Може ли да се раздвижи EV или GZ мотор на голф 2?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
barz_i_iarosten
Мнения: 184
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Може ли да се раздвижи EV или GZ мотор на голф 2?

Мнениеот barz_i_iarosten » Нед 22 окт 2006 21:59


аммм колеги етох доста но , след доста прочетени неща из нета и тук , неразбрах нищо др освем че мога да хвърля 5 бона и да си сменя мотора с VR6 и да забва за кво иде реч 8)

та вия може ли да ми кажете какво може да се направи за да се раздвижи и да качи " няколко коня повече " И за кви пари става въпрос горе долу... колата е ГТИ 1.8 абе говориме си за тва :

http://fens-bg.com/dvigatel2.jpg
http://fens-bg.com/dvigatel1.jpg


мерси предварително
снимките са грамадни-затова оставям само линкове mod edit: vaskoto1

Последна промяна от barz_i_iarosten на Нед 22 окт 2006 23:15, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Нед 22 окт 2006 22:03


Колега, това на снимката ти не е РВ мотор.


barz_i_iarosten
Мнения: 184
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barz_i_iarosten » Нед 22 окт 2006 22:44


brabus написа:Колега, това на снимката ти не е РВ мотор.



хххмммм доста от колегите тук в една стара тема за повреда по колата бяха казали че е рв , според теб какъв е ?


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Нед 22 окт 2006 22:54


Това е EV или GZ мотор с механичен K-Jetroniс инжекцион.
РВ е с Digifant
Това е РВ При него липсват тези металните маркучи от въздушния филтър към главата - това е най-видимата разлика.
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Нед 22 окт 2006 23:01


brabus написа:Това е EV или GZ мотор с механичен K-Jetroniс инжекцион.
РВ е с Digifant
Това е РВ При него липсват тези металните маркучи от въздушния филтър към главата - това е най-видимата разлика.


въпрос... ПБ със същия блок като ЕЗ ли е?


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Нед 22 окт 2006 23:11


Не, твоя е с ход 77.4мм, а РВ е с ход на буталото 86.4мм, но диаметъра на буталата е еднакъв - 81 мм.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Нед 22 окт 2006 23:12


brabus написа:Не, твоя е с ход 77.4мм, а РВ е с ход на буталото 86.4мм, но диаметъра на буталата е еднакъв - 81 мм.

Видях в доппел-а. Бтв бях чел че блоковете на 1,6 и на някои 1,8 са еднакви... сещаш ли се с кои точно двигатели 1,8 са еднакви?


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Нед 22 окт 2006 23:13


Да, самия блок е еднакъв. Различният ход идва от колянов вал и мотовилки.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Нед 22 окт 2006 23:16


brabus написа:Да, самия блок е еднакъв. Различният ход идва от колянов вал и мотовилки.

Това значи ли че може например моят блок да се монтира вместо блока на по-мощен двигател?
Като цяло мисълта ми евентуална замяна на двигателя без да се налага цялата процедура през кат и т.н.... просто си запазвам блока върху който е самият номер на двигателя ( в талона на колата е записан сегашния номер ).


barz_i_iarosten
Мнения: 184
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barz_i_iarosten » Нед 22 окт 2006 23:18


[quote="brabus"]Това е EV или GZ мотор с механичен K-Jetroniс инжекцион.
РВ е с Digifant
Това е РВ При него липсват тези металните маркучи от въздушния филтър към главата - това е най-видимата разлика.


дам механична инжекция е :П


дано как да разбера освем с буквите на двигателя той какъв е ?


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Пон 23 окт 2006 14:41


Muncho написа:Това значи ли че може например моят блок да се монтира вместо блока на по-мощен двигател?
Като цяло мисълта ми евентуална замяна на двигателя без да се налага цялата процедура през кат и т.н.... просто си запазвам блока върху който е самият номер на двигателя ( в талона на колата е записан сегашния номер ).


И мен ме вълнува този въпрос даже бях пуснал една тема преди доста време. Предполагам, че си чел същата. Получих доста различни отговори и ми се иска веднъж за винаги някой от капацитетите да каже:
"Да! Ако имаш PB/GZ/EV или т.н. 1.8 двигател можеш да прехвърлиш бутала, колянов вал, глава, компютър, инжекцион и т.н. върху блока на 1.6 EZ/RF/PN и да получиш пълноценен 1.8"
или
"Не! Защото........................................"

Ще ви бъда много благодарен ако отговорите на този въпрос еднозначно :beer


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Пон 23 окт 2006 14:58


от лс:

brabus написа:Според мен може, но ти трябва абсолютно всичко от другия двигател. Прецени си, защото Технотест е около 100 лв и нов талон го сложи 30~40 лв.
А пренареждане на двигателя ако не си го правиш лично според мен ще излезе повече. Най.малко шлайфане на глава и т.н.


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Пон 23 окт 2006 15:27


Да не забравяме разликата в данъка всяка година
55KW -> 30лв. данък МПС
82KW -> 90лв. данък
Разлика в ГО - 20-30лв.

Ако ще се купува друг двигател така или иначе ще трябва да се види какво му е състоянието.


barz_i_iarosten
Мнения: 184
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barz_i_iarosten » Пон 23 окт 2006 15:30


Flatmo написа:
Muncho написа:Това значи ли че може например моят блок да се монтира вместо блока на по-мощен двигател?
Като цяло мисълта ми евентуална замяна на двигателя без да се налага цялата процедура през кат и т.н.... просто си запазвам блока върху който е самият номер на двигателя ( в талона на колата е записан сегашния номер ).


И мен ме вълнува този въпрос даже бях пуснал една тема преди доста време. Предполагам, че си чел същата. Получих доста различни отговори и ми се иска веднъж за винаги някой от капацитетите да каже:
"Да! Ако имаш PB/GZ/EV или т.н. 1.8 двигател можеш да прехвърлиш бутала, колянов вал, глава, компютър, инжекцион и т.н. върху блока на 1.6 EZ/RF/PN и да получиш пълноценен 1.8"
или
"Не! Защото........................................"

Ще ви бъда много благодарен ако отговорите на този въпрос еднозначно :beer



според мен неможе да направиш 1.6 на 1.8 , как от литър и 600 ще стане литър и 800 ? тва бате е се едно да вземеш едно шипе от литър и половина и една капачка от 2 литра и да го направиш 2 литра .... нз неразбирам мн но....

а някой да каже по моя въпрос нещо ? може ли да му се барне нещо на моя двигател ?


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 23 окт 2006 16:25


Muncho написа:Това значи ли че може например моят блок да се монтира вместо блока на по-мощен двигател?
Като цяло мисълта ми евентуална замяна на двигателя без да се налага цялата процедура през кат и т.н.... просто си запазвам блока върху който е самият номер на двигателя ( в талона на колата е записан сегашния номер ).

Ей това ти трябва за 1.6 --> 1.8 ;)
Изображение



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта