02A и 02J update на дифа.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

02A и 02J update на дифа.

Мнениеот ivo16VTI » Съб 09 юни 2012 22:39


Всички знаем как на тези дифове им излитат осите на сателитите.Основната причина е,че точно
този вал е блокиран с един щифт,а не е плаващ като при 020!
Вьпросьт ми е знае ли някои правилното решение на този проблем?

П.П.Заварка на оста не е решение.
Отговори от сорта"Купи си Quaife,Torsen"-моля да не се пишат!




Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: 02A и 02J update на дифа.

Мнениеот pe6kata » Нед 10 юни 2012 7:24


Причината за късането на щифта е вкопаването на самия сателит в оста. За мен причината е в НЕсмяна на маслото. Имам много разглобени кутии- от на 1.8 моно, до вр6-ци и мога да заявя, че не нютоните, а кофти маслото ги прецаква. Оста има много финни канали за смазване и старото масло ги подпушва. Бунвално става като грес и сателита ваче останал без масло, задира оста, като по този начин съсипва каналите вече необратимо. Масло не може да влезе, без значение дали. Е ново или старо. Излизането на оста и късайки щифта е въпрос на време. Всъщност има два вида оси- едните са с каналчета, а другите с нещо като фаска.
Вторият тип конструктивно е по предпазен от запушване, но според мен и неможе да смазва както първия.

Ако искаш да си сигурен, че няма даимаш проблем, разглобяване, промиване на кутията детайл по детайл. Дори и минимална следа от износване по оста ако има, нова ос. 30- на лева е. И хубаво масло разбира се, като редовно се сменя.

Аз за по-сигурно я заварявам.


Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Re: 02A и 02J update на дифа.

Мнениеот ivo16VTI » Нед 10 юни 2012 20:22


Това за каналчетата не го знаех 8)
Принципно идеята е блокираната ос да се направи плаваща-като на истинските дифове!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 41 госта