Мнениеот paco » Съб 23 юни 2012 13:57


Само да вметна, че колкото по-малко маркучи и съдове имате толкова по-малко вероятно е нещо да се издъни. С две думи, ако не ви се налага да ползвате такива, то не го правете :idea: За проточни карбураторни с-ми , където не се изисква налягане повече от 0,2бара , стандартна вътрешна помпа от голф след 88г. е предостатъчна. Ако карбураторите са двойни и Ви трябва повече гориво, просто сложете маркучи с по-голям диаметър.

РАСО


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Fuel catch tank и алуминиев резервоар за гориво ?

Мнениеот judasss » Съб 23 юни 2012 15:42


А като се сложи външен резервоар , подаването на гориво към помпата /външна/ , става на самотек , така ли ?


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Fuel catch tank и алуминиев резервоар за гориво ?

Мнениеот paco » Съб 23 юни 2012 16:24


Когато ползваш алуминиев резервоар и той е с подобно обособена най-ниска точка за захранване на външна помпа не е нужно да ползваш кеч-кан, но и помпата трябва да е по-ниско или поне на нивото на дъното на резервоара.
Изображение
РАСО



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта