П.С. Само от любопитство: как е на разход на гориво градско и извънградско (естествено с намалено подаване на гориво и с нормално)?
Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24
-
Lucifer4o
- Мнения: 17
- Регистриран на: Чет 24 мар 2011 23:55
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: 1.6D 1984
- Местоположение: Varna
Re: Засилване на Голф 2 ТД
Браво на колегата с направата на МК 2. Btw моята колица е също 1.6 чист дизел и сме си намислили с бащата да я поразбутаме в смисъл едно турбо, интеркулер това онова сещате се
. Твоята кола ще ми бъде за пример!!! Успех по-нататък с донапомпването на автомобила ти
.
П.С. Само от любопитство: как е на разход на гориво градско и извънградско (естествено с намалено подаване на гориво и с нормално)?
П.С. Само от любопитство: как е на разход на гориво градско и извънградско (естествено с намалено подаване на гориво и с нормално)?
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Засилване на Голф 2 ТД
Lucifer4o написа:Браво на колегата с направата на МК 2. Btw моята колица е също 1.6 чист дизел и сме си намислили с бащата да я поразбутаме в смисъл едно турбо, интеркулер това онова сещате се. Твоята кола ще ми бъде за пример!!! Успех по-нататък с донапомпването на автомобила ти
.
П.С. Само от любопитство: как е на разход на гориво градско и извънградско (естествено с намалено подаване на гориво и с нормално)?
Успех,колега с твоя дизел.Дано стане пъргавелко и той.Така,по въпроса ти: значи преди напомпването разходът извънградско ми беше 5 -5.5.Не можех под това да го смъкна.Сега,когато върви прилично на магистрала е 6-6.5 при добро темпо.При натискане в града и чести дръпки отива на 8. Винаги съм се чудил на колеги с дизелови двойки как изкарват разход 4-4.5л/100...
-
Lucifer4o
- Мнения: 17
- Регистриран на: Чет 24 мар 2011 23:55
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: 1.6D 1984
- Местоположение: Varna
Re: Засилване на Голф 2 ТД
daywalker написа:Успех,колега с твоя дизел.Дано стане пъргавелко и той.Така,по въпроса ти: значи преди напомпването разходът извънградско ми беше 5 -5.5.Не можех под това да го смъкна.Сега,когато върви прилично на магистрала е 6-6.5 при добро темпо.При натискане в града и чести дръпки отива на 8. Винаги съм се чудил на колеги с дизелови двойки как изкарват разход 4-4.5л/100...
Благодаря колега! Нашия Голф го докарваме на 4.5/100 като го "пускаме" доста често от скорост (на места които може да се получи естествено) и с още доста "шмекерии" които ми ги е показвал баща ми, така че с доста опити и както казва той "мислене" ще успееш
Re: Засилване на Голф 2 ТД
Тоя дизел (напомпан
) скача на 150 коня ТТ....мислите ли да го пробвате с някое ТДИ 131-150 коня ?
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Засилване на Голф 2 ТД
много ми се иска,но не съм намирал такова ПД... дано изскочи скоро някое
- stefan4o
- Мнения: 19337
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Засилване на Голф 2 ТД
Какъв резултат очаквате с ПД 130 или 150? Мисля, че срещу второто шансът клони към 0 за 1.6 ТД-то
Но това са само предположения 
Последна промяна от stefan4o на Вто 12 юни 2012 18:10, променено общо 1 път.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Засилване на Голф 2 ТД
То и срещу 130 на купе от типа Голф ще изяде дръвцето 
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Засилване на Голф 2 ТД
mupk0 написа:То и срещу 130 на купе от типа Голф ще изяде дръвцето
не знам колега,явно ти си спец по ядене на дръвца

- stefan4o
- Мнения: 19337
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Засилване на Голф 2 ТД
daywalker написа:mupk0 написа:То и срещу 130 на купе от типа Голф ще изяде дръвцето
не знам колега,явно ти си спец по ядене на дръвца![]()
Все пак наистина ли мислиш, че имаш някакъв шанс срещу кола с 300нМ, пък била тя и с 200-300 кила по-тежка от теб? Просто ми е любопитно, не се заяждам
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Засилване на Голф 2 ТД
stefan4o написа:daywalker написа:mupk0 написа:То и срещу 130 на купе от типа Голф ще изяде дръвцето
не знам колега,явно ти си спец по ядене на дръвца![]()
Все пак наистина ли мислиш, че имаш някакъв шанс срещу кола с 300нМ, пък била тя и с 200-300 кила по-тежка от теб? Просто ми е любопитно, не се заяждам
Би ли ми посочил къде съм казал дали имам шанс или нямам?Ще обобщя:
Колега предложи да се пусна срещу 130 или 150 коня кола.Аз казах,че не съм и нямам против.След това ти изказа своето мнение,и след теб Мирко ми говори за гризане на дръвца...Е,ти не би ли се издразнил? Да беше казал "ще паднеш или не вървиш толкова според мен".
И аз не се заяждам ,но с такива хора се говори така.
В мойта тема всеки се изказва с какво да се пускам и дали "вървя".Малко хора казват,че съм тръгнал от 60 коня и в момента съм със стовкови части.Другите си изброяват коли и плюят....
- stefan4o
- Мнения: 19337
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Засилване на Голф 2 ТД
Много добре знам откъде си започнал и мисля, че ти вече съм ти казвал, че уважавам такива хора-ентусиасти, мисля, че е излишно да се хвалим всеки пост, нали?
Но подмятанията на хора от форума за предложения малко отиват в сферата на фантастиката. Скоро очаквам някой да ти предложи да се дръпнеш с Р32-ка.
Факт е, че си си повярвал, в което няма лошо и бързо се засягаш като някой изкаже мнение, което не ти хареса. Ами нали затова е форум в крайна сметка
Гледал съм клипчетата, които си снимал и смея да ти кажа, че Октавията на шурея ми, която е с 2.0 140 к.с. ПД върви по-добре от твоята кола, а Голф със същия или подобен мотор вероятно ще те отвее.
Но подмятанията на хора от форума за предложения малко отиват в сферата на фантастиката. Скоро очаквам някой да ти предложи да се дръпнеш с Р32-ка.
Факт е, че си си повярвал, в което няма лошо и бързо се засягаш като някой изкаже мнение, което не ти хареса. Ами нали затова е форум в крайна сметка
Гледал съм клипчетата, които си снимал и смея да ти кажа, че Октавията на шурея ми, която е с 2.0 140 к.с. ПД върви по-добре от твоята кола, а Голф със същия или подобен мотор вероятно ще те отвее.-
shanadjiqta
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Засилване на Голф 2 ТД
300 нютона ли е ПД-то? ако са на мотор не е толкова плашещо-аз със стоковите елементи бях докарал 213-214 нютона на колела,а при зашиване на по-голямо турбо 1,6-ката предполагам ще може да докара 250-260(говорим на колела),което ще е близо до 300 на мотор.Едно турбо К-24 смятам,че е способно да го направи плюс правилната настройка на гориво разбира се.Ако в комбинация с този въртящ момент се извадят и едни 105-110 коне на колела ПД 130 коня в каквото и да е купе по-тежко от двойка няма шанс 
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Засилване на Голф 2 ТД
Къде го слагате 60 коня срещу 130 не мога да разбера.Имам чувството че много хора завиждат на тоя Голф какъв вървеж вади със стоковите си карантии.
- stefan4o
- Мнения: 19337
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Засилване на Голф 2 ТД
Тоше, не зная тия Нм, които ги цитираш мерил ли си ги на стенд? Но 1В е 110 на двигател т.е. 3 пъти по-малко от ПД. Не зная какъв е този тунинг и подобрения със стокови части, които да утроят въртящия му момент. Звучи ми доста трудно постижимо, да не кажа невъзможно, по тая логика същият този мотор ПД би могъл да стане 900нМ, ако се пипне?
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Засилване на Голф 2 ТД
Колега просто е смешно..и аз засилих моят асматик с железа и прочие,но е глупаво как кола 60коня(или 72 в моят случей) ще стане да кажем близка до тази с която се пускаш..тоест сега да ти е над 110кс колата.Знам какво е и аз се надъхвам доста,но няма смисъл да си мечтаем излишно.Да скачам на коли по 90кс или 110кс,но нищо повече.Къде са 60кс,къде 130/150.Твоят мотор спира да ускорява сигурно на 180 максимум,а другите си продължават и спора пак приключва.Дали ще е на късо или на дълго големият мотор ще си те бие....Засечи си за колко време правиш 0-100 и ще ти кажа дали има смисъл да се пускаш с нещо над 110кс читаво
Защото при нас нямаш ли хубав старт 99% губиш
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта