Като ходих да сменям пружините и амортисьорите, дилъра ми пусна поредната муха - да върна сегашният ми Мултиван като го сменя за нов и продължа на 2-годишен лизинг да изплащам новия със същите условия като 2-годишният лизинг на сегашният ми Мултиван, които изтича след 2 месеца. Той ми оцени буса на около 50% от цената на новият и това ще ми е първата вноска. Ако евентуално го сменям, има и вариант да го върна, да продам и дизеловият Супърб, и да купя 2-ра ръка SUV на около 1-2 години, като ще комбинирам семейната кола, с тази която използвам за пътувания, и така разходите ми по автомобилите доста ще спаднат, понеже вече Мултивана се кара доста рядко, а разходите си текат, а две коли изискват доста по-малко разходи от 3. Друг въпрос е обаче дали ще намеря SUV с използваеми 7 места, с дизелов двигател до 250к.с.(повече не ми трябват) и разход като на Мултивана + 1-2 литра. Сега Мултивана ми гори извънградско, натоварен доста прилично, около 8-9л/100км, което мисля че е постижимо и със дизелово SUV.
Пуснах темата от интерес, като искам да видя какво мислите вие по въпроса, а въпросната смяна не ми е наложителна, но ако някой от горните варианти ми излезе по-изгоден, може и да действам.
Нов Мултиван на лизинг или 7-местен SUV?
- stefan4o
- Мнения: 19284
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Нов Мултиван на лизинг или 7-местен SUV?
Като гледам коя година ти е ванът, дилърът ще намаже доволно от него. Защо не го пуснеш за продан, ти половината цена от тая, която си платил в магазина винаги можеш да му я вземеш? Знам, че човек като има лев лесно се блазни от това веднага да вземе чисто нова кола, ама пък да си подариш за без пари "старата"... Аз не бих я върнал при поставените от дилъра условия.
Разясни малко и за третата кола, че от темата не става ясно каква е тя. Искаш да имаш 2 коли - едната за извън, другата за градско ли?
Разясни малко и за третата кола, че от темата не става ясно каква е тя. Искаш да имаш 2 коли - едната за извън, другата за градско ли?
- MITKO_DVD
- Мнения: 6382
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
Re: Нов Мултиван на лизинг или 7-местен SUV?
Хюндай Санта Фе




- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Нов Мултиван на лизинг или 7-местен SUV?
И колко ще побере Санта Фе-то? В другата тема колегата търси пружини, че Мултивана клекнал от багажа, с които се ходи на почивка...Не знам какъв СУВ трябва да вземе, за да успее да вмести багажа на МВ вътре...
Както и да е - без точни данни по лизинговите условия нищо не можа да се каже. На първа ръка без конкретни цифри - аз не бих го направил.
Първо чрез лизинга си платил голямата част от обезценката. В първите 2-3 години е най-неизгодно да продаваш/връщаш, съответно дилъра ще намаже благо и много.
Второ - мястото няма как да го компенсираш. Ако МВана ти малее - какъв СУВ, какви 5 леа
Както и да е - без точни данни по лизинговите условия нищо не можа да се каже. На първа ръка без конкретни цифри - аз не бих го направил.
Първо чрез лизинга си платил голямата част от обезценката. В първите 2-3 години е най-неизгодно да продаваш/връщаш, съответно дилъра ще намаже благо и много.
Второ - мястото няма как да го компенсираш. Ако МВана ти малее - какъв СУВ, какви 5 леа

- stefan4o
- Мнения: 19284
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Нов Мултиван на лизинг или 7-местен SUV?
Ако иска доволно голям SUV - ето моето предложение:
http://images.pictureshunt.com/pics/t/t ... a-7316.jpg
Само не зная дали изобщо се предлага на европейския пазар, тази е от Америка. Мисля, че място в нея няма да липсва. Това всъщност мисля, че е сув-варианта на пикапа Тундра. Внушителен автомобил.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/to ... es=OffRoad
http://images.pictureshunt.com/pics/t/t ... a-7316.jpg
Само не зная дали изобщо се предлага на европейския пазар, тази е от Америка. Мисля, че място в нея няма да липсва. Това всъщност мисля, че е сув-варианта на пикапа Тундра. Внушителен автомобил.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/to ... es=OffRoad
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Нов Мултиван на лизинг или 7-местен SUV?
Quottzot написа:...като ще комбинирам семейната кола, с тази която използвам за пътувания, и така разходите ми по автомобилите доста ще спаднат...
Доколкото помня колегата кара сериозни км на година и едва ли една Секвоя е икономически целесъобразен вариант...а дали я има дизел

- MITKO_DVD
- Мнения: 6382
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
Re: Нов Мултиван на лизинг или 7-местен SUV?
stefan4o написа:Ако иска доволно голям SUV - ето моето предложение:
http://images.pictureshunt.com/pics/t/t ... a-7316.jpg
Само не зная дали изобщо се предлага на европейския пазар, тази е от Америка. Мисля, че място в нея няма да липсва. Това всъщност мисля, че е сув-варианта на пикапа Тундра. Внушителен автомобил.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/to ... es=OffRoad
Тез дет си ги дал баце не ми мязат много на СУВ-ове,това направо са си сериозни Жипки,колкото до Санта Фе-то мога да ти кажа че 7 човека се качват без никви ядове,само че нямаш много място за багаж,има за два три сака и си до там,ако са 5 човека мое си натовариш сериозно багаж

Re: Нов Мултиван на лизинг или 7-местен SUV?
Колега преди години имах подобна дилема и я реших с покупката на колата която карам до момента - REXTON ,и аз и жена ми сме доволни от това „решение" ,ползва се ежедневно ,като лесно съчета бизнес автомобила и личния ,багаж събира много ,хора също (семейството ми е голямо
) ,разхода е нисък (предвид класа автомобил) - около 10/100 ,поддръжката изленадващо евтина (цените на самите консумативи и части не са евтини ,но не са и прекалено надути ,като на др. марки ,разбира се има и изключения ,но до тях не съм допирал ,пример - турбо и пр.) ,предвид издържливоста на консумативите и автомобила като цяло (с 2,9 двигател е) се оказа добро решение ,впрочем като го взимах седях и пред дилемата 2,7 или 2,9 ,първия като ,че беше по-добър във всяко едно отношение ,но взех решение за 2,9 ,което във времето също се оказа правилно ,поддръжката и здравината на този двг по мое мнение са с далеч по добри параметри от на 2,7 .
Варианти с кото съм мислел да заменя сегашното си возило са R-klase на Мерцедес или Rodius на Сангйонг ,много добри автомобили като концепция .

Варианти с кото съм мислел да заменя сегашното си возило са R-klase на Мерцедес или Rodius на Сангйонг ,много добри автомобили като концепция .
- MITKO_DVD
- Мнения: 6382
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
Re: Нов Мултиван на лизинг или 7-местен SUV?
2.4I написа:Колега преди години имах подобна дилема и я реших с покупката на колата която карам до момента - REXTON ,и аз и жена ми сме доволни от това „решение" ,ползва се ежедневно ,като лесно съчета бизнес автомобила и личния ,багаж събира много ,хора също (семейството ми е голямо) ,разхода е нисък (предвид класа автомобил) - около 10/100 ,поддръжката изленадващо евтина (цените на самите консумативи и части не са евтини ,но не са и прекалено надути ,като на др. марки ,разбира се има и изключения ,но до тях не съм допирал ,пример - турбо и пр.) ,предвид издържливоста на консумативите и автомобила като цяло (с 2,9 двигател е) се оказа добро решение ,впрочем като го взимах седях и пред дилемата 2,7 или 2,9 ,първия като ,че беше по-добър във всяко едно отношение ,но взех решение за 2,9 ,което във времето също се оказа правилно ,поддръжката и здравината на този двг по мое мнение са с далеч по добри параметри от на 2,7 .
Варианти с кото съм мислел да заменя сегашното си возило са R-klase на Мерцедес или Rodius на Сангйонг ,много добри автомобили като концепция .
Едно време работех в Ратола и смело мога да заявя че Рекстаните са по шумни и скърцащи от Хюндая иначе всичко написано е вярно,но мисля че 2.7 за мен е по-добрия мотор,2.9 е малко по-спънат

Re: Нов Мултиван на лизинг или 7-местен SUV?
MITKO_DVD написа:2.4I написа:Колега преди години имах подобна дилема и я реших с покупката на колата която карам до момента - REXTON ,и аз и жена ми сме доволни от това „решение" ,ползва се ежедневно ,като лесно съчета бизнес автомобила и личния ,багаж събира много ,хора също (семейството ми е голямо) ,разхода е нисък (предвид класа автомобил) - около 10/100 ,поддръжката изленадващо евтина (цените на самите консумативи и части не са евтини ,но не са и прекалено надути ,като на др. марки ,разбира се има и изключения ,но до тях не съм допирал ,пример - турбо и пр.) ,предвид издържливоста на консумативите и автомобила като цяло (с 2,9 двигател е) се оказа добро решение ,впрочем като го взимах седях и пред дилемата 2,7 или 2,9 ,първия като ,че беше по-добър във всяко едно отношение ,но взех решение за 2,9 ,което във времето също се оказа правилно ,поддръжката и здравината на този двг по мое мнение са с далеч по добри параметри от на 2,7 .
Варианти с кото съм мислел да заменя сегашното си возило са R-klase на Мерцедес или Rodius на Сангйонг ,много добри автомобили като концепция .
Едно време работех в Ратола и смело мога да заявя че Рекстаните са по шумни и скърцащи от Хюндая иначе всичко написано е вярно,но мисля че 2.7 за мен е по-добрия мотор,2.9 е малко по-спънат
Вярно ,но-
- доколкото си спомням Санта Фе то няма бавни (бегли спомени ,щото и това се разглеждаше като вариант) ,може и да бъркам ,па може и да са опция която съм пропуснал.Друго заради което Хюндая отстъпва е вътрешното пространство ,доколкото си спомням двг им са икономични (този които гледах ,май бе с двг на Мерцедес или по лиценз - нещо такова) ,но от към здравина трудно ще се сравнят с 2,9 ,самия двг е с редова помпа 5 цилиндров турбодизел на Мерцедес ,малко от малко ,човек да разбира от двигатели сам ще се сети ,другия параметър - окачване на Рексъна е на рама ,доста кадърно конструирано и сглобено ,друг плюс е възможността за каране само на задно ,а 4х4 и 4х4 бавни се включват от водача ,а не автоматично (това спестява много нерви покрай гумите и пр.) ... Иначе от към изработка на пластмасите Хюндая наистина изглежда с по-добро качество на материала .
- 2,9 по технически данни отстъпва на 2,7 ,другото което е неприятно ,че 2,7 с чип става

- MITKO_DVD
- Мнения: 6382
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
Re: Нов Мултиван на лизинг или 7-местен SUV?
Рекстън с ДВГ на Мерцедес НЯМА
,това че едно време по изложения ги слагаха разни модули и надписчета Мерцедес неозначава нищо всичко беше "малка"рекламка с цел големи продажби
,така че споко некараш Мерцедес а чист и прост корейски ДВГ който е по патент на Мерцедес 




- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нов Мултиван на лизинг или 7-местен SUV?
Колега, карай си Ванчето и Шкодилака и недей се занимава с глупости. Кат станат на по 5 години тогава му мисли. Както казаха колегите това дето събира вана в никой SUV не можеш да го качиш.
А как ми липсва нашия Multivan...
А как ми липсва нашия Multivan...
Re: Нов Мултиван на лизинг или 7-местен SUV?
Мултивна ми е с доста екстри, почти всичките предлагани, но забравих да допълня че тези 50% не са окончателни, а бегла представа на дилъра, като бих си докарал доста висока цена, понеже умея да се пазаря.
В момента имам 3 коли - въпросният Мултиван, Бензинов Супърб автоматик, който го кара жената и никога не бих продал и дизелов такъв, който аз карам по около 50 000км годишно. Проблема с товара ми беше предизвикан от това, че отначало използвах Мултивана и по служебни цели, като постоянно се товареше на макс и дългите пътувания с висока скорост по магистрали с напречни вълни му съсипаха задното окачване, заради товара, който се товареше точно над задната ос (цялата задна седалка се дърпаше напред, а двете отделни ги махах)
Вече си използвам буса само за лични цели, а обема на багажа не е толкова тежък, просто е обемен - минимум 2 колела, които превозвам на прикачен багажник отзад, доста играчки и много, много уж дребни неща, но като се съберат стават много. Аз и сега не намирам много място, понеже задната цяла седалка доста ограничава пространството, а багажника за покрив е неизбежен. Лизинга определено ми е изгоден, понеже колите са ми фирмен (моя собствена фирма) разход.
По-скоро си мислех за SUV-та от рода на Дискавъри 3/4, Волво XC90, Нисан Патфайндър, Ауди Q7(не ми допада много, но е вариант), но не съм наясно със 3-тият ред седалки как е. Не бих купил 7-местен автомобил, в който на мен не ми е удобно най-отзад, понеже не искам да е неудобно на децата ми. Не съм наясно със тези джипове, но до година 100% ще се сменя семейният автомобил, като ако не си харесам нещо друго, отново ще заложа на Мултиван, който изпълнява всичките ми изисквания.
В момента имам 3 коли - въпросният Мултиван, Бензинов Супърб автоматик, който го кара жената и никога не бих продал и дизелов такъв, който аз карам по около 50 000км годишно. Проблема с товара ми беше предизвикан от това, че отначало използвах Мултивана и по служебни цели, като постоянно се товареше на макс и дългите пътувания с висока скорост по магистрали с напречни вълни му съсипаха задното окачване, заради товара, който се товареше точно над задната ос (цялата задна седалка се дърпаше напред, а двете отделни ги махах)
Вече си използвам буса само за лични цели, а обема на багажа не е толкова тежък, просто е обемен - минимум 2 колела, които превозвам на прикачен багажник отзад, доста играчки и много, много уж дребни неща, но като се съберат стават много. Аз и сега не намирам много място, понеже задната цяла седалка доста ограничава пространството, а багажника за покрив е неизбежен. Лизинга определено ми е изгоден, понеже колите са ми фирмен (моя собствена фирма) разход.
По-скоро си мислех за SUV-та от рода на Дискавъри 3/4, Волво XC90, Нисан Патфайндър, Ауди Q7(не ми допада много, но е вариант), но не съм наясно със 3-тият ред седалки как е. Не бих купил 7-местен автомобил, в който на мен не ми е удобно най-отзад, понеже не искам да е неудобно на децата ми. Не съм наясно със тези джипове, но до година 100% ще се сменя семейният автомобил, като ако не си харесам нещо друго, отново ще заложа на Мултиван, който изпълнява всичките ми изисквания.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта