Golf 2 KR*ITB 13.92 on 402m.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
По-добре послушай касапчо да не береш ядове после...
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
Мотора наистина се разконцентрира с филтрите,осезаемо,но само в ниските и е на богато.Не мисля да карам дълго така,казах че това е само компромисно решение докато не намеря най-добрия вариант за филтрация!
Ако ще я карам да си върша работа за сега ще я карам само с филтри! Ако някой се напъва,с удоволствие ще сложа дългите тромпети без филтрация
И все пак не ми се кара без филтри в градско!
С филтри от мотор сместа няма как пак да не отиде по дяволите,същата работа...
Дай някакви материали,моля те за да реша с какво ще карам?!
http://www.jankomoto.com/images/gallery ... %D1%80.JPG
Ако ще я карам да си върша работа за сега ще я карам само с филтри! Ако някой се напъва,с удоволствие ще сложа дългите тромпети без филтрация

И все пак не ми се кара без филтри в градско!
С филтри от мотор сместа няма как пак да не отиде по дяволите,същата работа...
Дай някакви материали,моля те за да реша с какво ще карам?!
http://www.jankomoto.com/images/gallery ... %D1%80.JPG
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
Днес голфа мина преглед при известен български рали пилот и механик.
Човека каза,че бокса трябвало да бъде с обем около 60 литра,от карбон и входа на бокса да излиза пред решетката,за да прави налягане и да няма контакт с горещия кош.
Човека каза,че бокса трябвало да бъде с обем около 60 литра,от карбон и входа на бокса да излиза пред решетката,за да прави налягане и да няма контакт с горещия кош.

- Сиромаха
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тутракан
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
Миро,да не си нещо в грешка,то целия мотор ти е ~60 литра
.Ако разкараш всичко над скоростите ще стане
.


- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
Това си е малък Бойлер 

- vankoGTI
- Мнения: 156
- Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
По скоро обемът кутията трябва да е около 10 литра с неправилна форма 

- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
Двама човека разговаряхме с него и двамата сме сигурни,че каза 60л
Най вероятно се е объркал.
И все пак човека кара impreza wrx и някакъв голям Evolution и още куп резаци и каза,че на състезания карали без нищо
Нормален въздушен филтър пропуска твърди частици до 3-4 микрона,всичко по-голямо от 4 микрона шлайфа мотора и го съкращава!
Пиша по мейла до американска компания Borla за да видя техните боксове дали ще ми вършат работа.
http://www.twminduction.com/airbox.htm

Най вероятно се е объркал.
И все пак човека кара impreza wrx и някакъв голям Evolution и още куп резаци и каза,че на състезания карали без нищо

Нормален въздушен филтър пропуска твърди частици до 3-4 микрона,всичко по-голямо от 4 микрона шлайфа мотора и го съкращава!
Пиша по мейла до американска компания Borla за да видя техните боксове дали ще ми вършат работа.
http://www.twminduction.com/airbox.htm
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
колега един въпрос? смукатела дето е захванат за главата от ABF ли е? Комплект с дюзи или как си го измайсторил?И аз сам се захванал да правя сащата процедура и искам да знам какви части си сложил
имам дросели,ел.инсталация,компютарчето само смукателя ме интересува
мерси предварително и ЕВАЛА за проекта 



- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
4-те фланеца са от АБф тези които контактуват с главата,на тях са сложени и рейката с дюзите от АБФ, 4-те рънъра са алуминиеви тръби,захванати за самите дросели,които са от нисан.
Изработи ги сиромаха,също той изработи и тромпетите.
...Вече доста покарах кр-а и искам да изразя впечатления.
Карах го в студено време,и в топло време,карах го и студен и доста загрял.
Когато времето е студено колата върви много,когато загрее и времето и радиатора който седи пред дроселите,колата умаля!
Решението е да взима въздух,с общ племум ПРЕД радиатора!
Всичко друго зад радиатора което се направи,само ще намали вървежа!
Незнам за драг,но за стриит,загрее се самия кош и радиатора,колата умаля и спира да върви.
Ще търся материали за фибро стъкло и ще майсторя пътища.
Някой ако знае тук от Пловдив къде мога да закупя материали за фибростъкло,дами пише на ЛС
Изработи ги сиромаха,също той изработи и тромпетите.
...Вече доста покарах кр-а и искам да изразя впечатления.
Карах го в студено време,и в топло време,карах го и студен и доста загрял.
Когато времето е студено колата върви много,когато загрее и времето и радиатора който седи пред дроселите,колата умаля!
Решението е да взима въздух,с общ племум ПРЕД радиатора!
Всичко друго зад радиатора което се направи,само ще намали вървежа!
Незнам за драг,но за стриит,загрее се самия кош и радиатора,колата умаля и спира да върви.
Ще търся материали за фибро стъкло и ще майсторя пътища.
Някой ако знае тук от Пловдив къде мога да закупя материали за фибростъкло,дами пише на ЛС
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
мерси за инфото колега
Но се поразрових и разбрах и друго нещо.Рейка от AUDI комплект с дюзите пасва идеално на Кр-ските смукатели само трябва да ги резна и да ги заваря и дано да забрамчи
Дай някое клипче много ми е интересно докаде сте стигнали с проекта 



- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
Резултатите от втория ден на Калояново са 5 обиколки на пистата от който на 4 голфа се завъртя,имам 1 читава обиколка със време 1.10 . Вметвам,че за 1-ви път карам на пистата и гумите ми бяха стриит.
На дрАпките голфа мина няколко Кр-а и няколко 1.8т-та .
За сега трябват сликове и юбилеен колектор АБФ .
На дрАпките голфа мина няколко Кр-а и няколко 1.8т-та .
За сега трябват сликове и юбилеен колектор АБФ .
- bbboiko2004
- Мнения: 4293
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
Трябва и да регулираш наклона, в момента колата е по - ниска отзад и по-висока отпред, което е много лошо разпределение на тежестта на колата, което е голям минус про тръгване
П.П следващия път да я измиеш
шегичка 

П.П следващия път да я измиеш


- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
VW събор 2012 - Дракон
- bbboiko2004
- Мнения: 4293
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
На италянското какво време даде ?
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: MK2 KR* 4x46.5мм ITB
На Италианско не излязах но свободното каране 1.10
(все пак не е правен за обиколки)


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта